ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

منطقه تفریحی و گردشگری آبشار تزرج در شهرستان حاجی آباد توسط جمعی از علاقه منداق به محیط زیست پاکسازی گردید .


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد، محوطه اطراف منطقه گردشگری آبشار تزرج در شهرستان حاجی آباد ،توسط جمعی از علاقه مندان به محیط زیست ، عصر روز جمعه مورخه 30/4/96 پاکسازی گردید .

بنا به اظهارات مهدی حیدری در اگاهی مسئول برگزاری این حرکت شایسته و قابل تقدیر که توسط جمعی از علاقه مندان به محیط زیست از همه گروه ها اعم از آقایان و بانوان بویژه ورزشکاران شهرستان حاجی آباد در ان حضور داشتند را توجه جدی مردم مردم و مسئولین  به محیط زیست و تلاش در جهت حفظ آن بیان نمود .

وی همچنین با بیان اینکه در این پاکسازی تعداد 20نفر از گروه های مردمی این شهرستان بویژه ورزشکاران در آن شرکت داشتند، اظهار امیدواری نمود که انجام اینگونه حرکات تاثیر مثبتی در نگاه جامعه به حفظ و نگهداری همه جانبه محیط زیست با توجه به اهمیت آن در عصر حاضر و جذب علاقه مندان بیشتر به گروه های محیط زیستی برشمرد .

حیدری در اگاهی همچنین از تمامی افراد در پاکسازی آبشار تزرج که بدون هیچگونه چشمداشت و تنها به دلیل علاقهمندی در این کمپین حضور یافته بودند تقدیر و تشکر نمودند  .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۶ ، ۰۷:۳۶
مهسا حیدری

کاراته کاران حاجی آباد در مسابقات  کاراته سوکوکوشین قهرمانی کشوراستان چهار محال بختیاری  موفق به کسب 1 نشان  طلا ،2نقره و 4 برنز شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد ، تیم سوکوکوشین این شهرستان که به نمایندگی از استان هرمزگان با 7 ورزشکار و1 مربی به مسابقات کاراته سبک سوکیوکوشین قهرمانی کشور در تاریخ  22الی 23/4/96 که در شهر کرد مرکز استان چهار محال بختیاری در دو بخش کاتا و کمیته  برگزار شد ،شرکت کرده بود موفق به کسب 6 مدال رنگارنگ از این مسابقات گردید   .

بنا به اظهار میثم فدایی مسئول سبک سوکیوکوشین استان هرمزگان این مسابقات با حضور گسترده کاراته کاران از سراسر کشور برگزار گردید و  از سطح کیفی  بسیارخوبی برخوردار بود . از شهرستان حاجی آباد7 ورزشکار در رده های سنی مختلف  در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که به لطف خدا و تلاش مربیان و خود ورزشکاران موفق به کسب 1 نشان طلا، 1 نقره و 4 برنز این مسابقات شدند.

نفرات مقام آور: :

 مقام اول :محمد سالاری در بخش کمیته در وزن 45kgدر رده سنی نونهالان

 مقام دوم :محمد جواد هاشمی در بخش کمیته در وزن 35kgدر رده سنی نوجوانان

مقام سوم :اسماعیل سالار حسینی در بخش کمیته در وزن 30kgدر رده سنی نوجوانان

مقام سوم :ابولفضل شهبازی در بخش کمیته در وزن 30kgدر رده سنی نونهالان

مقام سوم :سجاد خواجویی در بخش کمیته در وزن 50kgدر رده سنی نوجوانان

مقام سوم :عرفان نجف ابادی در بخش کمیته در وزن 60kgدر رده سنی جوانان

 

مربی :محسن افرال

سرپرست :سجاد اباذری

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۱۳:۰۴
مهسا حیدری

همایش دوچرخه سواری اقایان به مناسبت  هفته مبارزه با مواد مخدر  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  همایش دوچرخه سواری به همت هیئت دوچرخه سواری  و اداره تعاون  کار و رفاه اجتماعی  شهرستان حاجی اباد  به مناسبت هفته مبارزه با  مواد مخدر  روز چهارشنبه مورخه 96/4/21 با شرکت 30دوچرخه سوار به مسافت km3 از میدان معلم به سمت تپه نور الشهدا ءبا هدف مبارزه با مواد مخدر از طریق  ترویج فرهنگ  ورزش در میان جوانان شهرستان و با شعار (ورزش دشمن اعتیاد است ) در شهرستان حاجی باد برگزار گردید و در پایان  همایش نیز جوایزی به قید قرعه به شرکت کنند گان اهدا گردید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ تیر ۹۶ ، ۰۸:۱۹
مهسا حیدری

ووشو کار ان حاجی ابادی  موفق به کسب دو مقام قهرمانی و یک  نایب قهرمانی در مسابقات ووشو قهرمانی استان شدند  

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شـهرستان حـاجی آباد مـــابقات ووشو ســبک بی  شائولین قهرمـانی استان با شرکت ووشو کارانی از شهرستان های بندرعباس ،حاجی اباد ،لنگه ،میناب و رودان در رده های سنی جوانان و نوجوانان  جمعه مورخه 96/4/22 در خانه ووشو بندر عباس برگزار گردید  که تیم اعزامی شهرستان حاجی اباد متشکل از 4 ووشو کار موفق به کسب 2 مدال طلا و یک مدال نقره در بخش انفرادی شدند .

نفرات برتر:

محمد مهدی عباسپور مقام اول در وزن 52kg رده سنی جوانان

 امیر صالح عباسپور مقام اول در وزن 31kgرده سنی نوجوانان

محمد جواد رشیدی مقام دوم در وزن 42 kg رده سنی نوجوانان

 

شایان ذکر است ذبیح الله صیفوری رئیس هیئت ووشو شهرستان حاجی اباد بعنوان داور قضاوت این مسابقات را بر عهده داشت .

 

 مربی تیم  :جعفر اطهری

 سرپرست  :میلاد افروش

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۵
مهسا حیدری

جودو کاران حاجی ابادی موفق به کسب 2 نشان طل و یک نقره از مسابقات جودو قهرمانی استان شدند

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم جودو  اقایان  شهرستان حاجی آباد که به مسابقات جودو  قهرمانی استان در شهرستان بندرعباس  اعزام شده بود موفق به کسب دو مقام قهرمانی و یک  نایب قهرمانی این رقابتها گردید.

 

جهانگیریرئیس هیئت جودو  شهرستان حاجی آباد در این خصوص بیان نمود این رقابتها روز جمعه مورخه 96/4/22  با حضور  تیم های از شهرستان های استان  در سالن رزمی انصار  بندر عباس  برگزارکه   گردید از شهرستان  حاجی آباد 3 جودو  کار در رده های سنی جوانان و بزرگسالان حضور داشتند .

 

همچنین جهانگیری افزود پس از انجام  این رقابتها امراه شیخکانلو  میلان  در وزن Kg 90- و پدرام شهصواری  در وزن Kg 50- به مقام قهرمانی و محمد امین کناری در وزن -81kg به مقام نایب قهرمانی از دوره از مسابقات دست یافتند .

همچنین جهانگیر خاطر  نشان کرد اقایان امراه شیخکانلوی میلان و پدرام شهصواری به اردوی تیم منتخب استان جهت شرکت در مسابقات کشوری زنجان  دعوت شدند.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۶ ، ۰۹:۵۰
مهسا حیدری

 

حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد : باید ورزش وسیله ای برای استقلال شخصیت ، سعه صدر ، همت بلند ، استقامت و پایداری قرار گیرد.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد که شامگاه روز شنبه 96/4/10 در آئین اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی آباد حضور یافته بود ، ضمن دیدن این مسابقات و تقدیر از مسئولین برگزاری مسابقات جام رمضان در شهرستان حاجی آباد که زمینه را برای حضور تمامی رده های سنی در رقابتهای ورزشی و ایجاد اوقات فراغت مثبت و تفریح سالم ، که باعث ایجاد مودت بیشتر در بین جوانان و انگیزه بیشتر جهت انجام فرایض در ماه مبارک رمضان شد ، افزود : ورزش علاوه بر تمام ویژگی هایی که دارد باید دستمایه ای برای استقلال شخصیت ، سعه صدر ، همت بلند ، استقامت و پایداری قرار گیرد تا با بهره مندی از توانمندی جسمی در کنار استقلال شخصیت و سعه صدر جوانان ، سلامت روح و جسم محقق گردد.

 

جهانگیری همچنین با بیان اینکه رویکرد دولت تدبیر و امید و شخص محترم ریاست جمهوری دکتر روحانی به ورزش و جوانان ویژه می باشد و شهرستان حاجی آباد نیز از این رویکرد بی بهره نبوده است و از ابتدای شروع کار دولت شاهد افتتاح 10 پروژه ورزشی (سالن چند منظوره ، چمن مصنوعی محله ای ، زمین ورزشی روستایی) در شهرستان بوده ایم و چندین و چند طرح ورزشی دیگر نیز در دست احداث می باشد که با افتتاح این پروژه های ورزشی مشکلات بسیاری از مناطق شهرستان از نظر دسترسی به فضاهای ورزشی مطلوب را مرتفع خواهد کرد ، خبر از ساخت سالن ورزشی چند منظوره 1200 نفره که نیاز اصلی ورزشکاران این شهرستان می باشد را به علاقمندان به ورزش شهرستان را نیز داد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۲:۱۰
مهسا حیدری

           مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر حاجی آباد  به پایان رسید.

به گزاراش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسابقات فوتسال جام رمضان که از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور 30تیم در در 4 رده سنی نوجوانان :5 تیم ،آزاد :16 تیم ،ادارات :5 تیم و پیشکسوتان 4 تیم ،جهت گرامیداشت ماه مبارک رمضان در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود با شناخت تیم های برتر در هر رده سنی (نوجوانان،آزاد ،پیشکسوتان و ادارات )به پایان رسید .

بنا به اظهارات حمید منصوری رئیس هئیت فوتبال شهرستان حاجی آباد مسابقات فوتسال در رده سنی آزاد که با 16 تیم در 4 گروه بصورت دوره ای در مرحله اول و سپس حذفی برگزار گردیده بود با انجام 24 بازی در مرحله گروهی و 8 بازی بصورت حذفی و مجموع 32 بازی تیمهای تربیت ،وکیل آباد و اتحاد ستارگان به عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات دست یافتند .

  در رده سنی نوجوانان نیز که با حضور 5 تیم آغاز گردیده بودپس ازانجام 15بازی بصورت دوره ای تیمهای تربیت و المهدی    و سامان ارزوئیه به عناوین اول تا سوم رقابتها دست یافتند .

در رده سنی پیشکسوتان که با حضور 4تیم :شاهین ،استقلال ،پرسپولیس ،برق برگزار گردیده بود تیمهای پرسپولیس ،شاهین و برق به عنوان تیمهای اول تا سوم رقابتهای پیشکسوتان معرفی گردیدند و همچنین در گروه ادارات که با حضور 5 تیم:آموزش و پرورش ،شرکت گاز ،شهرداری حاجی آباد ،نیروی انتظامی و زندان برگزار گردیده بود تیمهای شرکت گاز ،اموزش و پرورش و شهرداری عناوین اول تا سوم این رقابتها را به خود اختصاص دادند .

منصوری با بیان اینکه دیدارهای پایانی و اختتامیه این مسابقات روز شنبه 10/4/96 با حضور گسترده علاقمندان به این رشته ورزشی و حضور حمید جهانگیری فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان و اعضاءشورای شهر حاجی اباد برگزار گردید و به تیم ها و نفرات برتر این مسابقات به شرح ذیل کاپ ،لوح تقدیر و جوایزی به رسم یاد بود اهداءگردید .

 

 

رده سنی نوجوانان :                                                                                        

مقام اول :تربیت                                                                                   

مقام دوم المهدی                                                                                  

مقام سوم :سامان ارزوئیه                                                                      

آقای گل مسابقات :مسلم عبدالله پور  با 6 گل زده از تیم ارزوئیه                                                               

تیم اخلاق :امیر یاسین نوین

رده سنی آزاد :

تیم اول : تربیت

تیم دوم : وکیل آباد

تیم سوم : اتحاد ستارگان

تیم اخلاق : گوربند راه یندر

آقای گل : حسین قادری با 16 گل زده از تیم پوریای ولی

                                             

ادارات :

مقام اول :شرکت گاز                                                                                                 

مقام دوم :اموزش و پرورش                                                                                           

مقام سوم:شهرداری

تیم اخلاق :اداره زندان            

پیشکسوتان :   

مقام اول : پرسپولیس

مقام دوم : شاهین

مقام سوم : برق                                                 

  بازیکن  اخلاق :حامد کاوه پور

  تماشگر نمونه :رسول جعفری





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۶ ، ۱۱:۵۹
مهسا حیدری