ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

استقبال مسئولین و مردم از کاراته کاران اعزامی به مسابقات کیوکوشین کاراته قهرمانی کشور در استان لرستان


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، مسئولین ، خانواده ها و مردم شهرستان حاجی آباد با حضور در محل فرمانداری شهرستان ورزشکاران و مدال آوران رشته ورزشی کاراته شهرستان حاجی آباد را که به نمایندگی از استان هرمزگان در رقابتهای کاراته سبک کیوکوشین (kwf) قهرمانی کشور که در شهرستان الیگودرز برگزار گردید مورد استقبال گرم خود قرار دادند.

 

در این دیدار مسئولین این موفقیت بزرگ را به جامعه ورزش شهرستان بخصوص کاراته کاران این شهرستان که توانسته بودند با توجه به سطح بالای مسابقات 14 مدال رنگارنگ (4 طلا ، 2 نقره و 8 برنز) و عنوان دوم تیمی را از آن خود کنند تبریک گفتند.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۵
مهسا حیدری

کاراته کاران شهرستان حاجی آباد در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور خوش درخشیدند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد کاراته کاران شهرستان حاجی آباد که به نمایندگی از استان هرمزگان با 19 کاراته کار در رقابتهای کاراته سبک کیوکوشین (kwf) قهرمانی کشور که در شهرستان الیگودرز برگزار گردید خوش درخشیدند و موفق به کسب 4 مدال طلا ، 2 نقره و 8 برنز و همچنین کسب عنوان دوم تیمی این مسابقات شدند.

 

بنا به اظهار علی رفعتی رئیس هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد و مربی تیم اعزامی ، مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور با حضور 260 کاراته کار از 16 استان مختلف کشور زیر نظر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران روز جمعه مورخه 24/6/96 در استان لرستان و شهرستان الیگودرز برگزار گردید و از شهرستان حاجی آباد 19 ورزشکار بهمراه 2 مربی و سرپرست به نمایندگی از استان هرمزگان در این رقابتها شرکت نمود که موفق گردید علاوه بر کسب 14 مدال رنگارنگ (4طلا ، 2 نقره و 8 برنز) عنوان ارزشمند دوم تیمی این مسابقات را نیز از آن خود نماید.

 

رفعتی با بیان اینکه این مسابقات بدلیل حضور گسترده کاراته کاران از سراسر کشور از سطح بسیار بالایی برخوردار بود ، این موفقیت کم نظیر در ورزش کاراته شهرستان حاجی آباد را که حاصل تلاش مجموعه ای از ورزشکاران ، مربیان ، خانواده ها ، هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد ، اداره ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان حاجی آباد می باشد، به جامعه ورزش شهرستان تبریک گفت و از حمایتهایی که در جهت توسعه ورزش شهرستان بویژه رشته ورزشی کاراته از طرف خانواده ها و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان میگردد، تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری نمود این موفقیت تأثیر مثبتی در جهت جذب علاقمندان به ورزش بویژه رشته ورزشی کاراته در شهرستان حاجی آباد گردد.

شایان ذکر است که هم اکنون 150 ورزشکار در رشته ورزشی کاراته در شهرستان حاجی آباد در 2 گروه آقایان و بانوان سازماندهی شده اند.

 

عناوین کسب شده توسط ورزشکاران در این مسابقات :

-        مدال طلا :

*محمدمهدی قادری وزن 35 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

*سجاد کریمی وزن 40 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

*سینا قلی زاده وزن 55 کیلوگرم رده سنی جوانان

*مسلم نوروزی وزن 60 کیلوگرم رده سنی جوانان

 

-        مدال نقره :

*علی سالاری وزن 25 کیلوگرم رده سنی نونهالان

*ابوالفضل بختیاری وزن 30 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

 

-        مدال برنز :

*اسماعیل حسینی وزن 25 کیلوگرم رده سنی نونهالان

*صدرا روح الامینی وزن 25 کیلوگرم رده سنی نونهالان

*یوسف حیدری وزن 35 کیلوگرم رده سنی نونهالان

* علی پورشهسواری وزن 30 کیلوگرم رده سنی نونهالان

*ابوالفضل شهبازی وزن 30 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

*محمد روح الامینی وزن 30 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

*پارسا رجایی وزن 60 کیلوگرم رده سنی نوجوانان

*امیرحسین سالاری وزن 55 کیلوگرم رده سنی جوانان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ شهریور ۹۶ ، ۱۳:۵۴
مهسا حیدری

  جلسه کارشناسان ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع راهکار و تصیم سازی در خصوص معضلات و مشکلات جوانان شهرستان و روستاهای تابع  حاجی آباد برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد جلسه کارشناسان  ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولین واعضا روز دوشنبه  مورخه 96/6/20 در محل اداره ورزش و جوانان حاجی اباد برگزار گرد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید دبیر جلسه دستورکار جلسه را قرائت نمودند . 

در ادامه کارشناس جوانان شهرستان   ضمن خوش آمدگویی وتبریک اعیاد گذشته(قربان و غدیر) و همچنین میلاد باسعادت  امام موسی کاظم (ع) در خصوص موضوع جلسه واهداف ، برنامه ها مواردی بیان داشتند و هدف این جلسه را ارائه راهکار و تصمیم سازی در خصوص حل معظلات و مشکلات جوانان شهرستان و روستاهای تابع دانستند .

وی افزود:انتظار است اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و کارشناسان محترم این حوزه بایکدیگر همکاری و هماهنگی لازم داشته باشند و  باید یک همگرایی و خرد جمعی بین مسئولین به وجود آید، همه ما می‌دانیم مشکلات چیست و از کجا ناشی می شود، بنابراین به یک همت عمومی نیاز داریم تا با برنامه ریزی های بهتر بتوانیم مشکلات این قشر عظیم و آیندسازان کشور را کم رنگ کنیم . ما می توانیم با برنامه ریزی ها و راهکارهای لازم برای جوانان، شور و نشاط فراهم کنیم و انتظار می رود اعضا ستاد با جامعه هدف،  با توجه به حوزه فعالیت خود نشستی داشته باشند.  همچنین باید با شوراها و دهیاریها  تعامل بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان را شناسایی کنیم و کارگاه های اموزشی و مهارت آموزی را از این طرق  به سمت روستا ها سوق دهیم و با توجه به نقطه نظرات و پیشنهاد کارشناسان مشکلات و آسیب‌های حوزه جوانان بسیار زیاد و پیچیده است اما به نظر می‌رسد بر روی موضوع  اشتغال  خیلی باید عمیق و اساسی کار شود. زیرا اصلی‌ترین موضوع جوانان مساله اشتغال است، که اگر این مشکل حل شود و هر جوانی بتواند درآمد ثابتی برای خود داشته باشد به طبع آن مشکلاتی مثل ازدواج، بزهکاری و سایر آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود .

در ادامه هر یک از حاضرین مطالبی بیان فرمودند وجلسه پس از جمع بندی مطالب و اتخاذ مصوبات با ذکر صلوات پایان یافت.


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۴:۲۷
مهسا حیدری

تیم فوتسال امیریاسین  نوین قهرمان مسابقات فوتسال 4 جانیه جام غدیر حاجی آباد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات چهارجانبه فوتسال  به مناسبت عید غدیر خم در  شهرستان  حاجی اباد  با حضور تیم های (طوفان امیریاسین نوین  اتحاد و پوریای ولی  )در مورخه 96/6/19 در سالن شهید ذاکری  برگزار گردید که با قهرمانی تیم امیریاسین به پایان رسید .

بنا به اظهارات فیروز قربانی مسئول برکزاری این مسابقات دراین  دیدار تیم پوریای ولی  موفق شد با نتیجه 1بر0   از سد تیم طوفان  بگذرد و در دیدار دوم نیز تیم امیریاسین  نوین  با نتیجه 5بر1  از سد تیم اتحاد  گذشت .

                                                          

بهترین بازیکن:اقای ابوالفضل  صمدی از تیم پوریای ولی  

کاپ اخلاق نیز به تیم طوفان  تقدیم گردید.

 

 قربانی همچنین از شورای شهر و رئیس هیئت فوتبال شهرستان  که در برگزاری این  دوره  از مسابقات همکاری و مساعدت لازم داشتند قدردانی  نمودند .

 

شایان ذکر است که در پایان به تیمهای اول تا سوم این دوره از مسابقات از طرف مسئول برگزاری مسابقات جوایز و کاپ مسابقات اهدا ءگردید./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۶ ، ۱۲:۰۳
مهسا حیدری

بانوان کاراته کار شهرستان حاجی آباد موفق به کسب 3 نشان طلا،1 نقره و 14 برنز در مسابقات کاراته سبک کیوکوشین قهرمانی کشور شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، بانوان کاراته کار شهرستان حاجی آباد در مسابقات کاراته بانوان سبک کیوکوشین قهرمانی کشور که روز جمعه مورخه 96/6/10 با حضور بیش از 200 کاراته کار از استانهای: تهران،کرمان،هرمزگان، خراسان رضوی،گلستان و مازندران در مجموعه ورزشی شهید تجلّی کرمان برگزار گردید، خوش درخشیدند و موفق به کسب 3 نشان طلا، 1 نقره و14برنز،از این مسابقات شدند.

بنا به اظهار خدیجه رفعتی نایب رئیس هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد و مربی تیم اعزامی، ضمن عرض تسلیت درگذشت جمعی از دختران نخبه دانش آموز استان در حادثه واژگونی اتوبوس حامل این دختران به اردوی فرزانگان در مسیر بندرعباس - داراب و آرزوی سلامتی برای مجروحین این حادثه دلخراش افزود: این مسابقات که با عنوان مسابقات کاراته بانوان سبک کیوکوشین (kwf) قهرمانی کشور در تمام رده های سنی و زیر نظر فدراسیون جمهوری اسلامی ایران با حضور بیش از 200 کاراته کار از استانهای مختلف کشور در  استان کرمان برگزار گردید، تیم کاراته سبک کیوکوشین بانوان شهرستان حاجی آباد با 20 ورزشکار و 3 مربی و سرپرست به نمایندگی از استان هرمزگان در این مسابقات شرکت کرد و با همت ورزشکاران موفق به کسب 18 مدال رنگارنگ(3طلا، 1 نقره و 14 برنز) از این مسابقات شد.

 رفعتی با ابراز رضایت از این موفقیت افزود:  این برای اولین بار در ورزش کاراته بانوان شهرستان است که تیمی در این رشته ورزشی به مسابقات خارج از استان اعزام شود که با همت ورزشکاران و تلاش مربیان با موفقیت نیز همراه بود، و این موفقیت انگیزه ورزشکاران و مربیان را برای ادامه کار و کسب موفقیت های بیشتر را دو چندان میکند و همچنین امیدواریم در جذب بانوان شهرستان به انجام فعالیت های ورزشی بویژه کاراته تاثیر مثبتی داشته باشد.

   رفعتی همچنین با بیان اینکه روند جذب علاقمندان به ورزش کاراته به ویژه بانوان در این مدت افزایش داشته افزود، این موفقیت نیز حاصل کار مجموعه ای از ورزشکاران، مربیان، خانواده ها،هیئت کاراته و اداره ورزش و جوانان و مسئولین شهرستان حاجی آباد میباشد،  که از زحمات، تلاشها و

 حمایتهایی که در جهت توسعه ورزش بانوان شهرستان از طرف خانواده ها و مسئولین شهرستان می شود تشکر و قدر دانی می گردد.

وی در پایان این موفقیت را به روح تمامی فرزانگان دانش آموز استان که در حادثه واژگونی اتوبوس اخیر که جان خود را از دست دادند، تقدیم نمود.

 

*عناوین کسب شده ورزشکاران در این مسابقات:

_مدال طلا:

*کوثر ارشد 25- کیلوگرم رده سنی خردسالان.

*فاطمه پوران35- کیلوگرم رده سنی نوجوانان

*مهشید بامری فرد 30- کیلوگرم رده سنی نوجوانان

_مدال نقره:

*فاطمه اشرف زاده 35- کیلوگرم رده سنی نوجوانان.

_مدال برنز:

*یسنا میرزاده 25- کیلوگرم رده سنی خردسالان.

*تارا امیری توسلی45- کیلوگرم نونهالان.

*آیه لشکری 25- کیلوگرم نونهالان.

*سونیا نو آیین 30- کیلوگرم نونهالان.

*الینا بحرینی 25-کیلوگرم نونهالان.

*زهرا خدابخشی40-کیلوگرم نونهالان.

*یاسمین محمد زاده50-کیلوگرم نوجوانان.

*آرزو نصیری55-کیلوگرم نوجوانان.

*مبینا سابقی مقدم+55کیلوگرم نوجوانان.

*سحر بامری55-کیلوگرم جوانان.

*زهرا جلالی40-کیلوگرم جوانان.

*نرجس الله دادی45-کیلوکرم جوانان.

*کوثر بامری45- کیلوگرم جوانان.

*زهرا محمدی60-کیلوگرم جوانان

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ شهریور ۹۶ ، ۰۹:۲۱
مهسا حیدری

تیم فوتسال نوجوانان طوفان قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دولت در شهرستان حاجی آباد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی نوجوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان والا مقام رجایی و باهنر از روز دوشنبه مورخه 96/6/6 درمجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان طوفان به پایان رسید.

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد این مسابقات بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر با حضور 4 تیم یاران یونس-امیر یاسین نوین-طوفان و جوانان تربیت از روز دوشنبه 96/6/6 در مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد آغاز گردید که در دور اول این مسابقات تیمهای جوانان تربیت و طوفان با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند و تیمهای یاران یونس و امیر یاسین نوین نیز برگزار کننده دیدار رده بندی شدند.

ارشد با بیان اینکه دیدارهای پایانی این مسابقات روز سه شنبه 96/6/7 در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی و با حضور علاقمندان پیگیری شد افزود:

ابتدا تیمهای یاران یونس و امیریاسین نوین جهت کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم یاران یونس توانست در یک رقابت جذاب و نفس گیر که با نتیجه 5_5 در وقت قانونی به پایان رسید در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد و به عنوان سومی این رقابتها دست یابد و دیدار پایانی نیز که بین تیمهای طوفان و جوانان تربیت برگزار گردید تیم فوتسال نوجوانان طوفان توانست در یک بازی زیبا با نتیجه 3_1 جوانان تربیت را با شکست بدرقه کند و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یابد.

ارشد همچنین بیان نمود: مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور اعضاء شورای شهر و مسئولین هیئت فوتبال و سرپرستان تیمها برگزار گردید به تیمهای برتر مسابقات کاپ یادبود این رقابتها اهداء گردید.

وی همچنین در پایان از تمامی مسئولین برگزاری این مسابقات ورزشکاران.مربیان. داوران.هیئت فوتبال شهرستان و همچنین میهمانان گرانقدر مراسم اختتامه تقدیر و تشکر نمودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۵۵
مهسا حیدری

مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی بمناسبت گرامیداشت هفته دولت ویژه مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی در شهرستان حاجی اباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات تیراندازی با تفنگ بادی در مسافت 10متر ویژه مسئولین و کارکنان دستگاههای اجرایی شهرستان حاجی آباد بمناسبت گرامیداشت هفته دولت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و روز کارمند با هدف ترویج فرهنگ ورزش و ایجاد شور و نشاط بین مسئولین با حضور16نفر از مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان حاجی آباد روز یکشنبه مورخه 96/6/5 در سالن اختصاصی تیراندازی شهرستان حاجی آباد برگزار گردید و در پایان نیز جوایزی به رسم یادبود به 4 نفر برتر این رقابت تیر اندازی به شرح ذیل از طرف اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد اهداء گردید.

نفرات برتر:

_مقام اول: علیرضا میرزاده

_مقام دوم: مجتبی کاشانی

_مقام سوم: بهنام کریمی

مقام چهارم: علی بیژنی



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۹۶ ، ۰۷:۵۵
مهسا حیدری

مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت هفته دولت  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان به مناسبت هفته دولت روز چهار شنبه مورخه 96/6/1 با حضور 30نفر از بانوان علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  خانه ایروبیک  اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا سوم  این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۳۷
مهسا حیدری

جشن سالروز ازدواج حضرت امیر المومنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) (روز ازدواج) و تجلیل از ورزشکاران مزدوج سال 1395 در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد جشن روز ازدواج سالروز ازدواج حضرت امیر المؤمنین علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س)و تجلیل از ورزشکاران مزدوج سال 95با حضور میرزاده نماینده و معاون محترم فرماندار اعضاء محترم شورای شهر و جمعی از مسئولین شهرستان حاجی اباد به همت اداره ورزش و جوانان و امور ورزش بانوان شهرستان روز چهارشنبه96/6/1 در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ضمن عرض تبریک اولین روز ذی الحجه سالروز زیباترین پیوند اسمانی جهان اسلام که نمونه تکرار نشدنی در تاریخ می باشد هدف از برگزاری این جشن را ترویج فرهنگ ازدواج اسلامی,آسان و الگو قرار دادن ازدواج سراسر پر خیر و برکت حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س)که نماد رعایت اصول و ارزشهای اخلاقی,وفاداری,ساده زیستی,عشق...و همچنین تجلیل از ورزشکاران مزدوج برای اولین بار در شهرستان برشمرد.

ارشد همچنین با بیان اینکه امیدواریم برگزاری هر ساله اینگونه مراسمات همانند برگزاری مسابقات ورزشی به یک توقع و انتظار بجا از جانب ورزشکاران در جهت فرهنگ ترویج ازدواج آسان تبدیل گردد, ضمن آرزوی سلامتی و خوشبختی برای زوجهای ورزشکارحاضر از درگاه خداوند منان از ادارات و نهادهای که در برگزاری این مراسم با مجموعه ورزش و جوانان بویژه جناب آقای جهانگیری فرماندار محترم شهرستان,جناب آقای دانشور مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان,جناب آقای مختاری امام جمعه محترم شهرستان,جناب اقای حسن زاده شهرار محترم شهر حاجی اباد,اعضاء محترم شورای شهر و همچنین همکاران در اداره ورزش و جوانان,امور ورزش بانوان شهرستان تشکر و قدردانی نمود.

شایان ذکر است در این مراسم از 8 زوج ورزشکار شهرستان با اهداء لوح و هدیه تجلیل بعمل امد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ شهریور ۹۶ ، ۰۸:۱۲
مهسا حیدری