ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

 گروه کوهنودی شهرستان حاجی آباد، قله  هزار ارتفاعات استان کرمان را فتح نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  گروه کوهنوردی شهرستان حاجی آباد با 7 کوه نورد روز جمعه 14/4/98 موفق به فتح قله هزار چهارمین قله بزرگ کشور با ارتفاع 4501 متر در استان کرمان شدند .

  بنا به اظهار  هرمز کریمی سرپرست گروه این صعود با شرکت 7 کوهنورد و طی دو رورز در  مورخه 13و14/4/98 با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان حاجی آباد صورت گرفت که این صعود به مدت 5 ساعت در طبیعت زیبایی کوه هزار، کوهی است در استان کرمان که در بخش  شهرستان راین در جنوب این شهرستان قرار دارد و بلندترین قله استان کرمان ،چهارمین کوه بزرگ ایران و مرتفع‌ترین قله جنوب کشور است صورت گرفت تا گروه موفق به فتح قله  در ارتفاع 4501 متری گردید .

کریمی با بیان اینکه این صعود اولین صعود گروه کوهنوردی شهرستان حاجی آباد در این ارتفاع می باشد اظهار امید واری نمود که بتوانیم با توجه به جذابیت های ورزش  و طبیعت گردی این رشته ورزشی بتوانیم نسبت به جذب علاقمندان این رشته ورزشی ،نسبت به برنامه ریزی در صعود های بیشتر و رونق این رشته ورزشی در شهرستان اقدام  نماییم .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۱۸
مهسا حیدری

نظرات  (۱)

۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۳:۵۶ سعید خادمی
زنده باد 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی