ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه


گروه کوهنودی شهرستان حاجی آباد،  برای دومین باربه قله کوه رمکوه واقع در بخش مرکزی این شهرستان صعود نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، اعضاء هیئت ورزشی کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، به قله کوه رمکوه واقع در بخش مرکزی این شهرستان صعود نمودند.

  بنا به اظهار مهدی حیدر نژاد دبیر و سرپرست هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، گروه کوهنودی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد، با شرکت 15 کوهنورد جمعه 18 آبانماه در ساعت 5 صبح بعد از نرمش صبحگاهی پیمایش خود را به سمت  کوه رمکوه آغاز  و گذشتن از مسیر زیبای رودخانه تنگدوئیه و جاذبه های طبیعی و بکر این منطقه به قله 2005 متری کوه رمکوه واقع در بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد، صعود نمودند. وی خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات گروه کوهنوردی  برای دومین بار به کوه رمکوه ،که برخلاف سایر کوه های استان هرمزگان دشتی و پوشیده شده از درختان کوهی همچون بنه میباشد و اکثر دره های آن بخاطر چشمه های آب دارای نخیلات فروان میباشد لازم به ذکر است ضلع جنوب شرقی این کوه رویشگاه زیره در شهرستان میباشد.  این صعود آسان در 3 ساعت انجام گرفت و مسیر برگشت نیز در طول 1 ساعت طی شد.

 حیدر نژاد افزود : برنامه‌های ورزشی تفریحی در سلامت  روحی ،روانی و اجتماعی افراد جامعه  از اهمیت فراوانی  برخوردار است، کوهنوردی نیز  به عنوان  یک ورزشی گروهی و فردی یکی از کم‌هزینه‌ترین این تفریحاتی است که نه‌تنها بر سلامت جسمانی نقش موثری دارد بلکه بهره‌مندی از هوای پاک، تحرک بدن و هیجانات سالم از دیگر فواید این ورزش مفرح میتواند باشد. 



.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۸/۲۰
مهسا حیدری

نظرات  (۱)

درود بر کوهنوردان حاجی اباد .مهرگان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی