ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

مشارکت با نوان شهرستان حاجی آباد در فعالیت های ورزشی روند افزایشی دارد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و به اظهار هلاکویی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی آباد ،مشارکت بانوان این شهرستان در فعالیت های ورزشی چشمگیر و روند افزایشی دارد .

 

سعیده هلاکویی مسئول امور ورزش بانوان شهرستان حاجی اباد ،با بیان اینکه با برنامه ریزی های انجام شده و با مساعدت اداره ورزش و جوانان شهرستان و همکاری مربیان بانوان هم اکنون 14 رشته ورزشی :فوتسال ،والیبال  ،بسکتبال ،هندبال ،ایروبیک و آمادگی جسمانی ،کاراته ،تکواندو ،ووشو ،کار با دستگاه ،ژیمناستیک ،کوهنوردی ،فیتنس ،دوچرخه سواری و پیلاتس ویژه بانوان در این شهرستان فعال می باشد که تا 5 ماهه نخست سال 96 تعداد 221 ورزشکار خانم  در رشته های ورزشی ذکر شده ساماندهی شده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل 110 درصد افزایش داشته است .

وی همچنین با بیان اینکه در سال 94تعداد ورزشکاران سازمان یافته  تعداد 110  ورزشکار بوده است که با برنامه ریزی های انجام شده از قبیل اختصاص یک سالن چند منظوره ویژه بانوان ،توانمند سازی مربیان بانوان ،نوسازی تجهیزات و راه اندازی رشته های ورزشی مورد علاقه بانوان همچون تکواندو ،بسکتبال ،ایروبیک و آمادگی جسمانی و ....به 298 نفر در پایان سال 95 افزایش پیدا کرد که رشد چشمگیری را نشان می دهد.

وی همچنین اظهار امیدواری نمود با توجه به علاقه مندی و تعهد مربیان شاغل در حوزه ورزش بتوانیم با استعدادیابی و آموزش دختران شهرستان زمینه حضور آنان را در مسابقات قهرمانی در سطح استان و کشور را فراهم نمائیم .

هلاکویی همچنین از حضور تیم کاراته کیوکوشین بانوان شهرستان  حاجی آباد در مسابقات قهرمانی کشور که در استان کرمان برگزار می گردد خبر داد و آرزوی توفیق برای ورزشکاران اعزامی این شهرستان به مسابقات فوق نمود .



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی