ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

یاران یونس قهرمان مسابقات فوتبال رده سنی جوانان  گرامیداشت هفته جوان در شهرستان حاجی اباد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسابقات فوتبال رده سنی جوانان گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان با حضور 6 تیم : تربیت ،میعاد ، یاران یونس ، شاهین ، امیر یاسین نوین در استادیوم انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ، با قهرمانی جوانان یاران  یونس به پایان رسید .

بنا به اظهارا کشاورزی سرپرست هیئت فوتبال شهرستان حاجی اباد ، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت  هفته جوان با حضور  6  تیم در 2 گروه برگزار گردید، که پس از انجام 6 بازی در دور مقدماتی 4 مرحله حذفی تیم های یاران یونس و میعاد به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند که در این بازی یاران یونس با نتیجه 2-0 میعاد را با شکست بدرقه نماید و قهرمان این دور از مسابقات گردد و در این دیدار رده بندی نیز تربیت با نتیجه.3بر1تیم طوفان را شکست داد و توانست بعد از میعاد به عنوان سومی این رقابت ها دست یابد .

کشاورز همچنین افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور ارشد ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان ،معصومی عضو شورای اسلامی شهر حاجی اباد و جمعی از پیشکسوتان برگزار گردید و به 3 تیم برتر کاپ یادبود این مسابقات اهداء گردید و همچنین از تیم فوتسال جوانان طوفان نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات تقدیر گردید .وی در پایان از تمامی داوران ،ناظران ،مربیان ، پیشکسوتان و... که در برگزاری این مسابقات با هیئت فوتبال شهرستان همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمود .




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۵۶
مهسا حیدری

      انتصاب  سرپرست  هیئت ورزش های رزمی  در شهرستان حاجی آباد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، طی حکمی از سوی رئیس هیئت  ورزش های رزمی استان هرمزگان ، محسن افرال از ورزشکاران باسابقه  شهرستان ، به عنوان سرپرست هیئت ورزشهای رزمی شهرستان حاجی آباد  منصوب شد. 

روابط عمومی اداره ورزش  و جوانان شهرستان حاجی اباد ضمن تبریک انتصاب اقای محسن افرال  و آرزوی موفقیت برای نامبرده  باامید و اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های بالقوه در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه چشم انداز هئیت ورزش های رزمی و هماهنگی با اداره ورزش و جوانان شهرستان  بر اساس سیاست ها و برنامه های هئیت ورزشهای رزمی  استان حداکثر اهتمام را برای اداره بهینه و امور این رشته ورزشی در  شهرستان بعمل آورده و در انجام وظایف خطیری که بر عهده دارید با عنایت به اساسنامه ها و مقررات جاری موفق و موید باشید

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۴۹
مهسا حیدری

مسابقات پرتاب وزنه ویژه آقایان به مناسبت هفته جوان در شهر  فارغان  برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات  پرتاب وزنه ویژه آقایان با همکاری حوزه بسیج برادران شهر فارغان به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان  و همچنین ایجاد نشاط، شادابی در بین جوانان این شهر روز دو شنبه مورخه 97/2/10 با حضور 30 نفر ازآقایان دررده های سنی : نوجوانان و جوانان علاقه مند به  ورزش پرتاب وزنه  این شهر برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات  برتر این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./

نفرات مقام آور به ترتیب :         

1-    سینا  نور احمد    مقام اول

2-  ستایش صابری    مقام دوم

3- محسن آور          مقام سوم

4-  قاسم دهقانی      مقام چهارم

5-  مهرتاش  آور       مقام پنجم


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۴۶
مهسا حیدری

مسابقات دارات ویژه بانوان  به مناسبت هفته جوان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یک دوره مسابقات دارات ویژه بانوان  باهمکاری امور ورزش بانوان  به مناسبت  ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) ، هفته جوان  و همچنین  ارتقای سطح روحیه ورزش، ایجاد شادابی، نشاط و سلامت در بین بانوان و جوانان  این شهرستان روز سه شنبه مورخه 97/2/11 با حضور 20 نفر از بانوان دررده های سنی نونهالان ،نوجوانان و جوانان  علاقه مند به  ورزش دارت  در سالن ورزشی  خانه ایروبیک  اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار گردید. در پایان نیز به نفرات اول تا سوم  این مسابقات جوایزی به رسم یاد بود  اهدا ءگردید ./

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۱۴
مهسا حیدری

همایش دوچرخه سواری اقایان به مناسبت  هفته جوان  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همایش دوچرخه سواری به همت هیئت دوچرخه سواری و اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد   به مناسبت ولادت با سعادت  حضرت علی اکبر (ع)، هفته جوان  و روز ملی خلیج فارس مورخه 11/2/97 روز سه شنبه با شرکت 20دوچرخه سوار به مسافت km3 از میدان معلم به سمت تپه نور الشهدا ء که هدف  از این همایش را ترغیب بیشتر جوانان به ورزش دوچرخه سواری و توجه بیشتری به ورزش های همگانی با شعار (زندگی سالم و  شاد زیستن ) در شهرستان حاجی باد برگزار گردید و در پایان همایش نیز جوایزی به قید قرعه به شرکت کنند گان اهداء گردید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۱۴
مهسا حیدری

مسابقات مچ اندازی  ویژه بانوان بمناسبت گرامیداشت هفته جوان  در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید )).

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات مچ اندازی بانوان در رده سنی جوانان  با حضور 20 ورزشکار خانم بمناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و هفته جوان  روز دوشنبه مورخه 97/2/10 در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهارات مرادی کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد انسان‌ها نیازمند حرکت و  تحرکت ، ناگزیر به تلاش و کوشش هستند و عدم تحرک، نه تنها موجب توقف رشد بلکه سبب افسردگی روحی، روانی و بروز آسیب های اجتماعی  و از دست رفتن شور و نشاط زندگی فردی و گروهی  می‌گردد و در این میان توجه به ورزش و سلامت بانوان در راستای تقویت بنیان خانواده وتربیت فرزندان از اهمیت بسزایی برخوردار است. این مسابقات با هدف گرامیداشت هفته جوان  با همکاری امور ورزش بانوان  شهرستان با حضور 20 ورزشکار خانم در 3 وزن +35 کیلوگرم و +40 کلیوگرم  و 52+ کیلوگرم برگزار گردید و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن جوایزی نیز به رسم یادبود اهداء گردید.


 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۱:۰۲
مهسا حیدری

مسابقات تنیس روی میز آقایان گرامیداشت هفته جوان  در شهرستان حاجی اباد  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکدوره مسابقات تنیس روی میز آقایان در رده سنی نوجوانان  به مناسبت گرامیداشت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع)و هفته جوان با شرکت 12 تنیسور در سالن اختصاصی تنیس روی میز برگزار گردید ، که پس از رقابت تنیسور ها بصورت 2 حذفی، به داوری بهنام رستگار رئیس هیئت تنیس روی میز شهرستان حاجی آباد آقایان: امیر رضا افساء-علی دره شیری علیرضا مسعودی  به ترتیب عناوین اول تا سوم  این دوره از مسابقات را از آن خود نمودند و در پایان جوایزی به رسم یاد بود از طرف هیئت تنیس روی میز شهرستان   به آنها اهداء گردید.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۳۰
مهسا حیدری

کارگاه اموزشی ازدواج ویژه آقایان  در شهرستان حاجی آباد بمناسبت هفته جوان  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی ازدواج  بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی اباد روز دوشنبه مورخه 10/2/97 در سالن ورزشی رزمی مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

  ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه و هفته جوان خدمت تمامی جوانان عزیز  شهرستان بیان نمودند : به منظور افزایش سطح آگاهی های پیش از ازدواج و  تصمیم گیری صحیح ازدواج موفق، و همچنین پیامدهای بعد از ازدواج کار گاه آموزشی ازدواج ویژه آقایان  با  هدف ترویج فرهنگ ازدواج سالم که اموزش را سرلوحه آن قرار دهیم .

 سپس حجت الاسلام و المسلمین پاساد مدرس  و مشاور خانواده در حوزه های  علمیه شهرستان حاجی آباد  مدرس این کارگاه آموزشی با بیان اینکه هر فردی قبل از ازدواج قدرت و اختیار  بالایی در تصمیم گیری دارد، آموزش پیش از ازدواج سعی دارد پیش از اینکه افراد درگیر یک قرارداد  ،بین فردی، اجتماعی، اقتصادی ، قانونی و عاطفی شوند،آنان را با وجوه مختلف این قرارداد چند وجهی و مهم  آشنا کند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از افراد مهارت آموزی و مشاوره ازدواج را به زمان بعد از ازدواج  موکول می کنند ،حتی بسیاری از دختر و پسرهای جوان آشنایی با منابع و کتبی که در آنها مهارت های ارتباطی و مسائل مرتبط با ازدواج شرح و توصیف شده است را امری غیر ضروری و غیر لازم  به شمار می آورند ، در حالی که انسان برای ورود به هر دوره جدیدی از زندگی نیازمند دانش و آموزش است. اگر زندگی زناشویی را جدی ترین دوره رشد هر انسان تلقی کنیم، ، نیازمند راهنمایی  و آموزش هستیم،  که بسیار هم لازم  و مهم شماره شده است .

 گفتنی است  جوانان  در این کارگاه با مهارت هایی همچون: اهمیت ازدواج ،ازدواج موفق ،سن ازدواج و تناسب در ازدواج آشنا شدند.  

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۰:۲۲
مهسا حیدری

کارگاه اموزشی آسیب های اجتماعی ویژه بانوان در شهرستان حاجی آباد بمناسبت هفته جوان  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی  آسیب های اجتماعی بمناسبت  ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و و هفته جوان  به همت اداره ورزش و جوانان و امور ورزش بانوان شهرستان روز دوشنبه  مورخه 10/2/97  با شرکت 40نفر از بانوان و ورزشکاران  با هدف اموزش در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

عبدالهی کارشناس آسیب های اجتماعی اداره  بهزیستی شهرستان حاجی اباد ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و روز جوان خدمت حاضرین، در کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن در بین جوانان، ریشه یابی آن بروز این آسیب ها در جامعه  را برای مصون ماندن از خطرات و آسیب های احتمالی، امری ضروری و مهم  دانست.
وی در تشریح ابعاد آسیب های اجتماعی به رفتارهای پرخطر در بین جوانان  اشاره کرد و بیان نمود: خشونت و گسترش انواع آن در بین  جوانان  مخاطره آمیز ترین نوع آسیب اجتماعی است..
عبدالهی  آموزش مهارت های زندگی به فرزندان و جوانان  را اولین آموزش ایمن سازی جامعه  در برابر خطرات اجتماعی دانست و تصریح کرد: خانواده، مدرسه و جامعه مثلث تربیتی هستند و با تعامل این سه نهاد اجتماعی که دائما از همدیگر در حال تاتیر گذاری و تاثیر پذیری  می باشند، می توان از زمینه های بروز و گسترش انواع آسیب های اجتماعی در جامعه  جلوگیری کرد..

آموزش در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آسیب شبکه های اجتماعی و اینترنتی و خشونت  در بین جوانان را  از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود . در پایان این کارگاه آموزشی سوالاتی  کلیدی در رابطه با آسیب های اجتماعی  مطرح شد که با همکاری مدرس به آنان پاسخ داده شد.


 .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۹:۴۷
مهسا حیدری

اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان  با موضوع برنامه ریزی جهت گرامیداشت هفته جوان در شهرستان حاجی آباد با حضور اعضا ستاد ساماندهی امور جوانان برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد اولین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولین واعضا ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز دوشنبه  مورخه 97/2/3در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی اباد برگزار گردید

، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد و دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  ضمن تقدیر و تشکر از اعضا محترم ستاد ساماندهی امور جوانان دستورکار جلسه را قرائت نمود.

در ادامه آقای جهانگیری فرماندار محترم شهرستان حاجی آباد ضمن عرض خوش آمد گویی و تبریک سال جدید و همچنین  تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه به حاضرین و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و توفیق روز افزون دولت تدبیر و امید و مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سخنان خود را با پیام مقام معظم رهبری که می فرمایید :جوان و نوجوانی ،چشمه ی جوشان نیرو و استعداد است، روز جوان که در تقویم  تمام کشورهای جهان در جهت ایجاد انگیزه و تقویت روحیه جوانان و هدایت آنان بعنوان آینده داران کشور نام‌گذاری شده‌است، در کشور ما ایران اسلامی ۱۱ شعبان، روز میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) فرزند امام حسین (ع) بعنوان روز جوان در نظر گرفته شده‌است،  هرچند که تمام روزهای سال  باید بنام این قشر بزرگ که آینده سازان کشور درتمام عرصه های فرهنگی، اقتصادی ، سیاسی و ... هستند نام گذاری گردد. ایشان سپس بیان نمودند برنامه هایی که باعث نشاط و شادابی این قشر میشود برگزاری اعیاد ،مناسبت ها و جشن های ملی و مذهبی است در اولویت برگزاری قرار گیرد، تا جوانان بتوانند با چهره شاد در جامعه حاضر گردند و برای آینده کشورشان تصمیمات مهمی اتخاذ نمایند، وی سپس افزوند: حوزه جوانان حوزه ای گسترده بوده و تنها با یک سازمان یا ارگان امکان برنامه ریزی و توجه به مسائل این قشر جامعه وجود ندارد، بنابراین نیازمند تعامل، همکاری و مشارکت همه دستگاه ها، نهادها و ارگان های دولتی برای اجرایی شدن فعالیت ها ،مناسبت ها خصوصا جشن های ملی در حوزه  جوانان است.در ادامه  نیز هریک از مدیران دستگاه های عضو ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان نظرات، پیشنهادات  خود را در رابطه با برگزاری مناسبت های (جشن میلاد  با سعادت حضرت علی اکبر (ع) بیان و جلسه  پس از جمع بندی مطالب و اتخاذ مصوبات ذیل با ذکر صلوات پایان یافت


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۲:۳۵
مهسا حیدری