ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است


 

تیم والیبال بسیج شمیل موفق گردید عنوان قهرمانی مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دولت را از آن خود کند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات والیبال که به مناسبت هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 17 شهید کارمند شهرستان حاجی آباد از مورخه 94/6/5 با حضور 10 تیم در 2 گروه و در سالن ورزشی شهید ذاکری این شهرستان آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم بسیج شمیل به اتمام رسید.

 

ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد در این باره بیان نمود این مسابقات با حضور 10 تیم و در 2 گروه از تاریخ 94/6/5 در سالن ورزشی شهید ذاکری آغاز گردید که پس از انجام 20 بازی در دور مقدماتی تیم های دارایی ، بسیج شمیل ، آموزش و پرورش  و کشاورزی موفق به صعود از گروه خود شدند که پس از انجام مسابقات یک چهارم نهایی تیم والیبال کشاورزی موفق شد از سد دارایی بگذرد و به دیدار نهایی این مسابقات راه یابد ، در دیگر دیدار نیز تیم والیبال شمیل موفق شد آموزش و پرورش را شکست دهد تا بهمراه کشاورزی برگزار کننده دیدار نهایی این مسابقات باشد .

دیدار نهایی این مسابقات که روز شنبه مورخه 94/6/28 با حضور میرزاده معاون فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان و اعضاء محترم شورای شهر حاجی آباد بهمراه جمع کثیری از علاقمندان این رشته ورزشی برگزار گردید تیم والیبال بسیج شمیل موفق گردید در یک دیدار نزدیک و رقابت دیدنی با نتیجه 3-2 از سد کشاورزی بگذرد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند، عنوان سوم این مسابقات نیز به تیم والیبال آموزش و پرورش رسید.

ارشد نیز افزود در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور میرزاده و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان برگزار گردید ابتدا لوح تقدیر فرماندار شهرستان جناب آقای جهانگیری به مسئولین برگزاری این مسابقات اهداء گردید و سپس به تیمهای اول تا سوم مسابقات نیز با اهداء حکم و کاپ قهرمانی تجلیل گردید،کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم سیاهک رسید.

ارشد در پایان این مراسم اظهار امیدواری کرد که این مسابقات شروع مجددی باشد جهت رشد و تعالی این ورزش در شهرستان و اینکه همه ساله و در این زمان شاهد برگزاری این مسابقات در جهت تکریم هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر باشم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۴۵
مهسا حیدری

((کسب مقام سوم تیم کاراته کیوکوشین حاجی آباد در رقابتهای قهرمانی استان هرمزگان))

 

تیم کاراته کیوکوشین آقایان شهرستان حاجی آباد موفق به کسب مقام سومی تیمی در رقابتهای کاراته قهرمانی استان شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم کاراته کیوکوشین آقایان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات قهرمانی استان هرمزگان در این سبک اعزام شده بود موفق به کسب مقام سوم تیمی این رقابتها گردید.

 

علی رفعتی رئیس هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد در این خصوص بیان نمود این رقابتها روز جمعه مورخه 94/6/6 با حضور تیمهایی از رودان ، میناب ، حاجی آباد ، قشم ، هشتبندی میناب و بندرعباس در سالن تختی شهرستان رودان برگزار گردید که شهرستان حاجی آباد با 13 ورزشکار در رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان بهمراه یک مربی و سرپرست به این مسابقات اعزام گردید که پس از انجام این رقابتها تیم کاراته شهرستان حاجی آباد پس از تیمهای رودان و میناب موفق به کسب مقام سوم تیمی در بخش کاتا و کومیته گردید.

رفعتی افزود که تیم شهرستان حاجی آباد در این دوره از رقابتها بدون حضور بزرگسالان خود به این رقابتها اعزام گردیده بود که در صورت اعزام نفرات بزرگسال خود می توانست به مقامی بهتر در این مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان همچنین بیان نمود که این مسابقات باعث ایجاد انگیزه و افزایش سطح فنی ورزشکاران جوان حاجی آباد در این رقابتها گردید که می توان به توسعه کاراته در این شهرستان کمک کند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۱۰
مهسا حیدری

((فعالیت مدرسه فوتبال باشگاه ورزشی مهران هاشم آباد))

 

((فعالیت مدرسه فوتبال باشگاه فرهنگی و ورزشی مهران هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد))

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مدرسه فوتبال مهران هاشم آباد از ابتدای فصل تابستان در روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد با هدف توسعه ورزش فوتبال در این روستا بصورت اصولی و زیر نظر مربیان مجرب ویژه هنرجویان 6 - 14 سال آغاز بکار نموده است.

 

حاج صفدر هاشمی پور مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مهران هاشم آباد بیان نمود این مدرسه فوتبال از ابتدای فصل تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت هنرجویان بصورت مثبت و اینکه نوجوانان علاقمند به ورزش فوتبال بصورت اصولی با این ورزش آشنا شوند ، یاد بگیرند و مهارتهای خود را توسعه بدهند بوده است.

وی بیان نمود ضمن اینکه این آموزش توسط مربیان مجرب و آموزش دیده برگزار می گردد هیچ کونه شهریه ای از هنرجویان اخذ نمی گردد.

همچنین هاشمی پور بیان نمود در طول دوره برگزاری این کلاس با همکاری دکتر اسماعیل هاشمی پور (دکتر روانشناس) هر 2 هفته یک بار در محل باشگاه فرهنگی و ورزشی مهران هاشم آباد حاضر گردیده و با هنرجویان به گفتگو می نشیند.

شایان ذکر است که محل برگزاری کلاس ورزشگاه شهداء هاشم آباد و فعالیت آن همه روزه ساعت 18 20 می باشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۶
مهسا حیدری

((آغاز مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دولت در شهرستان حاجی آباد))

 

((برگزاری مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دولت در شهرستان حاجی آباد))

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد به مناسبت هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 17 شهید کارمند شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات والیبال رده سنی بزرگسالان با شرکت 10 تیم (دارایی ، شمیل ، برآفتاب ، آشکارا ، احمدی ، سیاهک ، سرچاهان ، آموزش و پرورش ، دهستان ، کشاورزی ) در 2 گروه از روز پنجشنبه مورخه 5/6/94 در سالن ورزشی شهید ذاکری آغاز گردید.

 

دیدار افتتاحیه این مسابقات که بین تیمهای کشاورزی و شمیل و با حضور میرزاده معاون فرماندار و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان برگزار گردید تیم شمیل موفق گردید با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم کشاورزی بگذرد.

مصطفی جعفری که به تازگی سرپرست هیئت والیبال شهرستان حاجی آباد شده است در این باره بیان نمود این مسابقات علاوه بر اینکه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار گردیده به دنبال این هستیم که بعد از چندین سال وقفه در این هیئت با برگزاری چنین مسابقاتی خانواده والیبال شهرستان را جمع و ضمن محک سطح فعلی والیبال با برنامه ریزی منسجم و با کمک تمام اهالی ورزش شهرستان نسبت به توسعه والیبال در حاجی آباد اقدام نمائیم.

وی همچنین بیان نمود علاوه بر این مسابقات کلاس آموزشی والیبال نیز ویژه هنرآموزان پسر و دختر نیز در شهرستان از ابتدای فصل تابستان برگزار گردیده که هم اکنون بیش از 60 هنرآموز دارد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۳۳
مهسا حیدری