ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

همایش کوهپیمایی خانواده بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26لغایت 2 آبان)در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  روز جمعه مورخه 96/7/28 همایش کوهپیمایی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26لغایت 2 آبان) توسط هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد با همکاری اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید.

بنا به اظهار قادر امیری توسلی رئیس هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، این همایش کوهپیمایی با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی،توسعه بعد همگانی ورزش مفرح کوهنودی و گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 لغایت2 آبان) با حضور بیش از 80 نفر از علاقمندان به ورزش کوهنوردی در ساعت 30/7 صبح روز جمعه مورخه 96/7/28 در کوه مهاجرین واقع در اطراف شهر حاجی آباد برگزار و پس از پیمایش 3/5 کیلومتر تا رسیدن به اوج قله و 2/5 ساعت کوهپیمایی بصورت رفت و برگشت به پایان رسید.

توسلی همچنین بیان نمود، از زمان راه اندازی هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی در سال 94 در این شهرستان بیش از 13 همایش کوهپیمایی در شهرستان حاجی آباد و چندین اعزام استانی و کشوری داشته است، که امیدواریم نقش مثبتی در ترویج فرهنگ ورزش و جذب علاقمندان بویژه ورزش همگانی در شهرستان داشته باشد.

وی همچنین از تمام دستگاههایی که در برگزاری این همایش با هیئت کوهنودی و اداره ورزش و جوانان شهرستان بویژه منطقه انتظامی، هلال احمر و اداره راهنمایی و رانندگی شهرستان، همکاری نمودند، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که در پایان این همایش کوهپیمایی جوایزی نیز به قید قرعه به افراد شرکت کننده اهداء گردید.



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۷/۳۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی