ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

((برگزاری جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد با حضور دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان))

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد روز دوشنبه مورخه 95/6/15 در محل فرمانداری شهرستان با حضور آقای دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان  جلسه شورای ورزش شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.

 

در ابتدای جلسه ضمن تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و خوش آمدگویی به حاضرین دستور کار جلسه توسط آقای ارشد دبیر جلسه قرائت گردید.

 

در ادامه جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد ، ورزش را بخش مهمی از زندگی انسانها خواند که نقشی مهم در تندرستی ، بهداشت ، رشد فردی و اجتماعی ، سلامت روحی ، تربیت نیروی سالم ، انتقال و معرفی فرهنگ هرجامعه دارد که باعث توسعه و تعالی در تمامی زمینه های فرهنگی ، اقتصادی و ... می باشد. وی همچنین افزود نباید تصور کرد که ورزش امری بی ارزش است و صرفاً موجبات سرگرمی جوانان را فراهم می سازد ، که برعکس باید آنرا جزء مهمی از فعالیتهای زندگی به شمار آورد که این مهم برعهده تمام مسئولین اجرایی شهرستان می باشد.

 

در ادامه نیز آقای دانشور مدیرکل محترم ورزش وجوانان استان با بیان توجه به اینکه ورزش و تلاش بر توسعه آن در میان هرجامعه به دلیل آثار سودمند بی شماری که حاصل انجام فعالیتهای جسمانی است اتفاق می افتد. افزودند : اداره کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بعنوان متولی اصلی ورزش در استان همیشه سعی داشته است با شناسایی مشکلات پیش روی ورزش و ایجاد زیر ساخت های مناسب ، تربیت مربیان و ... در توسعه این امر مهم که بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری که می فرماید: «در این روزگار ورزش یک ضرورت برای جامعه ماست» قدم بردارد.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
مهسا حیدری

نظرات  (۱)

لایک

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی