ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۱۴ مطلب در مهر ۱۳۹۴ ثبت شده است

سهیل دهقانی دونده حاجی آبادی موفق به کسب مقام قهرمانی دو 400*4 امدادی رده سنی جوانان کشور شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات دو ومیدانی رده سنی جوانان کشور که روز پنجشنبه و جمعه مورخه 23 و 94/7/24 در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار گردید و سهیل دهقانی دونده حاجی آبادی که در قالب تیم استان در این مسابقات شرکت کرده بود توانست مقام قهرمانی دو 400*4 امدادی این مسابقات را از آن خود کند.

شایان ذکر است که در این مسابقات و در دو 400*4 امدادی سهیل دهقانی بهمراه سه دونده : حمیدرضا نجفی ، فرشید شبانی ، علی سالاری و با مربیگری جلیل ساکت بعنوان نماینده استان هرمزگان شرکت داشتند که در پایان توانستند با رکورد 1 دقیقه و 27 ثانیه و 35 صدم ثانیه مقام اول این مسابقه را از آن خود کنند و تیمهای فارس و خوزستان به ترتیب به مقام دوم و سوم این مسابقه دست یافتند.

روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد این موفقیت را به ایشان ، مربیان و جامعه ورزشی شهرستان حاجی آباد تبریک می گوید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مهر ۹۴ ، ۰۹:۱۵
مهسا حیدری

مسابقات پرتاب آزاد توپ بسکتبال بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات پرتاب آزاد توپ بسکتبال ویژه پسران رده سنی نونهالان و نوجوانان بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش با شرکت 18 ورزشکار روز چهارشنبه مورخه 94/7/22 در سالن ورزشی ایروبیک این شهرستان برگزار گردید که پس از رقابت ، آقایان : امیرحسین خوشکام ، ایلیا پورعلی و سبحان خلیفه ای به ترتیب مقام اول تا سوم این مسابقات را بدست آوردند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ مهر ۹۴ ، ۰۹:۳۳
مهسا حیدری

مسابقات پرس سینه آقایان گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات پرس سینه آقایان به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز پنجشنبه مورخه 94/7/23 در سالن ورزشی بانوان این شهرستان برگزار گردید.

بنا به اظهار سعید هلاکویی رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان حاجی آباد ، این مسابقات با حضور 35 ورزشکار از باشگاههای جوانان نیلگون خلیج فارس و شب قهرمانان جنوب حاجی آباد و 2 باشگاه از شهرستان بافت استان کرمان در 12 وزن به مناسبت هفته گرامیداشت تربیت بدنی و ورزش در این شهرستان برگزار گردید.


که پس از اتمام از نفرات برتر با اهداء جوایز و لوح قهرمانی تجلیل گردید.

شایان ذکر است که در مراسم اختتامیه و توزیع جوایز این مسابقات ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و اعضاء شورای شهر حاجی آباد نیز حضور داشتند.

 

اسامی نفرات برتر در هر وزن:

 

میلاد شیخ اوشاغی در وزن 55 کیلوگرم

حسین قاسمی در وزن 60 کیلوگرم

مجتبی اباذری در وزن 65 کیلوگرم

ابوالفضل سالارحسینی در وزن 70 کیلوگرم

میثم بختیاری در وزن 75 کیلوگرم

جاسم بختیاری در وزن 80کیلوگرم

سینا دهقانی در وزن 85 کیلوگرم

حسین خسروانی در وزن 90 کیلوگرم

محمود ملک پور در وزن 95 کیلوگرم

ایمان رضایی  در وزن 100 کیلوگرم

ماشاالله عزیزی در وزن 105 کیلوگرم

جواد شکاری در وزن 110+ کیلوگرم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۴:۱۹
مهسا حیدری

قبور مطهر شهدا انقلاب شهرستان حاجی آباد توسط ورزشکاران این شهرستان غبارروبی و عطر افشانی شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، در ادامه برنامه های هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان عصر روز پنجشنبه مورخه 94/7/23 همزمان با اولین روز ماه محرم قبور مطهر شهداء انقلاب شهرستان حاجی آباد توسط ورزشکاران ، مربیان و مسئولین هیئتهای ورزشی غبارروبی و عطرافشانی گردید و با قرائت فاتحه ، یاد و خاطره شهداء و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۴۹
مهسا حیدری

تیم والیبال پایگاه امام حسین (ع) سرچاهان قهرمان مسابقات والیبال گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (جام روستا) بخش مرکزی حاجی آباد را از آن خود کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات والیبال گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش (جام روستا) که با حضور 10 تیم در 2 گروه ، گروه الف : سیرمند ، پایگاه امام حسین (ع) سرچاهان ، ابوذر سرچاهان ، قطب آباد و دهستان و در گروه ب : آشکارا ، چلو گهره ، شهید عامر سیاهک ، جهان آراد سرچاهان و شهید همت شهدادی از مورخه 94/7/14 در زمین ورزشی سرچاهان برگزار شده بود با قهرمانی پایگاه امام حسین سرچاهان به پایان رسید.

 

کرامت برخورداری مسئول برگزاری مسابقات در این باره بیان نمود : مسابقات مذکور از تاریخ 94/7/14 در 2 گروه آغاز گردید که پس از انجام 10 بازی در دور مقدماتی تیمهای حوزه مقاومت امام حسین (ع) سرچاهان و دهستان به ترتیب با 9 و 6 امتیاز از گروه اول و تیمهای آشکارا و شهدادی با امتیازهای 11 و 9 امتیاز از گروه دوم موفق به صعود از گروه خود شدند و در نیمه پایانی نیز حوزه مقاومت امام حسین (ع) سرچاهان با نتیجه 3 2 از سد شهدادی گذشت و به دیدار پایانی راه یافت و در دیگر دیدار نیز آشکارا توانست در 3 ست از سد تیم دهستان بگذرد تا به همراه سرچاهان برگزار کننده دیدار فینال این رقابتها باشد.

برخورداری ادامه داد دیدار نهایی این مسابقات که با حضور ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و اسماعیلی مسئول هیئت ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی حاجی آباد و جمعی از تماشاگران مشتاق این مسابقات برگزار گردید تیم والیبال حوزه مقاومت امام حسین (ع) سرچاهان توانست با نتیجه 3-1 از سد آشکارا بگذرد و عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند و تیم آشکارا نیز به عنوان نایب قهرمانی و همت شهدادی نیز به عنوان سومی این مسابقات دست یافت.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه این مسابقات به تیمهای برتر مسابقات کاپ و لوح تقدیر اهداء گردید.

برخورداری همچنین از تمامی کسانی که در برگزاری این مسابقات : حوزه مقاومت امام حسین (ع)( سرچاهان ، دهیاری و شورای اسلامی سرچاهان ، هیئت والیبال شهرستان حاجی آباد و ... تقدیر و تشکر نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مهر ۹۴ ، ۱۱:۱۳
مهسا حیدری

همایش پیاده روی دانش آموزان و فرهنگیان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد صبح روز یکشنبه مورخه 94/7/19 همایش پیاده روی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان به مسافت 2 کیلومتر در مسیر پارک عمران تا چهارراه کمیته امداد این شهرستان برگزار گردید.

سالاری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه مسیر نهادینه کردن ورزش از مدارس می گذرد بیان نمود مدارس مسیری مناسب برای نهادینه کردن ورزش در جامعه است و داشتن جامعه ای سالم و تندرست با نهادینه کردن ورزش های همگانی امکان پذیر است.



وی همچنین اظهار نمود ورزش پادزهری است که در دنیای آلوده امروز انسان را از ابتلا به بیماریهای روحی ، روانی و جسمی مصون می دارد و داشتن جامعه ای سالم و تندرست با نهادینه کردن فرهنگ ورزش امکان پذیر است.

این مقام مسئول هفته تربیت بدنی را فرصتی خوب و ارزشمند برای سوق دادن نگاهها به سمت ورزش داشته و هدف از برگزاری همایش پیاده روی نیز جلب توجه سایر مردم و بخصوص اولیا را به ورزش عنوان نمود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مهر ۹۴ ، ۰۸:۵۸
مهسا حیدری

همایش کوهپیمایی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همایش کوهپیمایی خانواده بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز جمعه مورخه 94/7/17 در کوه مهاجرین واقع در حومه شهر حاجی آباد با حضور جمع کثیری از علاقمندان محیط زیست و رشته ورزشی کوهنوردی  برگزار گردید.

ابراهیم ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد در این باره بیان نمود این همایش کوهپیمایی در راستای توسعه بعد همگانی ورزش کوهنوردی و تکریم هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری ارگانها و نهادهای شهرستان بویژه هیئت کوهنوردی شهرستان ، جمعیت هلال احمر ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد و نیروی انتظامی در کوه مهاجرین این شهرستان و با حضور 300 علاقمند طبیعت و رشته ورزشی کوهنوردی برگزار گردید.

ارشد همچنین بیان نمود در این همایش کوهپیمایی که با حضور گرم و صمیمی حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد با ورزشکاران همراه بود پس طی مسافت 5/3 کیلومتر کوهپیمایی تا رسیدن به اوج قله و اهتراز پرچم جمهوری اسلامی ایران در حرکتی زیبا که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد صورت گرفت در اعتراض به بی تدبیری آل سعود در مناسک حج امسال که منجر به فاجعه ای عظیم و از دست دادن جان تعدادی از حاجیان بویژه حاجیان کشور عزیزمان ایران اسلامی گردید با قرائت قطعنامه ای محکوم گردید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همچنین گفت با توجه به اینکه تقریباً و در برخی موارد همایش های پیاده روی ، ماهیت و اهداف خود را از دست داده و اغلب شرکت کنندگان دنبال هدفهای دیگری همچون جوایز همایش و .... می باشند و کمتر به ترویج فرهنگ ورزش و توسعه سلامت گام بر می دارند می توان با برگزاری همایش های کوهنوردی علاوه بر توسعه ورزش همگانی به نگهداری محیط زیست نیز کمک کرد.

شایان ذکر است این همایش کوهپیمایی که همزمان بود با هفته نیروی انتظامی جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز شرکت کنندگان همایش کوهپیمایی را همراهی نمودند.

همچنین از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد به قید قرعه جوایزی که عموماً تجهیزات ورزشی بود به شرکت کنندگان در همایش اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ مهر ۹۴ ، ۱۰:۳۸
مهسا حیدری

دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد دیدار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد دانشور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان که روز دوشنبه مورخه 94/7/13 که بمنظور بازدید از پروژه های ورزشی در حال ساخت شهرستان حاجی آباد به این شهرستان سفر کرده بود با جهانگیری فرماندار این شهرستان دیدار نمود و در مورد مسایل و مباحث ورزشی و توسعه آن در شهرستان حاجی آباد به گفتگو پرداختند.

 

این دیدار که در دفتر جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ابتدا جهانگیری ضمن خیر مقدم به دانشور و حضور وی و همراهان در شهرستان حاجی آباد بیان نمود توسعه ورزش یکی از ضروریات جامعه امروزی است که این امر با توجه به تلاش جنابعالی و حوزه ورزش استان حرکت رو به جلو و گامهای مثبتی برداشته شده است اما انتظار می رود با توجه به بیانات مقام معظم رهبری که امسال را سال دولت و ملت ، همدلی و همزبانی نامیدند و همچنین خواسته دولت تدبیر و امید که توجه به امر جوانان بویژه ورزش می باشد توجه بیشتر به ورزشکاران و فضاهای ورزشی و استعدادهای ورزشی ، توسعه فضاهای ورزشی ، توسعه ورزش همگانی که یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز می باشد ، توسعه ورزش قهرمانی و توزیع مناسب اعتبارات در این شهرستان گردد.




در ادامه نیز دانشور ضمن بیان اینکه ما نگاه متوازن و یکسانی به شهرستانها داشته ایم امروز هم بر همین اساس در شهرستان حاجی آباد حضور یافتیم که از نزدیک روند پروژه های اجرایی در حوزه ورزش مشاهده و مشکلاتی که در این زمینه و همچنین کمبود هایی که در فضاهای موجود وجود دارد بررسی و تصمیمات لازم در خصوص رفع آنها اتخاذ گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۸:۳۵
مهسا حیدری

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی در حال ساخت این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان روز دوشنبه مورخه 94/7/13 در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی در حال ساخت و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.


 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان حاجی آباد در این سفر که رستمی معاونت (نیروی انسانی)، مهندس ایرجی مسئول دفترفنی و نایبی مسئول هماهنگی امور شهرستانها دانشور را همراهی می کردند از پروژه های ورزشی در روستاهای شمیل ، سرچاهان ، هاشم آباد ، معدنوئیه ، شهدادی و مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

وی هدف از این بازدید را زیر نظر گرفتن روند اجرایی تمامی پروژه های ورزشی در سطح شهرستان بیان کرد و اظهار نمود در صورت بروز نواقص در پروژه ها در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مهر ۹۴ ، ۰۷:۳۶
مهسا حیدری

 

همایش کوهپیمایی به مناسبت 4 مهر (پاکسازی دره ها و جاذبه های طبیعی ایران) در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد به مناسبت گرامیداشت (4 مهر) روز پاکسازی دره ها و محیط های طبیعی از زباله همایش کوهپیمایی روز جمعه مورخه 94/7/10 با حضور 70 کوهنورد و علاقمند جاذبه های طبیعی از شهرستانهای  بندرعباس ، میناب و حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار امیری توسلی رئیس هیئت کوهنوردی و ورزشهای صعودی شهرستان حاجی آباد این همایش که به منظور ایجاد کمپین همزمان با سراسر کشور و بمنظور پاکسازی دره ها و جاذبه های طبیعی و نگهداری آن در استان هرمزگان و شهرستان حاجی آباد برگزار گردید که تعداد 70 نفر از علاقمندان از شهرستانهای بندرعباس ، میناب و حاجی آباد در آن حضور داشتند.

امیری توسلی با بیان اینکه این همایش در کوه بخوان از توابع بخش فارغان این شهرستان برگزار گردید که مورد استقبال اهالی منطقه نیز قرار گرفت.

امیری توسلی همچنین بیان نمود این همایش کوهپیمایی که به مدت یک روز برگزار گردید از محل چشمه تیدر تا چشمه بخوان به طول 2 کیلومتر و شعاع 50 متر توسط افراد حاضر پاکسازی گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مهر ۹۴ ، ۱۲:۴۴
مهسا حیدری