ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۶ ثبت شده است


دونده حاجی آبادی در مسابقات دو قهرمانی استان و انتخابی مسابقات کشوری مقام قهرمانی دو ماده 100متر و 200 متر جوانان و نایب قهرمانی 100متر بزرگسالان را کسب کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات دو میدانی قهرمانی استان هرمزگان و انتخابی مسابقات کشوری که روز پنج شنبه مورخه 17/1/96 در پست دومیدانی مجموعه خلیج فارس که با حضور دو میدانی کاران سراسر استان برگزار گردید علی سالاری پور  محمد مرادی دونده حاجی آبادی در این مسابقات موفق شد مقام قهرمانی دو ماده 100متر و 200متر رده سنی جوانان و مقام دوم ماده 100متر بزرگسالان استان هرمزگان را از آن خود نماید و جهت حضور در مسابقات دو میدانی قهرمانی کشور که اواخر فروردین ماه، سال جاری در شیراز برگزار می گردد در معیت تیم منتخب دومیدانی استان این تیم را همراهی می نماید .

شایان ذکر است که علی سالاری پور  محمد مرادی از استعداد های دومیدانی در شهرستان حاجی آباد می باشد و اهل روستای آشکارا که با توجه به اینکه هنوز چند ماهی از فعالیت خود را در این رشته ورزشی دنبال می کند و مسابقات فوق نیز اولین تجربه وی در مسابقات استانی بود که خوش درخشید و موفق به کسب 2 مقام قهرمانی و یک نایب قهرمانی این مسابقات گردید .

روابط عمومی اداره  ورزش و جوانان موفقیت فوق را به این ورزشکار ،و جامعه ورزشی شهرستان تبریک عرض نموده و آرزوی موفقیت برای وی در مسابقات پیش رو دارد ./


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۱۸
مهسا حیدری

مسابقات فوتبال جام نوروز یادواره شهداء هاشم آباد با قهرمانی پاس سرچاهان به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات فوتبال جام نوروز 96 یادواره شهداء هاشم آباد که مورخه 26/12/95 با حضور 14 تیم در 4 گروه بصورت دوره ای و حذفی در ورزشگاه شهداء روستای هاشم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود ،با قهرمانی پاس سرچاهان به پایان رسید .

حسن هاشمی پور مسئول برگزاری مسابقات با بیان اینکه مسابقات فوق که ازمورخه 26/12/95 با حضور مسئولین و علاقمندان به ورزش فوتبال آغاز گردیده بود پس از انجام  بازیها بصورت دوره ای در گروه های 4 گانه و مرحله اول حذفی این مسابقات 4 تیم :نخل  هاشم آباد ،شهید صفر ماندگاری ،آرش طاشکوئیه و پاس سرچاهان به مرحله نیمه نهایـی صعود کردند ،که در این مرحلـه نیز تیمهای نخل هاشم آباد با غلبه بر تیـم فوتبـال شهید صفر مانـدگاری و پاس سـرچاهان بـا غلبه بـر آرش طاشـکوئیه به دیـدار نهایی این مسـابقات صـعود کردند.

هاشمی پور همچنین افزود دیدار نهایی این مسابقات که روز شنبه مورخه 96/1/12 ساعت 16 بین تیم های نخل هاشم آباد و پاس سرچاهان برگزار گردید تیم پاس سرچاهان  موفق گردید با نتیجه 2-1 از سد حریف خود بگذرد وعنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود نماید و نخل هاشم اباد نیز صاحب عنوان نایب قهرمانی گردید و کاپ اخلاق این دوره از مسابقات نیز به پاس هاشم آباد و آقای عقیل خادمی از تیم فوتبال نخل هاشم آباد صاحب عنوان بهترین بازیکن این دوره از مسابقات گردید .

هاشمی پور همچنین با بیان اینکه  در مراسم اختتامیه این مسابقات از پیشکسوت ورزشی روستای هاشم آباد حاج صفدر هاشمی پور تقدیر گردید ،از تمامی عوامل برگزاری مسابقات دهیاری و شورای اسلامی روستای هاشم آباد و حمید منصوری رئیس هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد که در برگزاری این دوره از مسابقات همکاری و مساعدت لازم را داشته اند تقدیر و تشکر نمود .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ فروردين ۹۶ ، ۰۸:۵۴
مهسا حیدری

مسابقات فوتبال جام نوروز96 در روستای معدنوئیه  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات فوتبال (جام نوروز 96  )روستای معدنوئیه  از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد باحضور 8 تیم ماهان نوین معدنوئیه ،آشکارا ،یاران معین برغنی ،نخل تزرج در گروه یک و دهستان ،سبز پوشان برغنی ،شهدای گنج و انصار معدنوئیه در گروه 2  به صورت دوره ای در زمین ورزشی روستای معدنوئیه  برگزار گردید.

 

بنا به اظهار یعقوب علیمحمدی  مسئول برگزاری مسابقات ،بعد از انجام 12 بازی بصورت دوره ای در هر 2 گروه تیمهای آشکارا و ماهان نوین از گروه اول و تیم های انصار معدنویئه از گروه دوم به دور حذفی این مسابقات راه یافتند ،مرحله نیمه پایانی این مسابقات که روز یکشنبه 1396/1/6 برگزار گردید ابتدا آشکارا با نتیجه 2بر 1 از سد انصار معدنوئیه گذشت و در دیگر بازی ها نیز ماهان نوین معدنوئیه با نتیجه 4-1 از سد  سبز پوشان برغنی گذشت تا به همراه تیم آشکارا برگزار کننده دیدار فینال این مسابقات باشد .

دیدارهای نهای این مسابقات  با حضور علاقه مندان این رشته ورزی و منصوری مسئول هیئت فوتبال شهرستان برگزار گردید ابتدا در دیدار رده بندی تیم فوتبال سبز پوشان برغنی با نتیجه 0-3 از سد  انصار معدنوئیه گذشت ودر دیدار نهایی نیز بعد از به تساوی کشیدن مسابقه تیم های آشکارا و ماهان نوین معدنوئیه با نتیجه 2-2 در ضربات پنالتی تیم فوتبال آشکارا موفق گردید با شکست تیم ماهان نوین عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و تیم های ماهان نوین و سبز پوشان برغنی  نیز به عناوین دوم و سوم این مسابقات دست یافتند ./

همچنین علیمحمدی  افزود این دوره از مسابقات با همکاری هیئت فوتبال شهرستان برگزار گردید و به تیمهای اول تا سوم جوایزی نیز به رسم یاد بود اهداء گردید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۳:۲۹
مهسا حیدری


جلسه تدوین برنامه های هئیت فوتبال شهرستان حاجی آباد با حضور مربیان ،پیشکسوتان و داوران در سال 96 برگزار گردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد روز جمعه مورخه 96/1/11 در محل سالن رزمی اولین جلسه هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد با حضور پیشکسوتان ،مربیان ،داوران ،سرپرستان تیم ها و کادر هیئت  فوتبال  برگزار گردید.

 در ابتدای جلسه حمید منصوری رئیس هئیت فوتبال شهرستان ضمن تبریک سال نو  و خوش آمدگویی به حاضرین به تشریح برنامه های پیش بینی شده در  این حوزه ورزشی  پرداختند. در این جلسه علاوه بر بررسی عملکرد هیئت، هماهنگی های لازم در خصوص برنامه های سال جدید  لیگ فوتبال شهرستان جهت هرچه بهتر و سریعتر انجام شدن مسابقات نکاتی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.همچنین در رابطه با برنامه ریزی، تصویب و اجرای فعالیت های هیئت فوتبال هریک از حاضرین  نکاتی مطرح نمودند . و جلسه پس از جمع بندی و ذکر صلوات پایان یافت.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ فروردين ۹۶ ، ۱۱:۳۴
مهسا حیدری