ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد  جلسه کارگروه ورزش با موضوع برنامه ریزی و سازماندهی طرح اوقات فراغت تابستان 97 با حضور اعضاء کارگروه ورزش  روز سه شبنه  مورخه 97/3/29 در محل اداره ورزش و جوانان حاجی اباد برگزار گردید.

در ادامه ارشد رئیس  اداره ورزش و جوانان و مسئول کارگروه ورزش شهرستان  ضمن  عرض سلام و خیر مقدم به حاضرین  و تبریک به مناسبت  عید سعید فطر وآرزوی قبولی طاعات و عبادات  در ماه پرخیر و برکت رمضان  به حاضرین،با بیان اینکه اوقات فراغت سالم  یکی از نیاز های اساسی و پایه ای جوانان و نوجوانان و گذراندن اوقات فراغت مثبت می تواند مانع از گسترش آسیب های اجتماعی در جوانان گردد و عدم برنامه ریزی صحیح در خصوص کلاس های اوقات فراغت می تواند سرنوشت جوانان و نوجوانان را  را تهدید نماید ،افزود :یکی از روشها و برنامه هایی که می تواند اوقات فراغت افراد جامعه را بصورت گسترده زیر پوشش قرار داد و بسیاری از ضعف ها و کمبود های جسمانی و روانی را رفع نماید، ورزش و تفریحات سالم می باشد که می تواند استعداد های ذهنی ،جسمی ، تربیتی و حرکتی افراد علاقمند را مرتفع سازد . بنابراین ، برگزاری کلاسهای ورزشی در اوقات فراغت و بکارگیری توانمندی ها ،ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان می توان اوقات فراغت سالم ،مثبت  در جهت شکوفایی استعداد های ورزشی در شهرستان باشد که در این زمینه نیاز به همکاری ،همدلی و مساعدت تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان هستیم . سپس حاضرین در جلسه مطالبی  در جهت  بهبود وضعیت کلاسهای ورزشی تابستان در شـهرستان ، استعدادیابی هنرجویان و نظارت بیشتر در برگزاری این کلاسها  و... نظرات خود را ارائه دادند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ خرداد ۹۷ ، ۱۳:۰۹
مهسا حیدری

 

 جوانان نیلگون خلیج فارس قهرمان مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در رشته پرس سینه بمناسبت ماه  مبارک رمضان و عید سعید فطر در شهرستان حاجی آباد گردید )).

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در رشته پرس سینه بمناسبت ماه مبارک رمضان  و عید سعید فطر روز پنج شنبه مورخه 97/3/24  با حضور اعضای محترم شورای شهر در سالن ورزشی بانوان مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار سعید هلاکویی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان حاجی آباد، مسابقات بدنسازی و پرورش اندام در رشته پرس سینه  با حضور 75 ورزشکار از باشگاههای: جوانان نیلگون خلیج فارس، قهرمانان جنوب، قدرت، ایمان، اندیشه  شهر حاجی آباد ، باشگاه ورزشی شمیل حاجی آباد و اوتانا از شهرستان سیرجان  در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در 10 وزن به مناسبت ماه پر خیر برکت رمضان ، عید سعید فطر  و همچنین رشد و توسعه این رشته ورزشی در شهرستان حاجی آباد روز پنج شنبه 97/3/24 در سالن ورزشی بانوان مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان با حضور تماشاگران پر شور و اعضای محترم شورای شهر حاجی آباد برگزار گردید که در رده جوانان به ترتیب باشگاه  های نیلگون خلیج فارس ،اوتانا و قهرمانان جنوب مقام های اول تا سوم این رقابتها کسب نمودند،  همچنین در رده سنی بزرگسالان نیز تیمهای جوانان نیلگون خلیج فارس ، قدرت، ایمان، اندیشه و قهرمانان جنوب به ترتیب عناوین اول تا سوم این رقابتها را از آن خود کردند.

هلاکویی همچنین با بیان در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور دره شیری رئیس شورای اسلامی شهر حاجی آباد ، اعضاء شورای  اسلامی شهر حاجی آباد ، پیشکسوتان و علاقمندان این رشته ورزشی برگزار گردید به نفرات برتر هر وزن مدال و حکم قهرمانی اهداء و همچنین به تیمهای اول تا سوم مسابقات کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات اهداء گردید.

ایشان همچنین در پایان از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات با هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان حاجی آباد بویژه اداره ورزش و جوانان شهرستان، باشگاههای قدرت ایمان اندیشه ، قهرمانان جنوب ، پیشکسوتان، مربیان و داوران و ... تقدیر و تشکر نمودند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۵
مهسا حیدری

تیم فوتسال سامان ارزوئیه قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان رده سنی  نونهالان  در شهرستان حاجی آباد گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان که به مناسبت ماه مبارک رمضان با شرکت 5 تیم در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد آغاز گردیده بود، با قهرمانی تیم فوتسال سامان ارزوئیه و نایب قهرمانی امیر یاسین نوین به پایان رسید.

بنابه اظهار علی کشاورزی سرپرست هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد مسابقات فوتسال نونهالان با شرکت 5 تیم امیر یاسین نوین ،رامین الف ، یاران یونس ،سامان ارزوئیه  و رامین ب،  با هدف گرامیداشت ماه مبارک رمضان از روز شنبه مورخه 5/3/97 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی اباد بصورت دوره ای در یک گروه آغاز گردیده بود، با انجام 15 بازی با قهرمانی تیم فوتسال سامان ارزوئیه با و نایب قهرمانی امیر یاسین نوین با 9   امتیاز  و رامین ب با  9 امتیاز به پایان رسید.

وی همچنی با بیان اینکه در پایان این دوره از مسابقات محمد اسفند پور بازیکن ارزشمند رامین الف و امیر مسعود سالاری از یاران یونس بعنوان فنی ترین بازیکن و غلامرضا حسن زاده با 14 گل زده بعنوان آقای گل مسابقات دست یافتند.

 وی در پایان از همه مسئولین ،داوران، ناظران، مربیان، تماشاگران  و ... که در برگزاری این مسابقات با هیئت فوتبال شهرستان همکاری داشته اند، تقدیر و تشکر نمود.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۴۱
مهسا حیدری

 تیم  فوتسال زنده یاد اسلام  قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان حاجی اباد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال جام رمضان (یاد واره زنده یاد یونس اسماعیلی ) ویژه باشگاه ها و دستجات ورزشی شهرستان حاجی اباد با حضور 10تیم در 2 گروه از مورخه 3/3/97 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی اباد برگزار گردیده بود، با قهرمانی تیم زنده یاد اسلام حسن زاده به پایان رسید .

  بنا به اظهار مسعود اسماعیلی مسئول برگزاری، مسابقات فوق با حضور 10تیم در 2 گروه بصورت دوره ای از ابتدایی ماه مبارک رمضان با هدف  ایجاد اوقات فراغت ،تحرک و نشاط در بین جوانان و نوجوانان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد برگزار گردیده بود ، در دیدار پایانی و اختتامیه این مسابقات که روز سه  شنبه مورخه 22/3/97 با حضور گسترده علاقمندان به این رشته ورزشی با قهرمانی تیم فوتسال زنده یاد اسلام  حسن زاده به پایان رسید.

   وی با بیان اینکه پس از رقابتهای گروهی و حذفی، تیمهای فوتسال اتحاد و زنده یاد اسلام به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند که در دیدار فینال تیم فوتسال زنده یاد اسلام موفق شد در یک دیدار جذاب و تماشایی و با نتیجه 2 بر 1 حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و عناوین دوم و سوم هم به تیمهای اتحاد و یاران یونس رسید.

ایشان همچنین افزود: در برترین های این مسابقات نیز تیم فوتسال جوانان تربیت بعنوان تیم اخلاق، رضا خادمی از تیم فوتسال یاران یونس با 16گل زده بعنوان آقای گل مسابقات و فنی ترین بازیکن هم به مهدی دهقانی بازیکن ارزشمند یاران یونس رسید.

وی  در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین و تماشاگران در مراسم اختتامیه مسابقات ، از همکاری همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، هیئت فوتبال شهرستان ، شورای شهر و شهردار محترم شهر حاجی آباد ، تماشاگران ،مربیان، داوران ، ورزشکارانی  که در برگزاری این مسابقات با باشگاه یاران یونس همکاری و مساعدت داشتند، تقدیر و تشکر نمودند .




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۹
مهسا حیدری

مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت ماه مبارک رمضان  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان با همکاری امور ورزش بانوان شهرستان به مناسبت ماه پر خیر و برکت رمضان و همچنین ارتقای سطح روحیه بانوان شهرستان روز دو شنبه مورخه 97/3/21 با حضور 25 نفر از بانوان علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  خانه ایروبیک  اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا سوم  این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۳۳
مهسا حیدری


دونده حاجی آبادی در مسابقات دو قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری مقام قهرمانی ماده 100متر بزرگسالان  را کسب کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری ، روز پنج شنبه مورخه 17/3/97 در پست دو و میدانی مجموعه خلیج فارس با حضور دو و میدانی کاران سراسر استان برگزار گردید و علی سالاری پور دونده حاجی آبادی در این مسابقات موفق شد مقام قهرمانی دو  در ماده 100 متر رده سنی بزرگسالان  استان هرمزگان را از آن خود نماید و جهت حضور در مسابقات دو و میدانی قهرمانی کشور که  مورخه 27 و 28/3/97 فروردین ماه سال جاری در مشهد  برگزار می گردد، در معیت تیم منتخب دو و میدانی استان این تیم را همراهی می نماید .

شایان ذکر است که علی سالاری پور از استعداد های دو و میدانی  استان در شهرستان حاجی آباد می باشد که در چندین مقام قهرمانی و نایب قهرمانی  را در مسابقات کشوری کسب نموده است.

این ورزشکار که اهل روستای آشکارا در شهرستان حاجی آباد میباشد، موفقیت خود را مدیون حمایت و پیگیریهای اقای محمود جعفری و تلاش مربیان از جمله  اقای حقیقت نژاد  و همچنین هیئت دو و میدانی استان برشمرد .

روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان موفقیت فوق را به این ورزشکار و جامعه ورزشی شهرستان بویژه دو و میدانی کاران تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت برای ایشان در مسابقات پیش رو دارد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۲۶
مهسا حیدری

مسابقات تنیس روی میز پسران رده سنی نونهالان به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات تنیس روی میز پسران رده سنی نونهالان  به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان  با شرکت 13 تنیسور درمورخه 97/3/9 در سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید ، که پس از رقابت تنیسور ها بصورت 2 حذفی، آقایان : محمد مهدی خضری  ، علیرضا مسعودی  و ابوالفضل علی نژاد به ترتیب عناوین اول تا سوم  این دوره از مسابقات  را از آن خود نمودند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۵
مهسا حیدری

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت برنامه ریزی و تدوین کلاس های اوقات فراغت سال جاری با حضور اعضاء برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد دومین جلسه مسؤلین و اعضاء ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز دوشنبه 97/3/7 در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی آباد برگزار گردید.

ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دبیر جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء ستاد ساماندهی امور جوانان دستور کار جلسه را قرائت نمود.

در ادامه جهانگیری فرماندار شهرستان ضمن خوش آمدگویی و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و بندگی خدا و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق روز افزون دولت تدبیر و امید افزود : اوقات فراغت ویژه گروه یا بخش خاصی نیست و شامل همه گروه ها و رده های سنی می باشد و برگزاری کلاس های آموزشی و اوقات فراغت می تواند زمینه رشد فکری و بلوغ اجتماعی برای جوانان در این برهه زمانی بسیار حساس به همراه داشته باشد ، که می بایست با برنامه ریزی صحیح و برگزاری کلاسهای متنوع ، موجب بروز خلاقیت و نو آوری در بین جوانان سبب شد و چشم پوشی از این امر مهم هدر رفتن سرمایه های ملی تلقی می شود که خود می تواند زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد. وی در ادامه بیان نمود : هماهنگی و تقسیم کار بین دستگاه ها جهت جلوگیری از تداخل برنامه های اوقات فراغت ، استفاده بهینه از فضاهای موجود در شهرستان در زمینه های مختلف ، پرهیز از موازی کاری ، بازرسی و بازدید دقیق از کلاسها و ضرورت توجه به اجرای هدفمند برنامه های اوقات فراغت در روستاها وتنوع در برنامه ها ، لازمه اساسی برگزاری کلاس های اوقات فراغت می باشد که وظیفه تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان است در پایان نیز هر یک از اعضاء مطالبی در جهت توسعه ، اجرا و برنامه ریزی مطلوب کلاس های اوقات فراغت مطرح نمودند و جلسه پس از جمع بندی و ذکر صلوات پایان یافت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۱۲
مهسا حیدری

خانه ورزش روستایی جلالی در شهرستان حاجی آباد راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، خانه ورزش روستایی جلالی شهرستان حاجی آباد روز چهارشنبه مورخه 97/3/9 با حضور سالارپور بخشدار احمدی ، کرمشاه پور شهردار شهر سرگز ، شورای اسلامی و دهیار روستای جلالی و جمعی از اهالی این روستا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، با اشاره به برنامه ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تعطیلات تابستان عنوان کرد : خانه ورزش روستایی شامل امکانات تنیس روی میز ، فوتبال دستی ، دارت و شطرنج است که این فرصت را به جوانان و نوجوانان روستا می دهد ، تا اوقات فراغت خود را در محیطی سالم سپری کنند و همچنین عنوان نمود خانه ورزش روستایی جلالی  با همکاری اداره کل ورزش و جوانان ، فرمانداری محترم شهرستان ، هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و شهرستان ، بخشداری احمدی دهیاری و شورای اسلامی روستای جلالی راه اندازی گردیده است که امید داریم مورد استقبال اهالی این روستا قرار گیرد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ خرداد ۹۷ ، ۱۲:۰۱
مهسا حیدری

مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه دستجات و باشگاه های ورزشی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات فوتسال  رده سنی بزرگسالان ویژه باشگاه ها و دستجات ورزشی شهرستان حاجی اباد با حضور 10 تیم در 2 گروه:

گروه الف :آیندگان فارغان ، تربیت ، یاران یونس ، تالار ارزوئیه ، اتحاد

گروه ب:  دهیاری گیس ، دهیاری وکیل آباد ، امیر یاسین نوین ، شرکت عالیس و تیم فوتسال زنده یاد اسلام حسن زاده

از مورخه 3/3/97 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی اباد شروع و در حال برگزاری است.

  بنا به اظهار مسعود اسماعیلی مسئول برگزاری، این مسابقات  با حضور10 تیم در 2 گروه بصورت دوره ای از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد اوقات فراغت مثبت، تحرک و نشاط ، صمیمیت و همدلی بیشتر بین ورزشکاران  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد  آغاز و در حال برگزاری است .

وی همچنین افزود: تاکنون 3 دور و 14 بازی  از این مسابقات برگزار گردیده که در گروه های مختلف تیمهای یاران یونس و اتحاد با 6 امتیاز  از گروه الف  و تیمهای زنده یاد اسلام با 9 امتیاز  و دهیاری وکیل آباد  از گروه ب با 5 امتیاز عناوین اول و دوم گروه های خود را در اختیار دارند.

وی همچنین با بیان اینکه این دوره از مسابقات توسط باشگاه ورزشی یاران یونس شهرستان حاجی اباد با همکاری همه جانبه هیئت فوتبال شهرستان حاجی اباد در حال برگزاری است، از همکاری همه دست اندرکاران اعم از تماشاگران، مربیان، داوران، ورزشکاران و... در برگزاری این دوره از مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان با باشگاه یاران یونس همکاری و مساعدت داشتند تقدیر و تشکر نمودند .

((شایان ذکر است که علاوه برمسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان مسابقات فوتسال ادارات و نونهالان نیز در سالن ورزشی شهید ذاکری در حال برگزاری است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد .))


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ خرداد ۹۷ ، ۱۰:۲۳
مهسا حیدری