ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است


از پای به سر چون به مرادیم همه
از امدن جواد شادیم همه
هر کس نگری دست به دامان کسی است
ما دست به دامان جوادیم همه


روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۴۰
مهسا حیدری


صورت جلسه نشست مشترک هیئت های ورزشی شهرستان  حاجی آباد

         موضوع جلسه :بررسی عملکرد و مشکلات هیئت های ورزشی  در سال 94

حاضرین:    بدمینتون ، والیبال،بسکتبال،کوهنوردی ،پینگ پنگ ،بدنسازی و پرورش   اندام،  ژیمناستیک،  مسئول ورزش بانوان،  مسئول نمایندگی  بخش فارغان

   غایبین:  ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی ، دو ومیدانی  ، کاراته                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              ورزش های همگانی،  وزنه برداری  ،تکواندو، ، جودو ، ووشو ،کشتی، فوتبال

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی جلسه رأس ساعت17 با تلاوت آیـات کلام ا... مجید آغـــاز گردید و در ابتـدای جلسه آقای ارشد سرپرسـت اداره ورزش و جوانان شهرستــان حاجی آباد ضــمن عرض سـلام و خیر مقــدم به حــاضرین و تبـریــک سال جدید

سالی که ازطــرف مقــام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نام نهاده شـده اسـت بیان نمـودند.بـا توجـه به  نقـــش محوری  ورزش در ایــجـاد تحـرک ، که حرکـت و جـنبش  از ویژگی های حیات انسان اسـت و ریشه در سـرشـت او دارد و همــچنین عامـلی برای رشــد و سـلامت و نشاط اوست و اینکه  منع انسـان از حرکـــت نه تنـها موجب توقف رشــد بلکه سبــب افسـردگی ، بروز رفتار ناهنجار و از دسـت رفتـن شور و نـشاط زندگی وی مـی شود . حال ما به سبــب مسئولیتی که در ورزش شـهرستان داریــم این وظیفه و این تکلیف بر عهده ما گزارده شده اسـت که با  برنامه ریزی مدون در ورزش شهرستان و توجه به مقوله آموزش و استـعدادیابی در ورزش با توجه به اصـول اخلاقی جامعه طـبق شریعت دینی و اسلامی کشــور در شــهرستان گام برداریم سپس با بیان نمـودن مشـــکلات مــوجود در هــئت های ورزشی با برنامه ریزی دقیقتـر  و انـسجام ، هـمدلی و تـعـامل بیشتر خواســتار رفــع این  مشـکلات و هـمچنین با توجــه به نزدیـک شـدن اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان در این ایـام خواسـتار  برنـامه ریـزی های بهتـری در این خصوص  شـدندودر ادامه نـیز  هر یک از مسئــولین و هـیئت های ورزشی شـهرســتان ضــمن ارائه عمـلـکرد هیئـــت تحت پوشش در ســال94مسائل و مشــکلات هیئت نیز بیـان نمودند که پس از جمـع بنـدی مبـاحث توسط سرپرست اداره نتـایج ذیل حاصـل گردید.

 

 

 

 

کلیه مسئولین هیئت ها ملزم به ارائه ابلاغ خود مبنی بر رئیس یا سرپرست در هیئت تحت پوشش می باشند و در صورت عدم وجود ابلاغ با همکاری اداره ابلاغ خود را از هیئت استان اخذ نمایند.

کلیه هیئت ها ملزم به ارائه چارت تشکیلاتی هیئت تحت پوشش می باشند.

ارائه برنامه و تقویم پیشنهادی هیئت ها با توجه به اولویت های هیئت

برنامه ریزی در جهت برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان در بخش آقایان و بانوان.

برنامه ریزی در جهت استعدادیابی و آموزش صحیح ورزشکاران تحت پوشش.

مقررگردید کلیه هیئت ها قبل و بعد از برگزاری یا اعزام به رویدادهای ورزشی گزارش رویداد را به اداره ورزش  جهت انعکاس خبری ارسال نمایند.

مقررگردید در جهت برنامه ریزی و توسعه ی ورزش شهرستان مسئولین هیئت ها نسبت به شناسایی مربیان کارت دار و ارائه آمار و اطلاعات آنان به همراه مدرک مربیگری  به اداره ورزش وجوانان شهرستان ارسال نمایند.

مقررگردید کلیه هیئت های ورزشی بویژه فوتبال و والیبال با هماهنگی هیئت ورزش های  روستایی و بازی های سنتی و بومی و محلی نسبت به برگزاری مسابقات روستایی در تمامی سطوح در بخش های تابعه با رعایت کلیه قوانین و مقررات اقدام نمایند.

مقررگردید کلیه هیئت ها نسبت به برگزاری مسابقات شهرستانی در تمامی سطوح و در مناسبت های مختلف جهت ایجاد انگیزه در ورزشکاران اقدام نمایند.

با توجه به اجرای ماده 88 قانون واگذاری اماکن ورزشی با اولویت هیئت های ورزشی در سال 95 ، هیئت ها می توانند آمادگی خود را جهت اخذ هر یک از اماکن با توجه به شرایط  اعلام نمایند.

کلیه مربیان ، ورزشکاران و مسئولین هیئت ها مکلف هستند با توجه به بخشنامه ورزش وجوانان و مشکلات حقوقی نسبت به بیمه ورزشی اقدام نمایند.

مقررگردید با توجه به انتقال حساب های وزارت ورزش و جوانان به بانک ملی ، هیئت های ورزشی شهرستان نسبت به افتتاح حساب بنام هیئت مذکور در بانک ملی اقدام نمایند.

مقررگردید کلیه هیئت ها و باشگاه ها جهت اخذ مأموریت ورزشی با نامه کتبی از هیئت یا باشگاه و انضمام یک نسخه از برنامه مسابقات از چند روز قبل از اعزام اقدام نمایند.

مقرر گردید در صورت غیبت غیر موجه رئیس هیئت در 3جلسه متوالی مشترک هیئت های ورزشی در طول سال نسبت به حضور یا عدم حضور وی مسئولیت فوق تصمیم مقتضی اتخاذ گردد.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۰:۱۷
مهسا حیدری

 

((برگزاری مسابقات بومی و محلی  در بخش فارغان))

 

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات بومی و محلی شهر فارغان در تعطیلات عید نوروز در تاریخ های 4و5 فروردین ماه 95 برگزار شد .

 

بنا به اظهار کیوانی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش فارغان این دوره از مسابقات بومی و محلی به این شرح :

1-چوب وکل

2-مجول

3-زد و رو

4-لوپار

5-گوچوک

6-کشتی محلی

7-ترکه بازی

که به مناسبت سال جدید با همکاری بسیج و شهرداری فارغان که همه ساله در این منطقه سرسبز برگزار می شود/

.Image result for ‫تصاویر فارغان‬‎Image result for ‫تصاویر فارغان‬‎

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۳۵
مهسا حیدری