ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۷ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

مسابقات آمادگی جسمانی ویژه بانوان بمناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر و هفته جوان  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات آمادگی جسمانی بانوان با حضور30ورزشکار خانم بمناسبت  گرامیداشت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع)و هفته جوان  اسلامی چهارشنبه 28 فروردین ماه در سالن ورزشی خانه ایروبیک شهرستان حاجی آباد برگزار گردید. در پایان  نیز جوایزی به رسم یاد بود به نفرات اول تا سوم این  رقابتها از طرف اداره ورزش و جوانان  اهدا گردید.


 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ فروردين ۹۸ ، ۰۸:۲۵
مهسا حیدری

مسابقات دارات ویژه دختران  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت  علی اکبر (ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری کانون والیبال عفاف  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین  ایجاد شادی ونشاط در بین  دختران جوان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/1/27 با حضور 20 نفر از دختران جوان  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  شهید ذاکری  اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا سوم  این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ فروردين ۹۸ ، ۱۱:۰۷
مهسا حیدری

اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  با موضوع برنامه ریزی  بمناسبت گرامیداشت هفته جوان در شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولین واعضا ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز دوشنبه  مورخه 98/1/26در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی آباد  برگزار گردید.

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  و دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  ضمن تقدیر و تشکر از اعضا محترم ستاد ساماندهی امور جوانان دستورکار جلسه را قرائت نمود.

 در ادامه جهانگیری فرماندار شهرستان ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک سال جدید و همچنین  تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به حاضرین و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون دولت تدبیر و امید و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سخنان خود را با پیام مقام معظم رهبری که می فرمایند"جوان زنده و بانشاط و پر امید وپاکدامن می تواند یک تاریخ را بیمه کند" سپس بیان نمود :نیروی جوان می تواند بازوی فکری و خلاق در مسائل تاثیر گذارجامعه باشد،همچنین  نقش جوانان در رونق و آبادانی کشور که میتوانند باعث رشد فرهنگی و اقتصادی جامعه شوند ،بی توجهی به آنان نیز باعث عدم پیشرفت و انتظار رکود در تمام زمینه ها  میشود . ما با  شناخت نیاز ها و دادن امکانات مناسب به نسل جوان میتوانیم کشور  رابرای همیشه از تمامی آسیب ها  اجتماعی ایمن کنیم.سپس افزود:  با توجه به در پیش رو بودن ولادت باسعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان  باید برنامه هایی شاد  و مفرح در خور شان جوانان شهرستان برنامه ریزی شود تا جوانان با نگاه شاد در جامعه حاضر شوند . حوزه جوانان حوزه ای گسترده بوده و تنها با یک سازمان یا ارگان امکان برنامه ریزی و توجه به مسائل این قشر جامعه وجود ندارد، بنابراین نیازمند تعامل، همکاری و مشارکت همه دستگاه ها، نهادها و ارگان های دولتی برای اجرایی شدن فعالیت ها ،مناسبت ها خصوصا جشن های ملی در حوزه  جوانان است.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۵
مهسا حیدری

نونهالان توشهر الف قهرمان مسابقات فوتسال رده سنی نونهالان جام شهداء در بخش احمدی گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،مسابقات فوتسال جام نوروز یاد واره شهداء بخش احمدی که به مناسبت نوروز 98 در سالن ورزشی شهداء شهر سرگز برگزار گردید با قهرمانی تیم فوتسال نونهالان شهداء تو شهر الف به پایان رسید .

 بنا به اظهار پرویز دهقانی مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه این مسابقات با حضور 6 تیم :مسعود تقی آباد ،شهداء تو شهر الف و ب ،کشاورز احمدی الف و ب و شهید غیب الله سلیمانی از ابتدایی نوروز در سالن ورزشی شهداء تو شهر سرگز آغاز و پس از انجام 15 بازی تیم فوتسال شهداء توشهر با 13 امتیاز قهرمان این دوره از مسابقات گردید و تیمهای فوتسال کشاورز احمدی الف و مسعود تقی آباد به ترتیب با 12 و 9 امتیاز عناوین دوم و سوم ایین دوره از مساابقات را کسب نمودند .

دهقانی همچنین با بیان اینکه در این مسابقات محمد دهقانی آقای گل این مسابقات از تیم فوتسال کشاورز احمدی ،بهترین بازیکن فرید دهقانی از تیم فوتسال شهداء الف ، بهترین دروازه بان عبدالرضا حیدری پور از توشهر الف و عنوان اخلاق نیز به تیم فوتسال شهید غیب الله سلیمانی رسید ،از تمامی سرپرستان تیم ها ،ورزشکاران ، مربیان مسئول سالن ورزشی شهداء احمدی و همه کسانی که در برگزاری مسابقات با هیئت فو تبال بخش احمدی همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمود .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۰۷
مهسا حیدری

تیم فوتسال نوجوانان تو شهر احمدی قهرمان مسابقات فوتسال جام نوروز در بخش احمدی شهرستان حاجی آباد گردید .

.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، تیم فوتسال نوجوانان شهداء توشهر قهرمان مسابقات فوتسال نوروز یاد واره شهداء بخش احمدی در شهرستان حاجی آباد گردید .

بنا به اظهار محمد دهقانی سرپرست هیئت فوتبال بخش احمدی ،مسابقات فوتسال جام شهداء رده سنی نوجوانان در بخش احمدی با حضور 4 تیم کشاورز باشغ ،کشاورز تو شهر ،کشاورز احمدی و شهید توسلی پور،از ابتدایی سال جاری در سالن ورزشی شهداء شهر سرگز آغاز که پس از 6 بازی به صورت دوره ای تیم فوتسال شهداء توشهر با 3 برد متوالی و کسب 9 امتیاز قهرمان و تیم فوتسال نو جوانان شهید توسلی پور نیز با کسب 6 امتیاز نایب قهرمان این دوره از مسابقات گردید .

دهقانی با بیان اینکه این اولین دوره مسابقات فوتسال در این رده سنی بود که زیر نظر هیئت فوتبال بخش احمدی برگزار گردید و امید است بتوانیم با کمک دهیاران ،شورای اسلامی و مسئولین محترم بخش دامنه فعالیت های هیئت را گسترش داده و زمینه برگزاری لیگ های فوتبال و فوتسال در بخش احمدی که سرشار از استعداد های فراوان در حوزه فوتبال و فوتسال است فراهم گردد .

وی در پایان از تمامی کسانی که در برگزاری این رقابتها با هیئت فوتبال همکاری نمودند تقدیر و تشکر نمودند .  


 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۸ ، ۱۳:۰۶
مهسا حیدری

تیم فوتبال رائیز قهرمان مسابقات گل هندبالی جام نوروز روستای سیرمند شد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات فوتبال گل هندبالی جام نوروز که با حضور 6 تیم: کشاورز سیرمند ،رائیز ،گارد سیرمند ،باغان و سیاهک از مورخه 98/1/2 در زمین چمن مصنوعی روستای سیرمند از توابع بخش فارغان شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم فوتبال رائیز به پایان رسید .  

بنا به اظهار جواد حیدری مسئول برگزاری این  مسابقات  با حضور 6 تیم در دو گروه از مورخه 98/1/2 در زمین چمن مصنوعی روستای سیرمند آغاز که پس از انجام 6 بازی مرحله مقدماتی تیم های فوتبال کشاورز سیرمند و رائیز از گروه اول و گارد سیرمند و سیاهک از گروه خود صعود نمودند که در دیدار نیمه نهایی تیم فوتبال کشاورز سیرمند توانست با نتیجه 1 بر صفر از سد سیاهک بگذرد و در دیگر دیدار نیز تیم فوتبال رائیز توانست با نتیجه 6 بر 4 در وقت اضافه گارد سیرمند را شکست داده تا بهمراه کشاورز سیرمند برگزار کننده دیدار نهایی این رقابتها باشد .

حیدری افزود :دیدار نهایی این رقابتها که مورخه 98/1/12 با حضور علافمندان برگزار گردید تیم فوتبال رائیز توانست در یک دیدار جذاب و پر گل و با نتیجه 8 بر 6 از سد کشاورز سیرمند بگذرد و  و عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود نماید و کاپ قهرمانی این دوره از مسابقات را بالای سر ببرد .

وی در پایان از تمامی عوامل و مسئولین که در برگزاری اولین دوره مسابقات گل هندبالی جام نوروز در روستای سیرمند تفدیر و تشکر نمود و افزود :امید است با افتتاح زمین چمن مصنوعی محله ای که به همت فرماندار محترم ،مدیر کل ورزش و جوانان ،اداره ورزش و جوانان شهرستان ،بخشدار فارغان و دهیاری و شورای اسلامی روستای سیرمند در این روستا احداث گردیده، شاهد رونق و توسعه ورزش فوتبال در روستای سیرمند و تمام روستاهای اطراف باشیم .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۳
مهسا حیدری

آرش طاشکوئیه قهرمان مسابقات فوتبال جام نوروز 98 بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات فوتبال جام نوروز 1398  یادواره شهداء بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد، که از مورخه 97/12/24 در مجموعه ورزشی شهداء روستای هاشم آباد آغاز گردیده بود ،با قهرمانی آرش طاشکوئیه به پایان رسید.

 

بنا به اظهار حسن هاشمی پور مسئول برگزاری این مسابقات ، با حضور 17 تیم در قالب 4 گروه  از مورخه 97/12/24 در مجموعه ورزشی شهداء روستای هاشم آباد  آغاز گردید که پس از 28 بازی و 4بازی حذفی تیم های فوتبال وحدت گنج ،علی کاپیتان معدنوئیه،خلیج سرچاهان و آرش طاشکوئیه به مرحله نیمه نهایی این دوره از مسابقات رسیدند ،در مرحله نیمه پایانی این مسابقات که یکشنبه مورخه 98/1/11 برگزار گردید ابتدا تیم فوتبال وحدت گنج با نتیجه 1 بر صفر از سد تیم فوتبال علی کاپیتان معدنوئیه گذشت و در دیگر بازی نیز آرش طاشکوئیه در ضربات پنالتی خیلج سرچاهان را شکست داد تا بهمراه وحدت گنج برگزار کننده دیدار پایانی این مسابقات باشد .

در پایان این مسابقات که روز دوشنبه مورخه 98/1/12 در جمع کثیری از علاقمندان برگزار گردید تیم فوتبال آرش طاشکوئیه با مربیگری فرج الله رنجبر توانست در ضربات پنالتی تیم فوتبال وحدت گنج را با شکست بدرقه نمایئد و قهرمان این دوره از مسابقات گردد و تیم فوتبال علی کاپیتان معدنوئیه نیز به دلیل عدم حضور خلیج سرچاهان عنوان سوم این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد .

هاشمی پور همچنین افزود :آقای گل این دوره از مسابقات به حسن هاشمی پور با 7 گل زده و تیم اخلاق این دوره از مسابقات نیز پاس هاشم آباد و همچنین جوانترین بازیکن این دوره از مسابقات به عدنان هاشمی پور از پاس هاشم آباد رسید .وی در پایان از تمام کسانی که در برگزاری این دوره مسابقات با عوامل برگزاری این مسابقات از جمله جناب آقای جهانگیری فرماندار محترم شهرستان حاجی آباد ،آقای توسلی بخشدار مرکزی شهرستان ،ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ،هیئت فوتبال شهرستان ،باشگاه یاران یونس حاجی آباد ،پیشکسوتان ،تماشگران ،ورزشکاران و ... تقدیر و تشکر نمودند .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ فروردين ۹۸ ، ۱۲:۵۰
مهسا حیدری