ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۲۷ مطلب در مهر ۱۳۹۷ ثبت شده است

پوریا سالاری نسب کشتی گیر حاجی اباد ی موفق به کسب مقام نایب  قهرمانی مسابقات کشتی آزاد  قهرمانی کشورو دعوت به  تیم ملی در استان سمنان شد  .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ، پوریا سالاری نسب و علیرضا مظفری دو  کشتی گیر حاجی آبادی  که  در مورخه 25/7/97 در معیت  تیم  منتخب استان به مسابقات کشتی  آزاد قهرمانی کشور رده  سنی جوانان در  دسته 74 کیلوگرم و 84 کیلو گرم  استان سمنان( شهرستان شاهرود) اعزام شده بودند ،  پوریا سالاری نسب موفق به کسب مقام نایب قهرمانی دسته 74 کیلو گرم این مسابقات شد .  

معین کریمی رئیس هیئت کشتی شهرستان حاجی اباد و مربی تیم اعزامی ، ضمن رضایت از عملکرد کشتی گیران شهرستان حاجی اباد در این مسابقات اظهار نمود :تیم کشتی شهرستان حاجی اباد که با 2 کشتی گیر و 1 مربی در معیت تیم منتخب استان مورخه 25 مهرماه به مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور اعزام شده بودند .پوریا سالاری در وزن 74کیلو گرم موفق به کسب مقام نایب قهرمانی و دعوت به اردوی تیم ملی  و علیرضا مظفری در وزن 84 کیلوگرم دیگر کشتی گیر اعزامی موفق به کسب مقام چهارم این دسته از مسابقات شدند . وی در پایان این موفقیت را به جامعه ورزش ، شهرستان حاجی آباد، مسئولین، مربیان، ،خانواده محترم  ورزشکاران تبریک گفتند.


 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۳:۰۷
مهسا حیدری

مسابقات مینی والیبال  بمناسبت  گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  یک دوره مسابقات  مینی والیبال دختران  باشگاه کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد با حضور چهار تیم ، از کانون والیبال عفاف به صورت  تک حذفی  بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهرماه لغایت 2 آبانماه )روزیک شنبه مورخه 97/7/29 در سالن  ورزشی شهید ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

در پایان  نیز به رسم یاد بود لوح تقدیر مسابقات  به تیم های اول تا سوم  اهدا گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۳۲
مهسا حیدری

کشاورز احمدی پنجمین برد پیاپی خود را در رقابتهای فوتسال لیگ برتر استان کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،هفته پنجمرقابتهای فوتسال لیگ برتر استان هرمزگان جمعه مورخه 27/7/97در استان هرمزگان برگزار گردید که طی یکی از دیدار ها تیم فوتسال کشاورز احمدی شهرستان حاجی آباد که به همت پرویز دهقانی پیشکسوت ورزش بخش و مدیر عامل باشگاه ورزشی کشاورز احمدی برای اولین بار در این رقابتها حاضر می گردد ،توانست در یک دیدار برتر در سالن ورزشی شهر میناب با نتیجه 4بر 3از سد حریف خود بگذرد و پنجمین برد پیاپی خود را در هفته پنجم این رقابتها کسب نماید و با 15 امتیاز صدر نشینی این رقابتها را از آن خود نماید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۲۱
مهسا حیدری

جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد ، از مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش  بازدیدنمودند  .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان حاجی آباد،حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد، صبح روز دوشنبه  30مهرماه درپنجمین روز  از هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان ماه) از مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمودند.

جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد در این بازدید، ابتدادریک نشست صمیمی با کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهرماه لغایت 2 آبانماه ) ایشان از استخر شنای  انقلاب شهرستان که در  دست تعمیرات و بازسازی می باشد و  همچنین زمین چمن طبیعی مجموعه ورزشی انقلاب که در سال پیش افتتاح و مورد بهره برداری  قرار گرفت  بازدید نمودند./


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۱۹
مهسا حیدری

 جهانگیری فرماندار حاجی آباد با کارکنان اداره ورزش و جوانان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش دیدار نمودند  .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد با همکارانشان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهرماه لغایت 2 ‌آبانماه ) دوشنبه 30 مهرماه  با کارکنان اداره ورزش و جوانان  دیدار و گفتگو نمودند  .

در این دیدار صمیمی  حمید جهانگیری فرماندار محترم شهرستان ضمن تبریک  و خدا قوت  بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهرماه لغایت 2 آبانماه ) اززحمات کارکنان  و همچنین  فعالین حوزه ورزش و در شهرستان تقدیر وتشکرنمودند .

 و افزودند :ورزش نقش و تاثیر بسزایی در جلوگیری از آسیب های اجتماعی دارد  و میتواند زمینه ساز رشد و شکوفایی تمامی افراد جامعه خصوصا جوانان در تمامی زمینه های  ورزشی ،فرهنگی ،اجتماعی ، اقتصادی و...در  سطح ملی و بین المللی شود،  سپس بیان نمودند:برای داشتن جامعه سالم و همچنین اینده ساز نیز باید از  طریق ورزش و استفاده از این پتانسیل مطلوب در شهرستان اقدام نمود ودر این مسیر می بایست از تمامی ظرفیت شهرستان اسپانسیر ،خیرین ،امکانات دیگر دستگاهها نیز در کنار امکانات دولتی کمک گرفت و نباید ازلحظه ،لحظه فرصت ها در حوزه ورزش غافل شد ،تا بتوانیم از جوانان به عنوان پشتوانه در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن و تهدیدات انان در تمامی زمینه با داشتن جامعه سالم، جلوگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی مقابله کنیم .

در ادامه ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در اداره ورزش و جوانان و برنامه های انجام شده در هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبان از حمایت ها و همکاریهای جهانگیری فرماندار محترم و تمامی  مسئولین  دستگاههای اجرایی و همچنین شهردار و اعضا محترم شورای شهر در جهت توسعه ورزش شهرستان تقدیر و تشکر نمودند .




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۹
مهسا حیدری

مسابقات بدمینتون آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  یک دوره مسابقات بدمینتون آقایان  به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 لغایت 2 آبانماه )  رده  های آزاد بصورت انفرادی و با حضور 20ورزشکار  روز یکشنبه  629 مهرماه ماه  در سالن ورزشی بانوان مجموعه انقلاب شهرستان برگزار گردید.در پایان  نیز جوایزی به رسم یاد بود به نفرات اول تا سوم این  رقابتها اهدا گردید.

نفرات برتر:

اول :علیرضا جعفری

دوم :سبحان قاسمیان

سوم :ناصر قاسمی



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۱:۰۴
مهسا حیدری

مسابقات فوتبال دستی آقایان بمناسبت  گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش  (26 مهر لغایت 2 آبان ) در روستای جلالی بخش احمدی برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات  فوتبال دستی آقایان  در رده سنی جوانان با حضور 15 ورزشکار آقا  بمناسبت گرامیداشت  هفته تربیت بدنی و ورزش(26مهر لغایت 2 آبان) روز پنج شنبه  در اولین روز از هفته تربیت بدنی مورخه 97/7/26   در خانه ورزش روستای جلالی بخش احمدی شهرستان حاجی آبا برگزار گردید.

در پایان نیز به نفرات  برتر جوایزی نیز به رسم یادبود اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مهر ۹۷ ، ۱۰:۵۴
مهسا حیدری

مسابقات تنیس روی میز آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبانماه)  در شهرستان حاجی اباد  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات تنیس روی میز آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبان)روز شنبه مورخه 28/7/97 با هدف  ترویج و توسعه این ورزش در شهرستان حاجی آباد به صورت انفرادی در رده سنی نوجوانان و رده سنی آزاد،  با شرکت 35 تنیسور در سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار گردید ، که پس از رقابت تنیسور ها بصورت 2 حذفی، به داوری بهنام رستگار رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان حاجی آباد در رده سنی نوجوانان: 1-علی اکبر سالاری 2-محمد مهدی خضری 3-علی رضا مسعودی،  به ترتیب عناوین اول تا سوم این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند و1-احسان موسی پور 2-منصور سمیعی نیا 3-رضا دادگر، نفرات برتر رده سنی آزاد را از آن خود نمودند در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف اداره ورزش و جوانان و هیئت تنیس روی میز شهرستان   به آنها اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۹:۴۲
مهسا حیدری

 دومین دوره مسابقات کاراته بانوان  سبک kwf بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات کاراته سبک کیوکوشین kwf بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبان) روز جمعه مورخه 97/7/27 با حضور تیم کاراته بانوان شهرستان ارزوئیه و باشگاه شهید محمد بهرامی شهرستان در سالن رزمی شهداء مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار خدیجه رفعتی نائب رئیس هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد ، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهر لغایت 2 آبان) روز جمعه مورخه 27 مهرماه  با شرکت 70 کاراته کار از 2 باشگاه شهید بهرامی و تیم کاراته بانوان شهرستان ارزوئیه  در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان با حضور گسترده علاقمندان و خانواده ها  در سالن رزمی شهداء شهرستان حاجی آباد برگزار و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن حکم قهرمانی و مدال این رقابتها اهداء گردید.

وی در پایان از تمام مسئولین برگزاری این مسابقات اعم از داوران، مربیان، سرپرستان باشگاهها و اداره ورزش و جوانان که با هیئت کاراته شهرستان در برگزاری مسابقات فوق همکاری نمودند ، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که در شهرستان حاجی آباد تعداد ۶۰ کاراته کار در سبک کیوکوشین به فعالیت می پردازند که در سال جاری ۶ عنوان کشوری در مسابقات قهرمانی کشور که در استان تهران برگزار گردید ، را از آن خود کردند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۸:۴۰
مهسا حیدری

همایش بزرگ دو همگانی آقایان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، برگزاری  همایش بزرگ دو همگانی آقایان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبانماه ) روز شنبه مورخه 28/7/97 در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

-بنا به اظهارابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد.این همایش دو همگانی آقایان در جهت ترویج فرهنگ ورزش ، جذب علاقه مندان و توسعه فعالیت های ورزشی در شهرستان و همچنین  گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبانماه ) با شرکت بیش از 140 دونده به مسافت 3 کیلو متر به همت هیئت دو و میدانی شهرستان حاجی اباد و همکاری هیئت ورزشهای همگانی و شورای اسلامی شهر حاجی آباد برگزار گردید و در پایان به نفرات شرکت کننده به قید قرعه جوایزی به رسم یاد بود اهداء گردید.

-شایان ذکر است که در مراسم اختتامیه این همایش که با حضور مسئولین محترم شهرستان حاجی آباد و پیشکسوتان ورزش شهرستان برگزار گردید از 2 دونده مطرح شهرستان در مسابقات استانی و شهرستانی بنام علی سالاری پور و رسول جعفری تجلیل گردید./ 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مهر ۹۷ ، ۰۸:۳۳
مهسا حیدری