ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۵ مطلب در مهر ۱۳۹۶ ثبت شده است

بانوان کاراته کار شهرستان حاجی آباد موفق به کسب عنوان دوم تیمی مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور در سبک ufk شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، بانوان کاراته کار شهرستان حاجی آباد که به نمایندگی از استان هرمزگان در مسابقات کاراته بانوان سبک ufk قهرمانی کشور، که روز جمعه مورخه 96/7/28 در استان کرمان و شهر سیرجان برگزار گردید، اعزام شده بود موفق به کسب عنوان دوم تیمی این رقابتها و چندین مدال رنگارنگ(3طلا، 3نقره و 4 برنز) از این مسابقات گردید.

بنا به اظهار خدیجه رفعتی نایب رئیس بانوان هیئت کارته شهرستان حاجی آباد و مربی تیم اعزامی، این مسابقات با عنوان مسابقات کاراته بانوان قهرمانی کشور در سبک ufk با حضور 350 کاراته کار از استانهای: مرکزی،یزد، فارس، لرستان، مازندران، هرمزگان و 5 تیم سیرجان، جیرفت،کرمان، بردسیر، رفسنجان از استان کرمان روز جمعه مورخه 96/7/28 در سالن ورزشی دانشگاه آزاد شهر سیرجان برگزار گردید و تیم بانوان شهرستان حاجی آباد که با 15 ورزشکار و 2 مربی و سرپرست به نمایندگی از استان هرمزگان در این رقابتها شرکت کرده بود، موفق گردید علاوه بر کسب 3 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز این رقابتها عنوان ارزشمند دوم تیمی این مسابقات نیز از آن خود کند.

رفعتی همچنین ضمن تبریک به ورزشکاران مدال آور و جامعه ورزشی

 شهرستان بویژه بانوان ، افزود : این موفقیت حاصل کار تیمی و جمعی در هیئت کاراته و حمایت خانواده ها و مسئولین شهرستان از ورزش میباشد که امیدواریم این حمایت تداوم داشته باشد و روز به روز به جمع بانوان ورزشکار شهرستان و همچنین افتخارات ورزشی بانوان شهرستان افزوده گردد.

 

وی در پایان با بیان اینکه این موفقیت در سال جاری برای دومین بار است که در ورزش کاراته بانوان شهرستان حاصل گردیده، از زحمات و حمایتهای خانواده ها و مسئولین شهرستان از ورزش بویژه ورزش بانوان تقدیر و تشکر نمودند.

*عناوین کسب شده تیم اعزامی در بخش انفرادی:

((مدال طلا))

-کوثر بامری وزن 45- کیلوگرم جوانان.

-زلیخا محمدی وزن 60- کیلوگرم جوانان.

-سحر بامری وزن 55- کیلوگرم جوانان.

((مدال نقره))

-یسنا جعفری وزن+25 کیلوگرم نونهالان.

-فاطمه اشرف زاده وزن 30- کیلوگرم نوجوانان.

-الینا بحرینی وزن +25 کیلوگرم نونهالان.

((مدال برنز))

-فاطمه پوران وزن 40- کیلوگرم نوجوانان.

-سرینا جلالی فرد وزن 30- کیلوگرم نونهالان.

-زهرا جلالی فرد وزن 40- کیلوگرم جوانان.

-کوثر ارشد وزن +25 کیلو گرم خردسالان.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۰۲
مهسا حیدری

مسابقات ژیمناستیک دختران بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهر ماه لغایت 2 ابان ماه ) در شهرستان حاجی آبادبرگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات ژیمناستیک دختران  در رده سنی نونهالان با حضور 30 ژیمناست کار بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) در رده سنی نونهالان روز شنبه  مورخه 96/7/29در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار سعیده هلاکویی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان حاجی آباد این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) با حضور 30 ورزشکار ژیمناست کار در حرکات نمایش زمینی برگزار گردید و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن مدال و جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۸:۵۲
مهسا حیدری

قبور مطهر شهداء گمنام شهرستان حاجی آباد توسط ورزشکاران، مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی این شهرستان غبار روبی و عطرافشانی گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، روز پنج شنبه مورخه 96/7/27 در دومین روز از هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) ورزشکاران، مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی شهرستان حاجی آباد با حضور در گلزار شهداء گمنام، ضمن قرائت فاتحه، قبور مطهر شهداء گمنام این شهرستان را غبار روبی و عطر افشانی نمودند.

 

ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ضمن تقدیر و تشکر از همه ورزشکارانی که در این مراسم فرهنگی شرکت کرده بودند و همچنین برخی از مسئولین دستگاههای اجرایی از جمله جناب آقای میرزاده نماینده و معاون محترم فرماندار شهرستان حاجی آباد که در این مراسم ورزشکاران را همراهی میکرد، افزود: ورزشکاران شهرستان حاجی آباد نیز همانند تمام اقشار جامعه آرامش و امنیت امروز خود را مدیون از خود گذشتگی،ایثار، فداکاری و جان نثاری شهداء گرانقدر کشور عزیزمان ایران اسلامی می داند و یاد، نام، خاطره و پیام شهداء گرانقدر همیشه سر لوحه زندگی ورزشکاران این شهرستان می باشد و این آئین نیز به رسم ادب و قدر شناسی از مجاهدت و از خود گذشتگی شهداء گرانقدر کشور عزیزمان ایران اسلامی توسط ورزشکاران این شهرستان صورت می گیرد.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۲
مهسا حیدری

تیم فوتسال جوانان تربیت قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال در رده سنی جوانان ، گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی جوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) روز پنج شنبه مورخه 96/7/27 در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد با حضور تیمهای سامان ارزوئیه، شهداء رستاق از استانهای کرمان و فارس و همچنین 2 تیم یاران یونس و جوانان تربیت از شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود، با قهرمانی تیم فوتسال جوانان تربیت به پایان رسید.

بنا به اظهار علی کشاورز دبیر هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد این مسابقات بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبان) برگزار گردید، که در دور اول این مسابقات تیمهای جوانان تربیت و سامان ارزوئیه با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند و تیمهای یاران یونس و شهداء رستاق نیز برگزار کننده دیدار رده بندی شدند.

کشاورز با بیان اینکه دیدارهای پایانی این مسابقات عصر روز پنج شنبه مورخه 96/7/27 در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب و با حضور علاقمندان پیگیری شد، افزود:

ابتدا تیمهای یاران یونس و شهداء رستاق جهت کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان این رقابت، تیم شهداء رستاق توانست در یک رقابت جذاب با نتیجه 5-3 از سد حریف خود بگذرد و به عنوان سومی این رقابتها را از آن خود کند و دیدار پایانی نیز که بین تیمهای سامان ارزوئیه و جوانان تربیت برگزار گردید، تیم فوتسال جوانان تربیت توانست در یک بازی تماشایی که در وقت قانونی با نتیجه 2-2 به پایان رسید، در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یابد و به این ترتیب تیمهای جوانان تربیت، سامان ارزوئیه،شهداء رستاق به عناوین اول تا سوم این رقابتها دست یافتند و عنوان اخلاق تیمی این مسابقات نیز به تیم شایسته یاران یونس رسید.

کشاورز همچنین بیان نمود: مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور میرزاده نماینده و معاون محترم فرماندار شهرستان، معصومی از اعضاء محترم شورای شهر حاجی آباد، ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دیگر مسئولین هیئت فوتبال و سرپرستان تیمها برگزار گردید، به تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات و همچنین تیم اخلاق، کاپ یادبود این رقابتها اهداء گردید.

وی همچنین در پایان از تمامی مسئولین برگزاری این مسابقات ورزشکاران، مربیان، داوران، تماشاگران، اعضاء هیئت فوتبال شهرستان و همچنین میهمانان گرانقدر مراسم اختتامه تقدیر و تشکر نمودند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۷:۵۶
مهسا حیدری

همایش کوهپیمایی خانواده بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26لغایت 2 آبان)در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  روز جمعه مورخه 96/7/28 همایش کوهپیمایی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26لغایت 2 آبان) توسط هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید.

بنا به اظهار قادر امیری توسلی رئیس هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، این همایش کوهپیمایی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی،توسعه بعد همگانی ورزش مفرح کوهنودی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 لغایت2 آبان) با حضور بیش از 80 نفر از علاقمندان به ورزش کوهنوردی در ساعت 30/7 صبح روز جمعه مورخه 96/7/28 در کوه مهاجرین واقع در اطراف شهر حاجی آباد برگزار و پس از پیمایش 3/5 کیلومتر تا رسیدن به اوج قله و 2/5 ساعت کوهپیمایی بصورت رفت و برگشت به پایان رسید.

توسلی همچنین بیان نمود، از زمان راه اندازی هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی در سال 94 در این شهرستان بیش از 13 همایش کوهپیمایی در شهرستان حاجی آباد و چندین اعزام استانی و کشوری داشته است، که امیدواریم نقش مثبتی در ترویج فرهنگ ورزش و جذب علاقمندان بویژه ورزش همگانی در شهرستان داشته باشد.

وی همچنین از تمام دستگاههایی که در برگزاری این همایش با هیئت کوهنودی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بویژه منطقه انتظامی، هلال احمر و اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان، همکاری نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که در پایان این همایش کوهپیمایی جوایزی نیز به قید قرعه به افراد شرکت کننده اهداء گردید.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۶ ، ۰۷:۴۵
مهسا حیدری

مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه های ورزشی بخش احمدی در شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، روز جمعه مورخه 96/7/28 آقایان هاشمی تختی نماینده محترم شهرستانهای بندرعباس، حاجی آباد،قشم،خمیر و ابوموسی، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان، جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد، سالارپور بخشدار و برخی مسئولین این شهرستان با حضور در جمع ورزشکاران بخش احمدی و شنیدن مشکلات ورزش این بخش توسط ورزشکاران، از اماکن ورزشی شهر سرگز واقع در بخش احمدی از توابع شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان با بیان اینکه بخش احمدی دارای پتانسیل و استعدادهای ناب ورزشی در استان هرمزگان می باشد و خواسته های ورزشکاران نیز بحق میباشد، افزود: در چند سال گذشته اقدامات قابل قبولی در جهت رفع مشکلات ورزشی این بخش از جمله احداث زمین چمن محله ای در توشهر احمدی، اجرای چمن مصنوعی محله ای بصورت مشارکتی با شهرداری سرگز که در دست اقدام میباشد و همچنین سالن ورزشی چند منظوره که از محل اعتبارات حوزه ورزش توسط راه و شهر سازی احداث گردیده، در این بخش انجام شده است.

دانشور در ادامه نیز با بیان اینکه هر چند سالن ورزشی چند منظوره شهر سرگز توسط اداره کل راه و شهرسازی احداث گردیده و هنوز تحویل این اداره کل نگردیده و در سال جاری نیز مبلغ یک میلیارد ریال جهت رفع مشکلات سالن از محل اعتبارت استانی مصوب گردیده، قول مساعدت مبلغ هشتاد میلیون ریال جهت رفع هرچه سریعتر مشکلات این سالن و بهره برداری آن به ورزشکاران دادند.

وی با بیان اینکه 3 مشکل اصلی ورزشکاران بخش که شامل: زمین چمن مصنوعی محله ای،مجموعه ورزشی و سالن ورزشی سرگز،.دغدغه خاطر ما نیز بوده که با حمایت فرماندار محترم شهرستان از محل اعتبارات استانی و 27% ارزش افزوده جهت رفع این مشکلات بودجه مورد نیاز مصوب گردیده است.

در ادامه نیز حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد نیز افزود: بخش احمدی با وجود وفور استعداد در تمامی حوزه ها بویژه ورزش از مناطق محروم استان هرمزگان می باشد که در این مدت سعی گردیده علاوه بر توزیع عادلانه اعتبارات جهت رفع محرومیت زدائی این بخش از ظرفیت خیرین نیز بویژه در حوزه ورزش بخش استفاده گردد، که هم اینک یک سالن ورزشی چند منظوره احداث و در حال بهره برداری میباشد و یک پروژه زمین چمن طبیعی خیر ساز نیز در منطقه در حال احداث میباشد، وی همچنین اظهار امیدواری نمود با تخصیص اعتبارات مصوب سال جاری در حوزه ورزش مشکلات ورزش بخش به حداقل برسد و ورزشکاران با آسودگی خاطر بیشتری به فعالیت های ورزشی بپردازند.



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۸
مهسا حیدری

مسابقات دو صحرانوردی در مسافت 12 کیلو متر در شهر سرگز، مرکز بخش احمدی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات دو صحرا نوردی قهرمانی استان در مسافت 12 کیلومتر به همت شهرداری و شورای شهر سرگز، بخشداری احمدی، اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان و همچنین هیئت دومیدانی استان در صبح روز جمعه مورخه 28/7/96 با حضور جمع کثیری از علاقه مندان و مسؤلین استانی وشهرستانی ،درشهر سرگز مرکز بخش احمدی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار سجاد کرمشاه پور شهردار شهر سرگز و متولی برگزاری مسابقات، این مسابقات باحضور 80 دونده و7تیم از شهرستان های استان هرمزگان، صبح روز جمعه مورخه 28/7/96 و با حضور جمع کثیری  از علاقه مندان به ورزش دو در شهر سرگز و میهمانان گرانقدر استانی و شهرستانی  از جمله آقایان هاشمی تختی نماینده محترم مردم شهرستان های بندرعباس ، حاجی آباد، خمیر، ابوموسی در مجلس شورای اسلامی، دانشور مدیر کل محترم ورزش وجوانان استان، جهانگیری فرماندار پرتلاش شهرستان ، حاجی آباد، شهردار و اعضا محترم شورای شهر حاجی آباد ،بخشدار احمدی و دیگر مهمانان گرانقدر با همت و مساعدت بخشداری احمدی ،شهرداری و شورای شهر سرگز ،اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،همچنین هییت دو و میدانی استان و با هدف ترویج فرهنگ ورزش در هفته تربیت بدنی و ورزش، معرفی  توانمندی های بخش احمدی و بویژه شهر سرگز در استان و کشور از طریق ورزش، در محیطی جذاب و شرایطی کاملا استاندارد در این شهر برگزار گردید که آقایان :مرتضی مهدی فر ،موسی مهدی پور از تیم شهرداری بشاگرد عناوین اول و دوم و همچنین ساسان دهقانی از تیم شهرداری سرگز نیز  عنوان سو می این رقابت ها در بخش انفرادبی را کسب نمودند و  همچنین عناوین تیمی این رقابت ها نیز به تیم های شهرداری  بشاگرد ،شهرداری سرگز و هیئت دومیدانی استان هرمزگان رسید .  

کرمشاه پور همچنین از اعزام 3نفر برتر این مسابقات با حمایت مالی اسپانسر(شرکت گردشگری هرمز فراز) و مساعدت هیئت دومیدانی استان بعنوان نماینده استان در مسابقات جهانی استانبول خبر داد .

وی در پایان نیز از همه دستگاههای و نهاد های که در برگزاری هرچه باشکوه تر این مسابقات با مسئولین برگزاری مسابقات همکاری و مساعدت نموده اند، از جمله فرمانداری حاجی آباد ،نیروی انتظامی ،راهنمایی و رانندگی ،بهداشت و درمان ،شهرداری شهر سرگز ،بخشداری احمدی ،هیئت دومیدانی استان ،اداره کل ورزش و جوانان استان ،اداره ورزش و جوانان شهرستان ،سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس ،اصحاب رسانه و ... تقدیر و تشکر نمودند و اظهار امیدواری نمودند که شاهد برگزاری این گونه مسابقات در آتی نیز در این شهر باشیم و گامی هرچند کوچک در سلامت مردم از طریق ترویج فرهنگ ورزش در شهر سرگز برداریم .




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۲:۵۰
مهسا حیدری

                          بانوان ووشو کار حاجی اباد موفق به کسب یک مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی در  مسابقات قهرمانی استان  شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم ووشو بانوان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات ووشو قهرمانی استان اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان  در شهرستان بندر عباس  اعزام شده بود موفق به کسب یک مقام  قهرمانی و یک  مقام نایب قهرمانی این رقابتها گردید.

 

مهسا حیدری مربی ووشو شهرستان حاجی آباد در این خصوص بیان نمود این رقابتها روز جمعه مورخه 96/7/28  با حضور  تیم های  از سراسر استان  و 30ووشو کار در سالن خانه ووشو شهرستان بندرعباس برگزار که از حاجی آباد 2 ووشو کار در رده سنی بزرگسالان اعزام گردید.

 

 

همچنین حیدری افزود پس از انجام رقابتها مهسا حیدری در وزن Kg 52-  به مقام قهرمانی و اعزام به مسابقات   انتخابی کشوری  و هانیه عباس زاده در وزن Kg 60- به مقام نایب قهرمانی این دوره از مسابقات  دست یافتند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۱۰:۱۵
مهسا حیدری

مسابقات مچ اندازی  ویژه بانوان بمناسبت گرامیداشت  هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبان ) در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات مچ اندازی بانوان در رده سنی بزرگسالان   با حضور 22 ورزشکار خانم بمناسبت گرامیداشت  هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) روز چهار شنبه مورخه 96/7/26 در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهارات  سعیده هلاکویی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی آباد این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) و در جهت ترویج فرهنگ ورزش در میان بانوان و جذب آنان به فعالیت های ورزشی در این شهرستان با همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد با حضور 22 ورزشکار خانم در 2 وزن +50 کیلوگرم و +70کیلوگرم برگزار گردید و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن جوایزی نیز به رسم یادبود اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۹
مهسا حیدری

مسابقات ژیمناستیک پسران بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهر ماه لغایت 2 ابان ماه ) در شهرستان حاجی آبادبرگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات ژیمناستیک پسران در رده سنی نونهالان با حضور 35 ژیمناست کار بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) در رده سنی نونهالان روز چهار شنبه مورخه 96/7/26 در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار سعیده هلاکویی رئیس هیئت ژیمناستیک شهرستان حاجی آباد این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) با حضور 35 ورزشکار ژیمناست کار در حرکات نمایش زمینی برگزار گردید و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن مدال و جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید.

شایان ذکر است که هم اکنون تعداد 85 ورزشکار پسر و دختر در رشته ورزشی ژیمناستیک در شهرستان حاجی آباد به فعالیت می پردازند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۶ ، ۰۸:۰۷
مهسا حیدری