ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۳ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

جشن آیئن سنتی شب   یلدا در  باشگاه خانه ایروبیک شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  به مناسب ایین سنتی شب یلدا باشگاه  ورزشی خانه ایروبیک 28 آذر ماه در سالن ورزشی خانه ایروبیک  مجموعه ورزشی انقلاب به استقبال  جشن کهن و باستانی ایرانی با کمک ورزشکاران رفتند . تا بتوانند لحظاتی شاد و به یاد ماندنی را باهم سپری کنند .



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۸:۲۸
مهسا حیدری

جشن  یلدای دختران والیبالیست  کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد در  ضیافتی چندساعته  دختران والیبالیست کانون والیبال عفاف شب یلدا  این آیین  سنتی ایرانی را 28 آذر ماه در سالن ورزشی شهید ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان جشن  گرفتند  .

 فاطمه مرادی مدیر کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد ضمن تبریک این ایین سنتی ، خدمت والیبالیست های دختر افزود : ایرانیان نزدیک به چند هزار سال است که شب یلدا آخرین شب پاییز را که درازترین و تاریکترین شب در طول سال است  دور هم جمع میشوند تا کهن ترین جشن ایرانی را زنده نگه دارند   ما نیز امروز در  کنار دختران والیبالست عزیزمان یلدا  را گرامی داشتیم. سپس بیان نمود امیدوارم همۀ مردم دنیا در صلح و دوستی در کنار هم شاد و سلامت باشند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۸:۲۰
مهسا حیدری

مسابقات دارت ویژه دختران  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

 به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  یک دوره مسابقات دارت ویژه دختران  به همت کانون والیبال عفاف با همکاری اداره ورزش و جوانان جهت ایجاد انگیزه برای حضور فعالتر دختران  شهرستان در عرصه های ورزشی 28 آذرماه با حضور 50 نفر از دختران  در رده های سنی مختلف در سالن ورزشی شهید ذاکری این شهرستان برگزار گردید . در پایان نیز به نفرات اول تا سوم این مسابقات لوح تقدیری  به رسم یاد بود از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان اهدا ء گردید .



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۸:۱۸
مهسا حیدری

کارگاه آموزشی توانمندسازی مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس  ویژه  دختران در شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی  توانمند سازی مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس  ویژه دختران به همت اداره ورزش و جوانان با همکاری کانون والیبال عفاف  28 آذر ماه با شرکت 60 نفر از دختران  در رده های سنی مختلف با  این هدف که  موفقیت ما بستگی به توانایی میزان برقراری ارتباطات ما دارد و اگر نتوانیم در هر مرحله و یا جایگاه اجتماعی ارتباطات صحیح آن جایگاه اجتماعی را برقرار کنیم محکوم به شکست  و ناکامی می شویم توسط توسلی روانشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، در سالن ورزشی  شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

توسلی روانشناس و مدرس شبکه بهداشت و درمان شهرستان  ، در کارگاه  توانمند سازی مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس افزود: موفقیت ما در تمامی مراحل زندگی بستگی به نحوه ارتباط ما با جامعه و تقویت اعتماد بنفسی در ما دارد . عواملی که باعث می شود ما تصمیم نگیریم یا دیر تصمیم بگیرم و در مواجه با شرایط ارتباط با دیگران عملکرد مناسبی نداشته باشیم و نتوانیم از زندگی خود لذت ببریم داشتن ترس و تردید است. و این بزرگترین مانع رشد و پیشرفت ما یا بزگترین عامل ناکامی و شکست ماست یکی از عوامل مؤثر در کاهش اعتماد به نفس و ضعف خودپنداره‌ی دختران، بلوغ جنسی و تغییرات جسمانی آنان است. ؛ و همین امر موجب می‌شود که آنها با پختگی کم‌تری با فرایند ضعف اعتماد بنفس وکاهش مهارت های ارتباطی  روبه‌رو شوند.

وی با اشاره  به اینکه والدین می‌توانند با تأکید بیش‌تر برفعالیت های گروهی  و شرکت در کلاس های ورزشی  دختران مانع از کاهش اعتماد به نفس آنان شوند. زیرا اکثر دختران از شرکت درفعالیت های گروهی امتناع می‌ورزند. در حالی که فعالیت های گروهی باعث تقویت اعتماد بنفس و مثبت جلوه دادن مهارت های ارتباطی و آنان میتوانند از این طریق احساس ارزشمندی ،و خود پنداری خود را تقویت نمایند.

در پایان این کارگاه آموزشی سوالاتی  کلیدی در رابطه مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس  مطرح شد که با همکاری مدرس به آنان پاسخ داده شد..


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آذر ۹۷ ، ۰۸:۱۵
مهسا حیدری

 درهفته دوم رقابتهای لیگ برتر والیبال استان هرمزگان تیم والیبال کشاورز شمیل حاجی آباد با اقتدار تیم والیبال فانوس دریایی بندر تیاب را شکست داد  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، در هفته دوم مسابقات لیگ برتر والیبال استان هرمزگان تیم  والیبال کشاورز شمیل حاجی آباد  با اقتدار قهرمان فصل گذشته این رقابتها جمعه مورخه 97/9/23فانوس دریایی تیاب را در خانه خود را با نتیجه 3 بر 1 شکست داد .



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۷
مهسا حیدری

 تیم فوتبال ستاره  خلیج فارس حاجی آباد در هفته اول  دور برگشت لیگ برتر فوتبال استان مقابل تیم فوتبال اتحاد رودان به نتیجه تساوی دست یافت.  

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد در ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی بزرگسالان  استان هفته اول دور برگشت  جمعه 23 آذرماه تیم ستاره  خلیج فارس حاجی اباد میزبان تیم فوتبال اتحاد رودان بود. این دیدار که در استادیوم ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید . با نتیجه تساوی 2-2 به پایان رسید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۴
مهسا حیدری

برگزاری همایش بازی های مادر و دختر در شهرستان حاجی آباد

همایش بازی های مادر و دختر در 2 بازی والیبال و طناب زنی در شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد همایش بازی های مادر و دختر  در دو  رشته طناب زنی و والیبال با حضور11تیم  به همت کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد  با هدف  ایجاد روحیه ای نشاط و شادابی، فراهم کردن زمینه های بروز خلاقیت، تقویت روحیه ورزش و تحرک و همچنین  حفظ سلامت و تندرستی و تشویق بیشتر خانواده ها به  ورزش  پنج شنبه مورخه 22  اذر ماه در سالن شهید ذاکری  برگزار گردید ./

بنا به اظهار فاطمه مرادی مدیرکانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد و مسئول برگزاری همایش ، این همایش در دو رشته ورزشی طناب زنی و والیبال  روزپنج شنبه مورخه 97/9/22 با حضور 11تیم از باشگاه کانون والیبال عفاف در سالن ورزشی  شهید ذاکری  برگزار گردید،  مرادی  خاطر نشان کرد :با بیان اینکه در جامعه امروز تحرک جامعه به ویژه مادران و دختران بسیار کاهش یافته است .هدف از برگزاری چنین مسابقاتی ایجاد روحیه ای نشاط و شادابی، فراهم کردن زمینه های بروز خلاقیت، استعداد یابی ورزشکاران، حفظ سلامت و تندرستی و تشویق بیشتر خانواده ها به  ورزش می باشد .

وی افزود:همایش ورزشی« مادران و دختران» با اهدای جوایزی به نفرات برتر در دو رشته ورزشی به کار خود پایان داد.


 




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آذر ۹۷ ، ۰۹:۳۰
مهسا حیدری


گروه کوهنودی شهرستان حاجی آباد،  به قله کوه توالی واقع در بخش مرکزی این شهرستان صعود نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، اعضاء هیئت ورزشی کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، به قله کوه توالی  واقع در بخش مرکزی این شهرستان صعود نمودند.

  بنا به اظهار مهدی حیدر نژاد دبیر و سرپرست هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، گروه کوهنودی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، با شرکت 15 کوهنورد جمعه 16 آذرماه پیمایش خود را بعد از تمرینات کششی  به سمت قله 1860 متری کوه توالی واقع در بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد شروع و بعد از چندین ساعت گشت زنی و صرف  نهار در نخلستان های زیبای تزرج به پیمایش خود پایان دادند. وی خاطرنشان کرد: کوه توالی بدلیل مشرف بودن به نخلستان های پیارم روستاهای برآفتاب ،برغنی ،تزرج و آبگرم چشم انداز بسیار دلنشینی را داراست و هم اکنون به جهت هوای بهاری و مطبوع بودن هوا شرایط مساعدی برای صعود  را دارد .





 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۷ ، ۰۸:۵۹
مهسا حیدری

 ((تیم والیبال کشاورز شمیل  حاجی آباددر هفته اول رقابتهای لیگ برتر والیبال استان هرمزگان را با اقتدار شروع کرد )).

 

به گزارش روابط عمومی  اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، تیم والیبال کشاورز شمیل، گام نخست را در مسابقات لیگ برتر والیبال استان هرمزگان را مقتدرانه برداشت و موفق شد حریف خود را با شکست بدرقه نماید.

بنا به اظهار مصطفی شریفی مربی تیم والیبال کشاورز شمیل شهرستان حاجی اباد، از مسابقات لیگ برتر والیبال استان هرمزگان، روز جمعه مورخه 97/9/16 تیم والیبال کشاورز شمیل در هفته اول این رقابتها در سالن ورزشی شهداء روستای شمیل، میزبان تیم والیبال شهرداری هرمز بود ، که موفق شد با نتیجه 3-1از سد حریف خود بگذرد، تا گام نخست را در هفته اول این رقابتها با اقتدار پشت سر بگذارد.

شریفی همچنین ضمن ابراز رضایت از عملکرد تیم در هفته اول این مسابقات افزود: برد در هفته اول مسابقات باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر بازیکنان و کادر فنی، در ادامه راه می گردد و امیدواریم تا پایان لیگ حضور مقتدرانه ای در این مسابقات داشته باشیم.



 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۷ ، ۱۱:۴۴
مهسا حیدری

مسابقات بومی و محلی آقایان در رشته طناب کشی جام حاج حسن رشیدی  در روستای دهستان بالا از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسابقات بومی و محلی آقایان در رشته طناب کشی جام حاج حسن رشیدی به همت دهیاری و شورای اسلامی روستای دهستان بالا از توابع بخس مرکزی با حضور جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان و هچنین تعداد کثیری از علاقمندان به  بازی های بومی و محلی  مورخه جمعه 16آذر ماه در روستای دهستان بالا در قالب 4 تیم از روستای دهستان بالا و روستاهای اطراف برگزار گردید و در یک رقابت جذاب و دیدنی تیم طناب کشی روستای دهستان بالا به عنوان تیم تخست این رقابتها دست یافت و جوایزی به رسم یادبود به تیم نخست اهداءگردید .

در حاشیه این مسابقات حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین برگزار کننده این مسابقات افزودند :بازیهای بومی و محلی جزئی از فرهنگ ،آداب و رسوم هر جامعه ای می باشد که می بایست نسبت به حفظ ،احیاءو گسترش بازیهای بومی و محلی اقدام و زمینه ای برای نشاط اجتماعی فراهم نمود .



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آذر ۹۷ ، ۰۸:۴۷
مهسا حیدری