ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

آموزش والیبال در شهرستان حاجی اباد با 60 هنرجو توسط کمیته آموزش هیئت والیبال .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ،در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت و استعداد یابی ورزشی در شهرستان حاجی آباد تعداد 60والیبال آموز به آموزش این رشته ورزشی در شهرستان حاجی آباد  می پردازند .

حسن عباسی مسئول کانون آموزش والیبال در شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه از ابتدایی سال 96 با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت والیبال این شهرستان با کمک آقای خراسانی یکی دیگر از مربیان مجرب شهرستان اقدام به برگزاری کلاس های آموزش والیبال از سطح مبتدی نموده ایم . هم اینک تعداد 60هنرجوی والیبال در این کلاس به اموزش والیبال بصورت اصولی می پردازند که امیدواریم از این طریق گامی موثر در تداوم فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان آموزش و آماده سازی والیبالیست ها جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری برداریم .

وی همچنین بیان نمود اگر به دنبال رشد والیبال شهرستان در اینده باشیم ضمن آموزش اصولی و برگزاری فستیوال های ورزشی و میدان دادن به بازیکنان در رده  های سنی مختلف پایه شرایطی فراهم گردد با کسب تجربه ناشی از حضور در مسابقات عیار آن را بالا برد و اماده حضور در مسابقات رسمی و سطح بالاتر نمود . وی در پایان از هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان در همکاری و مساعدت در برگزاری کلاسها تقدیر و تشکر نمود .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۵۶
مهسا حیدری

مشارکت با نوان شهرستان حاجی آباد در فعالیت های ورزشی روند افزایشی دارد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و به اظهار هلاکویی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی آباد ،مشارکت بانوان این شهرستان در فعالیت های ورزشی چشمگیر و روند افزایشی دارد .

 

سعیده هلاکویی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی اباد ،با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده و با مساعدت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری مربیان بانوان هم اکنون 14 رشته ورزشی :فوتسال ،والیبال  ،بسکتبال ،هندبال ،ایروبیک و آمادگی جسمانی ،کاراته ،تکواندو ،ووشو ،کار با دستگاه ،ژیمناستیک ،کوهنوردی ،فیتنس ،دوچرخه سواری و پیلاتس ویژه بانوان در این شهرستان فعال می باشد که تا 5 ماهه نخست سال 96 تعداد 221 ورزشکار خانم  در رشته های ورزشی ذکر شده ساماندهی شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 110 درصد افزایش داشته است .

وی همچنین با بیان اینکه در سال 94تعداد ورزشکاران سازمان یافته  تعداد 110  ورزشکار بوده است که با برنامه ریزی های انجام شده از قبیل اختصاص یک سالن چند منظوره ویژه بانوان ،توانمند سازی مربیان بانوان ،نوسازی تجهیزات و راه اندازی رشته های ورزشی مورد علاقه بانوان همچون تکواندو ،بسکتبال ،ایروبیک و آمادگی جسمانی و ....به 298 نفر در پایان سال 95 افزایش پیدا کرد که رشد چشمگیری را نشان می دهد.

وی همچنین اظهار امیدواری نمود با توجه به علاقه مندی و تعهد مربیان شاغل در حوزه ورزش بتوانیم با استعدادیابی و آموزش دختران شهرستان زمینه حضور آنان را در مسابقات قهرمانی در سطح استان و کشور را فراهم نمائیم .

هلاکویی همچنین از حضور تیم کاراته کیوکوشین بانوان شهرستان  حاجی آباد در مسابقات قهرمانی کشور که در استان کرمان برگزار می گردد خبر داد و آرزوی توفیق برای ورزشکاران اعزامی این شهرستان به مسابقات فوق نمود .



۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۴۳
مهسا حیدری

استقبال با شکوه از کاراته کاران شهرستان حاجی اباد توسط مسئولین و مردم ورزش دوست شهرستان حاجی اباد

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسئولین و  مردم شهرستان حاجی اباد با حضور  در محل  فرمانداری شهرستان حاجی اباد  با ورزشکاران و مدال آوران رشته ورزشی کاراته در مسابقات بین المللی کاراته سبک های آزاد  که کشور ترکیه  اعزام گردید بودند ،مورد استقبال قرار خود قرار دادند . .

در این دیدار مسئولین  ضمن تبریک این موفقیت به ورزشکاران و جامعه ورزش شهرستان ،کاراته کاران این شهرستان در مسابقات بین المللی کاراته سبک کیوکوشین که با حضور ورزشکارانی  از 18کشور مختلف در ترکیه  برگزار گردیده بود از  ورزشکاران ،مربیان و جامعه ورزش  شهرستان ، تجلیل شایسته نمودند .

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۶
مهسا حیدری

حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی اباد :باید مسئولین تمام تلاش خود را بکار گیرند تا زمینه ورزش همگانی را در شهرستان فراهم نمایند  .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش شهرستان حاجی اباد حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی اباد روز یکشنبه  مورخ 15/5/96در جلسه شورای ورزش شهرستان که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید  ضمن خوش امد گوی به متولی ورزش استان هرمزگان جناب اقای دانشور و هیئت همراه  ،از  تمامی مسئولین و دستندکاران ورزش خواستند که زمینه و امکانات لازم برای رشد و پیشرفت ورزش همگانی فراهم نمایند. همچنین تقدیر و تشکر از مدال اوران رشته های مخلف ورزشی را با کمک نهادهای مختلف در سر لوحه کار خود قرار دهند جهانگیری  سپس خواستار پیشنهاد از  طرف خود ورزشکاران برای جذب اسپانسر در رشته های مختلف  ورزشی شدند .

 

جهانگیری افزود :با بیان اینکه رویکرد  دولت تدبیر و امید به ورزش و جوانان ویژه میباشد و شهرستان حاجی اباد نیز از این رویکرد بی نصیب نبوده است و در این سال ها پیشرفت خوبی در ساخت و ساز پروژه های ورزشی در سطح روستاها و بخش ها و شهرستان شاهد بودیم و چندین طرح ورزشی نیز در دست احداث میباشد که با افتتاح زمین چمن ورزشی شهرستان  بسیاری از مشکلات ورزشی خصوصا در رشته  فوتبال را مرتفع خواهد کرد .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۵۰
مهسا حیدری

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان روز یکشنبه مورخه 15/5/96 در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی در حال ساخت و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان حاجی آباد در این سفر که رستمی معاونت (نیروی انسانی)، مهندس ایرجی مسئول دفترفنی مهندسی  و سایر مسئولین  ایشان را همراهی می کردند از پروژه های ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

وی هدف از این بازدید را زیر نظر گرفتن روند اجرایی تمامی پروژه های ورزشی  خصوصا راه اندازی زمین چمن در سطح شهرستان بیان کرد و اظهار نمود در صورت بروز نواقص در پروژه ها در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام گردد.وی همچنین قول بازسازی سکوهای تماشگران و مرمت و بازسازی سیستم روشنایی زمین مذکور را نیز دادند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۴۴
مهسا حیدری

سینا قلی زاده کاراته کار حاجی ابادی موفق به کسب  نشان طلا در مسابقات بین المللی کاراته کشور  ترکیه شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد ، کاراته کاران این شهرستان در مسابقات بین المللی  کاراته ترکیه سبک  های آزاد کیوکوشین که روز جمعه 96/5/12 با حضور 18 کشور در ترکیه  برگزار گردید موفق به کسب 1 نشان طلا  این مسابقات شدند.

بنا به اظهار علی رفعتی  مسئول هیئت کاراته شهرستان حاجی اباد  این مسابقات با حضور چشمگیر کاراته کاران از کشورهای مختلف در سطح بسیار بالایی برخوردار بود که از شهرستان حاجی آباد 3 ورزشکار در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند که به لطف خدا و تلاش مربیان و خود ورزشکاران آقای سینا قلی زاده در وزن  kg55- رده سنی نوجوانان موفق به کسب نشان طلای  این مسابقات و همچنین آقایان : محمد قادری و محمد روح الامینی جهت شرکت درمسابقات جهانی کاراته کشور بلغارستان  انتخاب  شدند.

رفعتی  همچنین با بیان اینکه این موفقیت حاصل کار  ورزشکاران، مربیان و هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد می باشد ، ضمن تبریک به جامعه ورزش شهرستان از تلاشهای مربی این رشته ورزشی در شهرستان آقای: پیمان رفعتی تقدیر و تشکر نمود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۳۹
مهسا حیدری

 

نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند
مردم صدای آمدنت را شنیده اند
زیباتر از همیشه شده آستان تو
آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند

 

امام رضا-ع فرمود: باید هریک از شماها امر به معروف و نهی از منکر نمایید، وگرنه
شرورترین افراد بر شما تسلط یافته و آنچه که خوبان شما،
دعا و نفرین کنند مستجاب نخواهد شد.

 

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد




 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۴۵
مهسا حیدری

مسابقات تیر اندازی ویژه  دختران  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) وروز دختر و دهه کرامت در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی در مسافت 10متر ویژه دختران  به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س)،روز دختر و دهه کرامت  و همچنین  ترویج فرهنگ ورزش  در بین بانوان و دختران این شهرستان روز یک شنبه مورخه 96/5/8 با حضور 20 نفر از دختران علاقه مند به  ورزش تیر اندازی  در سالن اختصاصی  تیر اندازی اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردیدو که در پایان نیز به نفرات اول تا سوم  این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۳۴
مهسا حیدری


مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت دهه کرامت در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت معصومه (س)و روز دختر دهه کرامت  و همچنین  ترویج فرهنگ ورزش در بین بانوان این شهرستان روز یک شنبه مورخه 96/5/8 با حضور 25 نفر از بانوان علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  خانه ایروبیک  اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا سوم  این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ مرداد ۹۶ ، ۰۸:۱۳
مهسا حیدری

 سامان ارزوئیه قهرمان مسابقات فوتسال 4 جانبه دهه کرامت در شهرستان حاجی آباد  

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسابقات  فوتسال چهار جانبه در رده سنی بزرگسالان که با حضور 4 تیم نخل نوین دهستان ،شهید فرهادی ،پوریای ولی حاجی اباد و سامان ارزوئیه روز جمعه مورخه 5/5/96 بمناسبت دهه کرامت در سالن ورزشی بانوان شهرستان حاجی اباد برگزار گردیده بود ،با قهرمانی سامان ارزوئیه به پایان رسید .

بنا به اظهارات رضا رحیمی مسئول برگزاری این مسابقات در دور اول این مسابقات تیمهای سامان ارزوئیه و شهید فرهادی حاجی اباد با شکست حریفان خود برگزار کننده دیدار پایانی این مسابقات بودند که تیم سامان ارزوئیه موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم فوتسال شهید فرهادی را از پیش بردارد و به عنوان قهرمانی دست یابد و در دیدار رده بندی نیز تیم فوتسال پوریای  با نتیجه 4 بر 3 نخل نوین دهستان را با شکست بدرقه کرد و به عنوان سومی این مسابقات رسید .

رحیمی همچنین افزود :در مراسم اختتامیه این مسابقات به تیم های اول تا سوم این مسابقات کاپ و لوح تقدیر این مسابقات اهداء گردید و عنوان بازیکن اخلاق نیز به ابراهیم حسن زاده از تیم فوتسال نخل نوین دهستان رسید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۹۶ ، ۱۲:۵۰
مهسا حیدری