ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

چهارمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  با موضوع اوقات فراغت (2)در شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد  چهارمین   جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع طرح اوقات فراغت تابستان 97 با حضور مسئولین واعضا ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز چهارشنبه  مورخه 97/4/27در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی اباد برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد و دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  ضمن تقدیر و تشکر از اعضا محترم ستاد ساماندهی امور جوانان دستورکار جلسه را قرائت نمود .

در ادامـه حمید جهانگیری فرماندار شهرستان با عـرض تبریک به مناسبت دهه مبارک  کرامت و هفته عفاف و حجاب و خیر مقدم بـه حاضرین با بیان اینکه : اوقات  فراغت فرصتی  است که  با برنامه ریزی صحیح می توان مناسب ترین بستر برای شکوفایی استعداد های نهفته جوانان  و نوجوانان به وجودآورد لحظه‌های فراغت برای جوانان، هم می‌تواند سازنده و مفیدو هم مخرب و ویرانگرباشد ، به تعبیر دیگر نبود هدف و بی‌برنامگی، باعث پیدایش فراغت‌های بیمارگونه و انواع انحرافات و بزهکاری‌ها در جوانان و نوجوانان می‌شود،  افزود : با ضروری دانستن غنی‌سازی و  بهینه سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان، ابراز داشت ،بسیاری از معضلات اجتماعی در اوقات بطالت  جوانان و نوجوانان  شکل می‌گیرد، باید از فراغت آنان  در تابستان به عنوان یک فرصت استفاده و برنامه‌های مفرح و مورد نیاز برای مخاطبین و گروه های  که بیشتر در معرض قرار گرفتن آسیب های اجتماعی هستند را  اجراکرد .مسئولین باید به این نکته توجه داشته باشند که  برنامه‌های اوقات فراغت باید هم شادی‌آفرین، سرگرم‌کننده و لذت‌بخش باشد  و هم زمینه ساز ترغیب جوانان بیشتری شود که اگر این مهم محقق گردد  میتواند متضمن رشد و کمال نوجوانان و جوانان  باشد.  سپس از تمامی  مسئولین دستگاه ها  خواستار شد که با بهره گیری  از ظرفیت ها و پتانسیل های  موجود در شهرستان ،برای بهتر برگزاری  کلاس های اوقات فراغت استفاده کنند تا هر جوان در پایان این دوره ها یک مهارت  کسب نماید،


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۹
مهسا حیدری

فرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان حاجی آباد با ورزشکاران و مربیان نشست صمیمی در رابطه با کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان داشتند.

    به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد حمید جهانگیری فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان 26 تیر ماه نشست صمیمی با ورزشکاران و مربیان به مناسبت دهه مبارک کرامت و همچنین بررسی روند کلاس های آموزشی ورزش  طرح اوقات فراغت تابستان درتمامی رشته های ورزشی داشتند.

 در این نشست جهانگیری در ابتدا با بانوان و دختران شهرستان دیداری داشتند و از نزدیک به سوالات آنان پاسخ دادند تا بتوانند مشکلات ورزش بانوان شهرستان را مرتفع نمایند .وی با اشاره به اهمیت ورزش و همچنین نقش ورزش در ارتقاء سلامت انسان و جامعه که بر هیچ کسی پوشیده نیست. میتواند باعث تقویت سلامت جسمانی و روحی روانی افراد با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی شود .

  ایشان تصریح کرد: ورزش می تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند و کسالت و تنبلی را از آنان  دور و نشاط و شادابی را جایگزین نماید .برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان فقط به یک اداره تحت عنوان ورزش وجوانان ارتباط ندارد و دستگاه ها باید با تعامل وهمکاری وهم افزایی برای ساماندهی امور جوانان در شهرستان اقدام کنند.

   نماینده عالی دولت در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جامع و حساب شده و بستر سازی مناسب  برای تمامی رشته های ورزشی شهرستان افزود: شهرستان حاجی آباد پتانسیل های خوبی درزمینه های ورزش قهرمانی دارد پس باید تلاش کنیم این شهرستان را به جایگاه خوبی برسانیم.



 

 

 

 

 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۰
مهسا حیدری

کارگاه آموزشی عفاف و حجاب  ویژه دختران در شهرستان حاجی آباد بمناسبت هفته عفاف و حجاب و دهه مبارک کرامت  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی  عفاف و حجاب بمناسبت  بزرگداشت هفته عفاف و حجاب و دهه کرامت به همت اداره ورزش و جوانان با همکاری کانون والیبال عفاف شهرستان روز سه شنبه مورخه 26/4/97 با شرکت 60نفر از دختران ورزشکار با مباحث تعریف حجاب، چرا حجاب،حجاب در دختران  و پسران، انواع حجاب، تشریح فلسفه حجاب توسط مدرس  حوزه های علمیه  خواهران شهرستان با هدف ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب، حفظ کرامت دختران ، در سالن ورزشی  شهید ذاکری  مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

بنارویی مدرس حوزه های علیمه خواهران شهرستان  ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)و دهه مبارک کرامت  خدمت حاضرین، در کارگاه آموزشی  عفاف و حجاب افزود: در مرحله اول ما باید معنی عفاف و حجاب را به دختران  بفهمانیم  تا بتوانیم آن را به صورت صحیح به دیگران انتقال دهیم عفاف و حجاب در جامعه صرفا برای دختران نیست پسران هم باید به این امر مهم توجه داشته باشند .

وی با اشاره  به اینکه در قرآن کریم آیات متعددی در مورد حجاب که نشانگر اهمیت این مقوله در دین مبین اسلام است، لذا باید این موضوع را با جدیت بیشتری  در تمامی عرصه ها مورد توجه قرار دهیم و در راه ترویج حجاب و عفاف تلاش نماییم.
 سپس تصریح کرد: بد حجابی در جامعه ناشی از فرهنگ غربی است که در این زمینه خانواده ها نقش بسزایی در مقابله با انواع آسیب های اجتماعی از جمله پدیده بد حجابی دارند، حجاب در هیچ زمانی مانع پیشرفت و موفقیت شما  نخواهد شد و چه بسا دختران  محجبه بسیاری وجود دارند که در زمینه‌های مختلف علمی و ورزشی به موفقیت‌های بسیاری دست یافته اند. شما دختران ورزشکار باید الگوی بسیار خوبی از نظر عفت و حجاب برای سایر اقشار جامعه باشید، تا بتوانید در تمامی میادین ورزشی و علمی خوش بدرخشید .

 در پایان این کارگاه آموزشی به مناسبت هفته عفاف و حجاب از دختران محجبه ورزشکار با اهدای جوایز و لوح تقدیر توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان  تجلیل شد. 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ تیر ۹۷ ، ۱۰:۲۳
مهسا حیدری

جشنواره فرهنگی و ورزشی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه  معصومه (س)و روز دختر در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد جشنواره فرهنگی و ورزشی به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر در شهرستان حاجی اباد در رشته های : (طناب زنی ،پنج سنگ ،آمادگی جسمانی) با حضور بیش از  200 نفر از دختران و  بانوان علاقمند به بازیهای سنتی، بومی و محلی در رده های سنی مختلف با هدف ترویج فرهنگ بازیهای سنتی، بومی و محلی روز یکشنبه مورخه 24/4/97 در پارک تدبیر این شهرستان و با همکاری امور ورزش بانوان  برگزار گردید ./

 بنا به اظهار کارشناس ورزش بانوان شهرستان ایجاد شور و نشاط با ورزش را برای دختران که مادران آینده جامعه  هستند  ضروری می باشد   که در صورت آگاهی و تشویق به سمت ورزش علاوه بر رفع مشکلات جسمی حرکتی باعث  شادابی و شور و نشاط و کسب سلامت با استفاده از دانش روز فرزندانی سالم را برای جامعه پرورش خواهند داد .
مرادی با اشاره به استقبال بسیار خوب و پرشور دختران و بانوان شهرستان حاجی آباد  در جشنواره  فرهنگی و ورزشی روز دختر افزود: بیش از 200 دختر  و بانوان  در این جشنواره که به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه  معصومه (س) و روز دختر برگزار شد.   در رشته های ورزشی، و فرهنگی  این جشنواره از قبیل بازی بسیار سنتی پنج سنگ ،طناب زنی و امادگی جسمانی  حضور پرشوری داشتند  
 

 شایان ذکر است که در پایان این جشنواره به قید قرعه به اسامی  دختران بنام معصومه و همچنین  جوایزی به نفرات برتر از طرف اداره ورزش و جوانان به هر یک از  بازیهای فوق اهداء گردید.



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ تیر ۹۷ ، ۱۱:۴۱
مهسا حیدری

اولین دوره مسابقات تیر اندازی ویژه حراست های ادارات شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،روز شنبه مورخه 16/4/97 یک دوره مسابقات تیر اندازی با تفنگ بادی در مسافت 10متر ویژه حراست های ادارات و نهادهای شهرستان حاجی آباد در سالن تیر اندازی مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید و پس از رقابتی جذاب و دیدنی به نفرات اول تا سوم این مسابقات جوایزی به رسم یادبود اهداء گردید .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۷ ، ۱۱:۳۹
مهسا حیدری

60کلاس ورزشی در 19رشته ورزشی  طرح  اوقات فراغت  تابستان  در شهرستان حاجی آباد سازماندهی گریده است .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد60کلاس ورزشی در19رشته ورزشی جهت استفاده علاقمندان به ورزش در ایام تابستان سازماندهی شده است .

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،در طرح اوقات فراغت تابستان و بدلیل علاقه و جذابیت ورزش در بین جوانان و نوجوانان و همچنین تاثیرات بسزایی که ورزش در توسعه سلامت افراد دارد، تعداد  60 کلاس ورزشی در 19رشته ورزشی با همکاری مسئولین هیئت های ورزشی و مربیان در شهرستان حای آباد سازماندهی گردیده که امیدواریم در ابتدا مورد استقبال جامعه ورزشی و علاقمندان به ورزش قرار بگیرد و در ادامه نیز مربیان و مسئولین هیئت های ورزشی با رصد کردن حضور گسترده نوجوانان و جوانان در فعالیت های ورزشی نسبت به استعداد یابی و آموزش اصولی علاقمندان اقدام و از این فرصت ، در توسعه ورزش قهرمانی و کشف استعداد های وافر ورزشی در شهرستان اقدام نمایند .

شایان ذکر است که کلاسهای ورزشی ذیل در حال برگزاری است و از علاقمندان جهت حضور دعوت بعمل می آید.

 

آقایان : فوتسال، بسکتبال، ژیمناستیک، بدمینتون، تکواندو، کاراته ، ووشو، بدنسازی و پرورش اندام، کشتی، جودو، کیک بوکسینگ، فوتبال ، والیبال، تیس روی میز ،اسکیت .

 

 

بانوان : تکواندو، بسکتبال ،کاراته، ووشو ، پیلاتس،   ژیمناستیک  ،ایروبیک ،  هندبال، تنیس روی میز ، والیبال، بدمینتون، تیر اندازی، اسکیت

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ تیر ۹۷ ، ۰۸:۲۰
مهسا حیدری


 

 گروه کوهنودی شهرستان حاجی آباد، به روستای زیبای لای بیشه بخش  تزرج شهرستان حاجی اباد پیمایش کردند .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، اعضاء  هیئت ورزشی کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، مورخه 14/4/97 الی 15/4/97 به روستای  بکر و زیبای لای بیشه  از توابع تزرج  بخش مرکزی شهرستان پیمایش کردند .

  بنا به اظهار مهدی حیدر نژاد دبیر هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، گروه کوهنودی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، با حضور 20 کوهنورد  عصر پنج شنبه مورخه 14/4/97 پیمایشی  از منطقه زیبا و توریستی ابشار تزرج به سمت روستای  خالی از سکنه لای بیشه شروع نمودند سپس بعد از  دیدن منطقه و رفتن به زیارتگاه و همچنین ابگرم این صعود ، عصر روز جمعه  مورخه 15/4/97 پس از 12 کیلومتر پیمایش بصورت رفت و برگشت  به پایان رسید .

وی در پایان  با بیان اینکه شهرستان حاجی آباد، بدلیل موقعیت جغرافیایی مناسب شمالی ترین شهرستان استان هرمزگان جاذبه های گردشگری و ارتفاعات مناسب، آبشار تزرج و نخلستان های بسار زیبا میتواند یکی از مقاصد ویژه صعود گروه های کوهنوردی در استان هرمزگان باشد .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۱۲:۲۳
مهسا حیدری

خانه ورزش روستایی سیرمند  از بخش فارغان در شهرستان حاجی آباد راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، روز چهارشنبه مورخه 97/4/13 خانه ورزش روستایی سیرمند دربخش فارغان  با حضور اعضاء محترم شورای اسلامی، دهیار و جمعی از اهالی این روستا تجهیز و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، توسعه  خانه های ورزش روستایی  در شهرستان حاجی آباد با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در سطح روستاها  و پرکردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در روستاها  و همچنین ایجاد زمینه ای در جهت توسعه ورزش بانوان با توجه به محصور بودن خانه های ورزش روستایی در سطح شهرستان با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، فرمانداری محترم شهرستان، هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی استان و شهرستان، دهیاران و شوراهای اسلامی در دستور کار قرار دارد، که خانه ورزش روستایی سیرمند از بخش فارغان  هم در همین جهت راه اندازی گردید.



 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۹:۴۴
مهسا حیدری



مسابقات تنیس روی میز آقایان گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها  در شهرستان حاجی اباد  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تنیس روی میز آقایان آزاد  به مناسبت گرامیداشت روز شهرداری ها و دهیاری ها  با شرکت 10 تنیسور در سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار گردید ، که پس از رقابت تنیسور ها بصورت 2 حذفی، به داوری بهنام رستگار رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان حاجی آباد آقایان: فرنود آدرنگ جواد بحرینی ومحمد مهدی خضری  به ترتیب عناوین اول تا سوم  این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف هیئت تنیس روی میز شهرستان  به آنها اهداء گردید.





 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۷ ، ۰۸:۵۲
مهسا حیدری

از کاراته کاران اعزامی شهرستان حاجی آباد، به مسابقات جهانی کیوکوشین کاراته (IKkf) کشور آذربایجان  با حضور معاون فرماندار  تجلیل گردید .

                

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، روز سه شنبه مورخه 97/4/12 با حضور معاونین سیاسی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان حاجی آباد ، از دو کاراته کار شهرستان حاجی آباد آقایان: محسن افرال و میثم فدایی  که در قالب تیم منتخب کیوکوشین کاراته جمهوری اسلامی ایران به پنجمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی جهان سبک کیوکوشین کاراته (IKkf) کشورآذربایجان شهرباکو اعزام شده بودند که با کسب مدال برنز میثم فدایی در این رقابتها نیز همراه بود، تجلیل گردید.

 در حاشیه این مراسم مهندس کریمی معاون برنامه ریزی و نماینده فرماندار شهرستان، ضمن تبریک این موفقیت بزرگ به ورزشکاران شهرستان که با کمترین امکانات موفقیت های چشمگیری را در سطح جهان کسب میکنند که این افتخاری است برای شهرستان ، وی همچنین افزود: امید واریم با تداوم این موفقیت ها، جذب ، استعداد یابی و آموزش در کنار همه مشکلات و کمبود امکاناتی که در ورزش موجود می باشد، ادامه یابد  به این دلیل که ورزش یکی از مؤثرترین و شاید مهمترین راهکار در توسعه سلامت و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

 

شایان ذکر است که در ادامه این مراسم نیز با حضور جناب میرزاده دیگر معاون فرماندار، ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از ورزشکاران اعزامی به مسابقات کاراته کیوکوشین کشور آذربایجان با اهداء جوایز و لوح تقدیر فرماندار ساعی شهرستان تجلیل بعمل آمد و مقرر گردید در آتیه نزدیک تجلیل شایسته ای با حضور مسئولین شهرستان بعمل آید.



۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ تیر ۹۷ ، ۰۸:۴۶
مهسا حیدری