ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

کارگاه آموزشی توانمندسازی مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس  ویژه  دختران در شهرستان حاجی آباد  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی  توانمند سازی مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس  ویژه دختران به همت اداره ورزش و جوانان با همکاری کانون والیبال عفاف  28 آذر ماه با شرکت 60 نفر از دختران  در رده های سنی مختلف با  این هدف که  موفقیت ما بستگی به توانایی میزان برقراری ارتباطات ما دارد و اگر نتوانیم در هر مرحله و یا جایگاه اجتماعی ارتباطات صحیح آن جایگاه اجتماعی را برقرار کنیم محکوم به شکست  و ناکامی می شویم توسط توسلی روانشناس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ، در سالن ورزشی  شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

توسلی روانشناس و مدرس شبکه بهداشت و درمان شهرستان  ، در کارگاه  توانمند سازی مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس افزود: موفقیت ما در تمامی مراحل زندگی بستگی به نحوه ارتباط ما با جامعه و تقویت اعتماد بنفسی در ما دارد . عواملی که باعث می شود ما تصمیم نگیریم یا دیر تصمیم بگیرم و در مواجه با شرایط ارتباط با دیگران عملکرد مناسبی نداشته باشیم و نتوانیم از زندگی خود لذت ببریم داشتن ترس و تردید است. و این بزرگترین مانع رشد و پیشرفت ما یا بزگترین عامل ناکامی و شکست ماست یکی از عوامل مؤثر در کاهش اعتماد به نفس و ضعف خودپنداره‌ی دختران، بلوغ جنسی و تغییرات جسمانی آنان است. ؛ و همین امر موجب می‌شود که آنها با پختگی کم‌تری با فرایند ضعف اعتماد بنفس وکاهش مهارت های ارتباطی  روبه‌رو شوند.

وی با اشاره  به اینکه والدین می‌توانند با تأکید بیش‌تر برفعالیت های گروهی  و شرکت در کلاس های ورزشی  دختران مانع از کاهش اعتماد به نفس آنان شوند. زیرا اکثر دختران از شرکت درفعالیت های گروهی امتناع می‌ورزند. در حالی که فعالیت های گروهی باعث تقویت اعتماد بنفس و مثبت جلوه دادن مهارت های ارتباطی و آنان میتوانند از این طریق احساس ارزشمندی ،و خود پنداری خود را تقویت نمایند.

در پایان این کارگاه آموزشی سوالاتی  کلیدی در رابطه مهارت های ارتباطی و اعتماد بنفس  مطرح شد که با همکاری مدرس به آنان پاسخ داده شد..


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۹/۲۹
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی