ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

((تیم والیبال بسیج شمیل موفق به کسب مقام سومی مسابقات چهارجانبه والیبال شهرستان داراب در استان فارس شد))

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم والیبال بسیج شمیل که در جهت آماده سازی خود و حضور در مسابقات والیبال لیگ برتر استان ، در مسابقات چهارجانبه والیبال شهرستان داراب در استان فارس شرکت کرده بود موفق به کسب عنوان سومی این رقابتها گردید.


مسابقات چهارجانبه والیبال داراب که روز جمعه مورخه 94/9/6 با حضور تیم های شهرستان داراب ، استهبان  ، زرین دشت و شمیل حاجی آباد برگزار شده بود ، ابتدا تیم شمیل و در اولین بازی خود در سه ست متوالی نتیجه را به تیم داراب واگذار کرد و در دیگر دیدار با نتیجه 3 1 بر تیم استهبان غلبه کرد و عنوان سومی این رقابتها را از آن خود کرد.

شایان ذکر است که در این مسابقات تیم های داراب و زرین دشت موفق به کسب عناوین اول و دوم رقابتها شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۹
مهسا حیدری

مسابقات فوتسال گرامیداشت هفته بسیج رده سنی نوجوانان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتسال رده سنی نوجوانان گرامیداشت هفته بسیج روز پنج شنبه مورخه 94/9/5 با حضور تیمهای امیریاسین نوین ، تربیت ، جوانان المهدی و پوریای ولی در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ، که در دور اول این مسابقات ابتدا تیم پوریای ولی با نتیجه 4 3 از سد امیر یاسین نوین عبور کرد و در دیگر دیدار نیز جوانان المهدی توانست با نتیجه 5 4 تیم تربیت را با شکست بدرقه کند تا به همراه پوریای ولی برگزار کننده دیدار نهایی این رقابتها باشد ، دور دوم این مسابقات که عصر روز پنج شنبه برگزار گردید ابتدا در دیدار رده بندی تیم تربیت با نتیجه 6 3 موفق به شکست امیر یاسین نوین شد و در دیدار پایانی نیز تیم جوانان المهدی در یک دیدار پرگل و با نتیجه 9 5 از سد تیم پوریای ولی گذشت و موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد و تیمهای پوریای ولی و جوانان تربیت عناوین دوم و سوم این مسابقات را بدست آوردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ آذر ۹۴ ، ۱۲:۰۴
مهسا حیدری

جلسه هم اندیشی بررسی موانع و ایجاد راه کار در توسعه ورزش همگانی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد روز شنبه مورخه 94/8/30 در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان و با حضور اعضاء و تعدادی از مسئولین ادارات دستگاه های اجرایی جلسه هم اندیشی و بررسی موانع و ایجاد راهکار بمنظور توسعه ورزش همگانی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه ابراهیم ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ضمن عرض خیر مقدم و تبریک هفته بسیج به حاضرین با بیان لزوم توجه جدی و توسعه ورزش بویژه ورزش همگانی در شهرستان و اینکه ما به نقش مثبت ورزش در سلامت انسان بسیار شنیده و خوانده ایم ، ولی آیا تا بحال به این موضوع اندیشیده ایم چرا از میان ما تعداد اندکی ورزش می کنند و بیشتر افراد تماشاگر هستند ، واقعاً مشکل در چیست؟


وی ادامه داد ، هرچند این موضوع نیاز به یک تحقیق علمی و گسترده ای دارد که موانع کار را بررسی کند.

اما ما برای شروع کار امروز میزبان شما مسئولین هستیم تا ضمن بررسی مقدماتی کار طی یک برنامه ریزی منظم و منسجم هدف گذاری بهتری در توسعه ورزش همگانی شهرستان داشته داشته باشیم در ادامه نیز حاضرین در جلسه نظرات خود را در این خصوص بیان نمودند که عمده ترین موانع جهت ترویج فرهنگ ورزش همگانی را 1 عدم آگاهی و بی توجهی به ابعاد گوناگون ورزش 2 توجه بیش از اندازه به ورزش قهرمانی 3 هزینه و وقت 4 عدم فعالیت رسانه ای 5 عدم ترویج فرهنگ ورزش توسط حوزه سلامت و بهداشت 6 حضور مسئولین 7 کمبود فضای ورزشی 8 مسائل اقتصادی خانواده ها 9 نتایج معکوس همایش های پیاده روی 10 تنبلی و سستی و ......

در این شهرستان بیان شد و مقرر گردید این جلسات در مقیاس بزرگتر با حضور تمامی مدیران شهرستان و ساماندهی پارکها و استقرار ایستگاههای سلامت در شهر حاجی آباد با همکاری دستگاههای عضو بویژه شهرداری ادامه یابد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آذر ۹۴ ، ۱۲:۳۵
مهسا حیدری

نمایندگان شهرستان حاجی آباد در هفته سوم رقابتهای فوتسال لیگ برتر استان صاحب یک پیروزی و دو شکست شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، رقابتهای فوتسال لیگ برتر استان روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 94/8/29 پیگیری شد که نمایندگان شهرستان حاجی آباد در این رقابتها (آرش ، تربیت و شهرداری فارغان) با یک پیروزی و دو شکست روبرو شدند.

در رقابتهایی که روز پنجشنبه 94/8/28 به میزبانی شهرستان حاجی آباد و در سالن شهید ذاکری این شهرستان برگزار گردید ابتدا تیم تربیت با نتیجه 3 7 مغلوب فولاد هرمزگان گردید و سپس آرش با نتیجه 4 3 از سد عقاب نیروهوایی بندرعباس گذشت.



تیم فـوتسال شهرداری فارغان که این هـفته میهمان آرش فیض آباد جغین در شــهرستان رودان بـود نتیجه را با حـساب 1 3 به میزبان خود واگذار کرد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آذر ۹۴ ، ۰۹:۳۲
مهسا حیدری