ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه


 

تیم والیبال بسیج شمیل موفق گردید عنوان قهرمانی مسابقات والیبال گرامیداشت هفته دولت را از آن خود کند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات والیبال که به مناسبت هفته دولت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و 17 شهید کارمند شهرستان حاجی آباد از مورخه 94/6/5 با حضور 10 تیم در 2 گروه و در سالن ورزشی شهید ذاکری این شهرستان آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم بسیج شمیل به اتمام رسید.

 

ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد در این باره بیان نمود این مسابقات با حضور 10 تیم و در 2 گروه از تاریخ 94/6/5 در سالن ورزشی شهید ذاکری آغاز گردید که پس از انجام 20 بازی در دور مقدماتی تیم های دارایی ، بسیج شمیل ، آموزش و پرورش  و کشاورزی موفق به صعود از گروه خود شدند که پس از انجام مسابقات یک چهارم نهایی تیم والیبال کشاورزی موفق شد از سد دارایی بگذرد و به دیدار نهایی این مسابقات راه یابد ، در دیگر دیدار نیز تیم والیبال شمیل موفق شد آموزش و پرورش را شکست دهد تا بهمراه کشاورزی برگزار کننده دیدار نهایی این مسابقات باشد .

دیدار نهایی این مسابقات که روز شنبه مورخه 94/6/28 با حضور میرزاده معاون فرماندار و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان و اعضاء محترم شورای شهر حاجی آباد بهمراه جمع کثیری از علاقمندان این رشته ورزشی برگزار گردید تیم والیبال بسیج شمیل موفق گردید در یک دیدار نزدیک و رقابت دیدنی با نتیجه 3-2 از سد کشاورزی بگذرد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند، عنوان سوم این مسابقات نیز به تیم والیبال آموزش و پرورش رسید.

ارشد نیز افزود در مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور میرزاده و جمعی از مسئولین اجرایی شهرستان برگزار گردید ابتدا لوح تقدیر فرماندار شهرستان جناب آقای جهانگیری به مسئولین برگزاری این مسابقات اهداء گردید و سپس به تیمهای اول تا سوم مسابقات نیز با اهداء حکم و کاپ قهرمانی تجلیل گردید،کاپ اخلاق این مسابقات نیز به تیم سیاهک رسید.

ارشد در پایان این مراسم اظهار امیدواری کرد که این مسابقات شروع مجددی باشد جهت رشد و تعالی این ورزش در شهرستان و اینکه همه ساله و در این زمان شاهد برگزاری این مسابقات در جهت تکریم هفته دولت و یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر باشم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی