ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

همایش پیاده روی دانش آموزان و فرهنگیان بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد و به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش حاجی آباد صبح روز یکشنبه مورخه 94/7/19 همایش پیاده روی ویژه دانش آموزان و فرهنگیان به مسافت 2 کیلومتر در مسیر پارک عمران تا چهارراه کمیته امداد این شهرستان برگزار گردید.

سالاری رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه مسیر نهادینه کردن ورزش از مدارس می گذرد بیان نمود مدارس مسیری مناسب برای نهادینه کردن ورزش در جامعه است و داشتن جامعه ای سالم و تندرست با نهادینه کردن ورزش های همگانی امکان پذیر است.



وی همچنین اظهار نمود ورزش پادزهری است که در دنیای آلوده امروز انسان را از ابتلا به بیماریهای روحی ، روانی و جسمی مصون می دارد و داشتن جامعه ای سالم و تندرست با نهادینه کردن فرهنگ ورزش امکان پذیر است.

این مقام مسئول هفته تربیت بدنی را فرصتی خوب و ارزشمند برای سوق دادن نگاهها به سمت ورزش داشته و هدف از برگزاری همایش پیاده روی نیز جلب توجه سایر مردم و بخصوص اولیا را به ورزش عنوان نمود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی