ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

فرماندار،شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان حاجی آباد با ورزشکاران و مربیان نشست صمیمی در رابطه با کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان داشتند.

    به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد حمید جهانگیری فرماندار ،شهردار و اعضای شورای شهر شهرستان 26 تیر ماه نشست صمیمی با ورزشکاران و مربیان به مناسبت دهه مبارک کرامت و همچنین بررسی روند کلاس های آموزشی ورزش  طرح اوقات فراغت تابستان درتمامی رشته های ورزشی داشتند.

 در این نشست جهانگیری در ابتدا با بانوان و دختران شهرستان دیداری داشتند و از نزدیک به سوالات آنان پاسخ دادند تا بتوانند مشکلات ورزش بانوان شهرستان را مرتفع نمایند .وی با اشاره به اهمیت ورزش و همچنین نقش ورزش در ارتقاء سلامت انسان و جامعه که بر هیچ کسی پوشیده نیست. میتواند باعث تقویت سلامت جسمانی و روحی روانی افراد با توجه به مشکلات و آسیب های اجتماعی شود .

  ایشان تصریح کرد: ورزش می تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند و کسالت و تنبلی را از آنان  دور و نشاط و شادابی را جایگزین نماید .برنامه ریزی برای پرکردن اوقات فراغت جوانان فقط به یک اداره تحت عنوان ورزش وجوانان ارتباط ندارد و دستگاه ها باید با تعامل وهمکاری وهم افزایی برای ساماندهی امور جوانان در شهرستان اقدام کنند.

   نماینده عالی دولت در ادامه با تاکید بر لزوم برنامه ریزی جامع و حساب شده و بستر سازی مناسب  برای تمامی رشته های ورزشی شهرستان افزود: شهرستان حاجی آباد پتانسیل های خوبی درزمینه های ورزش قهرمانی دارد پس باید تلاش کنیم این شهرستان را به جایگاه خوبی برسانیم.



 

 

 

 

 



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۷
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی