ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۲ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد


در عید غدیر خم خدا داد نوید
شد اهل نفاق و کفر دیگر نومید

در اوج درخشش است ذکر صلوات
نور صلوات در دو عالم تابید





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۹
مهسا حیدری

اعزام تیم کاراته شهرستان حاجی اباد به مسابقات کشوری

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان  شهرستان حاجی آباد تیم کاراته کیوکوشین شهرستان حاجی آباد که به نمایندگی از استان هرمزگان با 21 ورزشکار و یک مربی و سرپرست در مسابقات قهرمانی کشور که در استان تهران برگزار گردید موفق به کسب 2مدال طلا و 7 برنز و یک سهمیه اردوی تیم ملی از این مسابقات شدند.

 

پیمان رفعتی مربی تیم اعزامی به این مسابقات بیان نمود : این مسابقات روز جمعه مورخه 26/6/95 در سالن ورزشی شهید معتمدی مجموعه ورزشی کارگران شهرستان تهران و با حضور 360 کاراته کار از سراسر کشور به مدت یک روز برگزار گردید و تیم اعزامی از استان هرمزگان که متشکل از ورزشکاران شهرستان حاجی آباد بودند موفق به کسب 2 مدال طلا و 7 برنز گردیدند و آقای مسلم نوروزی به اردوی تیم ملی جهت اعزام به مسابقات جهانی انتخاب شد.

رفعتی ضمن توصیف سطح فنی بسیار بالای این مسابقات عملکرد ورزشکاران شهرستان حاجی آباد را بسیار خوب و ارزنده بیان کرد و گفت اگر طول مسافت کمتر و زمان بیشتری جهت هماهنگی آب و هوای وجود داشت این ورزشکاران مقامهای ارزنده تری کسب می کردند.

 

عناوین کسب شده :

کسب مقام قهرمانی محمد قادری در رده سنی نوجوانان

کسب مقام قهرمانی سینا قلی زاده در رده سنی نوجوانان

کسب مقام سومی صدرا روح الامینی در رده سنی نونهالان

کسب مقام سومی علی پور شهسواری در رده سنی نوجوانان

کسب مقام سومی سامان سلیمی در رده سنی نوجوانان

کسب مقام سومی محمدامیر کریمی در رده سنی نوجوانان

کسب مقام سومی محمدمهدی عسکری در رده سنی نوجوانان

کسب مقام سومی محمدحسین بیگلری در رده سنی جوانان

کسب مقام سومی پیمان رفعتی در رده سنی بزرگسالان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۵ ، ۱۳:۴۲
مهسا حیدری

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد


 

ای گوهر بحر آفرینش

وی چشم و چراغ اهل بینش

همنام علی مرتضایی

سرتا به قدم خدانمائی

امروز که دل قرین شادیست

میلاد تو ای امام هادی است

میلاد تو برهمه مبارک

بر مهدی فاطمه مبارک


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۳
مهسا حیدری


روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد

 

            بر پیکر عالم وجود جان آمد / صد شکر که امتحان به پایان آمد

از لطف خداوند خلیل الرحمن / یک عید بزرگ به نام قربان آمد
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۵ ، ۱۱:۵۷
مهسا حیدری

کسب یک مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی در مسابقات ووشو قهرمانی استان سبک خواء چوان در بندرعباس

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم ووشو آقایان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات ووشو قهرمانی استان سبک خواء چوان در شهرستان بندرعباس اعزام شده بود موفق به کسب یک مقام قهرمانی و دو نایب قهرمانی این رقابتها گردید.

 

جعفر اطهری مربی ووشو شهرستان حاجی آباد در این خصوص بیان نمود این رقابتها روز جمعه مورخه 95/6/19 با حضور بیش از 150ووشو کار از تیمهای بندرعباس ، میناب ، رودان ، لنگه ، کهنوج ، منوجان و حاجی آباد در خانه ووشو شهرستان بندرعباس برگزار گردید که از حاجی آباد 4 ووشو کار در رده های سنی نونهالان و جوانان اعزام گردید.

 

همچنین اطهری افزود پس از انجام رقابتها آقایان سینا صمدی و امیررضا پوران در رده سنی نونهالان به ترتیب در وزن های Kg 28- و Kg 50+ به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی دست یافتند و آقای علی اکبر صمدی در فینال مسابقات که بصورت سانداوانگ برگزار گردید در رده سنی جوانان وزن Kg52- موفق به کسب مقام نایب قهرمانی گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۱۹
مهسا حیدری

دیدارمسئول امور ورزش بانوان استان با روسای هیئت های ورزشی شهرستان حاجی آباد.

به گزارش سایت رسمی اداره کل ورزش وجوانان استان،سحر رضایی مسئول امور ورزش بانوان استان عازم حاجی آباد شده بود ،ضمن حضوردر سالنهای ورزشی بانوان با ورزشکاران مربیان و نوابین روسای هیات های ورزشی ژیمناستیک ،والیبال، فوتسال ،هندبال و تکواندو دیدار و در خصوص مسایل و مشکلات ورزش بانوان گفتگوکرد.
رضایی گفت : باتوجه به وجود سالن های مجهز اختصاصی برای بانوان و وجود پارک بانوان در شهرستان حاجی آباد انتظارات بیشتری از ورزش بانوان شهرستان داریم .
ایشان از زحمات وپیگیری جناب آقای ارشد و خانم هلاکویی مسول ورزش بانوان شهرستان حاجی تشکر وقدردانی نمود
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۱۲
مهسا حیدری

بازدید دانشور از شهرستان حاجی آباد

به گزارش سایت رسمی اداره کل ورزش وجوانان استان ،درادامه بازدید های دوره ای غلامعلی دانشو مدیرکل ورزش وجوانان از شهرستان ها ،بخش ها و روستاهای استان هرمزگان،به همراه مهندس ایرجی رئیس دفتر فنی و مهندسی اداره کل و سحررضایی مسئول امور ورزش بانوان استان جهت بازدید از شهرستان حاجی آباد که در 160کیلومتری بندرعباس قرار دارد ،عازم آن منطقه شدند و از روستاها ی سرچاهان وشمیل حاجی آباد بازدید ودر روستای شمیل ضمن دیدار با دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا پیرامون تکمیل و بهره برداری از پروژه ی ورزشی سالن چند منظوره شمیل که بیش از 95درصد عملیات ساختمانی آن پایان یافته بازدید و بر تسریع اتمام این پروژه و تامین امکانات سرمایشی و دستگاههای خنک کننده و نصب کف پوش آن دستورات فوری به مسئول دفتر فنی صادر نمود و مقرر شد که این سالن ورزشی در هفته تربیت بدنی و ورزش مورد افتتاح وبهره برداری قرار گیرد. متولی ورزش وجوانان استان سپس در ادامه بازدید خود عازم شهرستان حاجی آباد شدند واز تاسیسات واماکن ورزشی حاجی آباد شامل زمین چمن طبیعی این شهرستان که در دست اجراست و بیش از50درصد پیشرفت فیزیکی دارد وسالن های تمرین تیم های ورزشی ،بازدید و در محل اداره ورزش وجوانان با همکاران اداری دیدار و دقایقی با آن ها به گفت وگو پرداخت. غلامعلی دانشور سپس به همراه ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش وجوانان این منطقه با آقای جهانگیری فرماندار جدید شهرستان حاجی آباد دیدار و پیرامون کمک به رشد و اشاعه ی ورزش و زیر ساخت ها دراین شهرستان به مدت یکساعت به بحث و تبادل نظر پرداختند و طرفین بر گسترش ورزش در شهر و روستا تاکید نمودند.

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۵:۰۸
مهسا حیدری

((برگزاری جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد با حضور دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان))

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد روز دوشنبه مورخه 95/6/15 در محل فرمانداری شهرستان با حضور آقای دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان  جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خوش آمدگویی به حاضرین دستور کار جلسه توسط آقای ارشد دبیر جلسه قرائت گردید.

 

در ادامه جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد ، ورزش را بخش مهمی از زندگی انسانها خواند که نقشی مهم در تندرستی ، بهداشت ، رشد فردی و اجتماعی ، سلامت روحی ، تربیت نیروی سالم ، انتقال و معرفی فرهنگ هرجامعه دارد که باعث توسعه و تعالی در تمامی زمینه های فرهنگی ، اقتصادی و ... می باشد. وی همچنین افزود نباید تصور کرد که ورزش امری بی ارزش است و صرفاً موجبات سرگرمی جوانان را فراهم می سازد ، که برعکس باید آنرا جزء مهمی از فعالیتهای زندگی به شمار آورد که این مهم برعهده تمام مسئولین اجرایی شهرستان می باشد.

 

در ادامه نیز آقای دانشور مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان با بیان توجه به اینکه ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان هرجامعه به دلیل آثار سودمند بی شماری که حاصل انجام فعالیتهای جسمانی است اتفاق می افتد. افزودند : اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بعنوان متولی اصلی ورزش در استان همیشه سعی داشته است با شناسایی مشکلات پیش روی ورزش و ایجاد زیر ساخت های مناسب ، تربیت مربیان و ... در توسعه این امر مهم که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرماید: «در این روزگار ورزش یک ضرورت برای جامعه ماست» قدم بردارد.

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۵ ، ۱۲:۳۸
مهسا حیدری

مسابقات 4 جانبه فوتسال ادارات گرامیداشت هفته دولت در شهر فارغان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دولت ویژه کارکنان دولت با حضور 4 تیم شهرداری فارغان ، بسیج فارغان ، فرهنگیان و بانک کشاورزی فارغان روز دوشنبه 95/6/8 در سالن ورزشی شهر فارغان برگزار گردید.

 

بنا به اظهار کیوانی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش فارغان ، در دور اول این مسابقات تیمهای بانک کشاورزی و بسیج فارغان با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند و تیمهای شهرداری و فرهنگیان نیز برگزار کننده دیدار رده بندی این مسابقات شدند.

در دور پایانی و نهایی این رقابتها ابتدا در دیدار رده بندی فرهنگیان فارغان توانست با نتیجه 2-1 از سد شهرداری بگذرد و به مقام سوم این مسابقات دست یافت و دیدار نهایی نیز که با حضور تماشاگران پرشور شهر فارغان برگزار گردید تیم فوتسال بانک کشاورزی با نتیجه 3-1 از سد بسیج گذشت و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین کیوانی افزود این دوره از مسابقات با همکاری هیئت فوتبال این بخش برگزار گردید و به تیمهای اول تا سوم جوایزی نیز به رسم یاد بود اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۷
مهسا حیدری

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بصورت آزاد در بخش آقایان بمناسبت گرامیداشت هفته دولت در سالن تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، یک دوره مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر با حضور 20 شرکت کننده در روز دوشنبه مورخه 95/6/8 در سالن اختصاصی تیراندازی این شهرستان برگزار گردید که پس از رقابت نفرات شرکت کننده ، آقایان حسن شهبازی ، میثم رحمانی و حمیدرضا حسن زاده به ترتیب عناوین اول تا سوم این مسابقات را از آن خود نمودند.

شایان ذکر است که در پایان این دوره از مسابقات از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد جوایزی به نفرات اول تا سوم مسابقات اهداء گردید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۴۵
مهسا حیدری