ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

یاران یونس قهرمان مسابقات فوتبال رده سنی جوانان  گرامیداشت هفته جوان در شهرستان حاجی اباد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسابقات فوتبال رده سنی جوانان گرامیداشت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان با حضور 6 تیم : تربیت ،میعاد ، یاران یونس ، شاهین ، امیر یاسین نوین در استادیوم انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ، با قهرمانی جوانان یاران  یونس به پایان رسید .

بنا به اظهارا کشاورزی سرپرست هیئت فوتبال شهرستان حاجی اباد ، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت  هفته جوان با حضور  6  تیم در 2 گروه برگزار گردید، که پس از انجام 6 بازی در دور مقدماتی 4 مرحله حذفی تیم های یاران یونس و میعاد به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند که در این بازی یاران یونس با نتیجه 2-0 میعاد را با شکست بدرقه نماید و قهرمان این دور از مسابقات گردد و در این دیدار رده بندی نیز تربیت با نتیجه.3بر1تیم طوفان را شکست داد و توانست بعد از میعاد به عنوان سومی این رقابت ها دست یابد .

کشاورز همچنین افزود: مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور ارشد ریئس اداره ورزش و جوانان شهرستان ،معصومی عضو شورای اسلامی شهر حاجی اباد و جمعی از پیشکسوتان برگزار گردید و به 3 تیم برتر کاپ یادبود این مسابقات اهداء گردید و همچنین از تیم فوتسال جوانان طوفان نیز به عنوان تیم اخلاق مسابقات تقدیر گردید .وی در پایان از تمامی داوران ،ناظران ،مربیان ، پیشکسوتان و... که در برگزاری این مسابقات با هیئت فوتبال شهرستان همکاری داشته اند تقدیر و تشکر نمود .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۲۲
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی