ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۲۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

دختران  تکواندو کار  شهرستان حاجی آباد موفق به کسب 3 نشان طلا، در مسابقات تکواندو قهرمانی استان  شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، دختران تکواندو  کار شهرستان حاجی آباد در مسابقات تکواندو قهرمانی استان که مورخه 98/4/28 با حضور تکواندو کارانی از سراسر استان هرمزگان رده سنی نونهالان کار در خانه تکواندو بندرعباس  برگزار گردید، خوش درخشیدند و موفق به کسب 3نشان طلا، ،از این مسابقات شدند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۶
مهسا حیدری

تیم فوتسال نوجوانان آینده سازان جنوب  قهرمان مسابقات 4جانبه فوتسال گرامیداشت  دهه کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع) در شهرستان حاجی آباد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  یک دوره مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی نوجوانان  که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت و ولادت با سعادت امام رضا (ع)  که 28 تیر ماه 98 با شرکت 4 تیم: امیر یاسین نوین ،آینده سازان جنوب ،یاران یونس و میعاد در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال آینده سازان جنوب و نایب قهرمانی تیم فوتسال امیر یاسین نوین  به  پایان رسید.

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۲
مهسا حیدری

دختران حاجی آباد ی مقام سوم رشته طناب کشی در الپمیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین استان را کسب نمودند

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  اعزام تیم دختران شهرستان حاجی آباد  به المپیاد بازی های بومی و محلی جام خوشه چین که به میزبانی شهرستان رودان با شرکت 8 تیم از شهرستان های : بندرعباس ،رودان ،حاجی آباد میناب ،قشم ،جاسک و ... مورخه 27 4/98 در مجموعه ورزشی شهید چمران  شهرستان رودان در رشته  های طناب کشی ،هفت سنگ ،چوب کشی  برگزار گردید ه بود تیم اعزامی شهرستان حاجی آباد موفق شد مقام سوم  تیمی بانوان  را کسب نماید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۱
مهسا حیدری


کشتی گیرانی حاجی اباد ی موفق به کسب 3مقام  قهرمانی  در مسابقات قهرمانی استان و انتخاب مسابقات  المپاد کشوری در بندرعباس شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  تیم کشتی شهرستان  حاجی آباد با  حضور 8کشتی گیر در مسابقات قهرمانی  استان و  انتخابی المپاد کشوری در مورخه 28 تیر ماه  با حضور تیم های: از بندر عباس ،رودان ،میناب ،لنگه، خمیر و حاجی اباد با شرکت 175 کشتی گیر  در رده سنی نونهالان و خردسالان  به میزبانی شهر بندرعباس در سالن شهید مجید  شاهی  برگزار گردید. موفق به کسب 3 مقام قهرمانی  این رقابتها(با انتخاب3کشتی گیر به مسابقات المپیاد کشوری )شدند .

 

بنا به اظهار محمد غلامپور  مربی و سرپرست تیم اعزامی شهرستان حاجی آباد، این مسابقات  روز جمعه مورخه 98/4/28  با حضور تیم های از بندر عباس ،رودان ،میناب ، بندرلنگه، خمیر و حاجی آباد در رده سنی نونهالان و خردسالان با حضور 175 کشتی گیر در سالن ورزشی شهید شاهی شهرستان بندرعباس برگزار که از  شهرستان حاجی آباد 8 کشتی گیر در رده سنی خردسالان و نونهالان اعزام گردیده بود پس از انجام رقابتها 3 کشتی گیر بنام های :  ،محمد مهدی سلجوقی ، محمد جواد ملک پور در رده سنی نونهالان و محمد جواد ظهریان مطلق در رده سنی خردسالان به مسابقات المپیاد کشوری انتخاب شدند .

 

.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۰
مهسا حیدری

بانوان ورزشکار شهرستان حاجی آباد موفق به کسب 1 نشان طلا،1  برنز  در مسابقات تک لیفت قهرمانی استان  شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد اعزام  تیم بانوان ورزشکار شهرستان حاجی آباد به مسابقات تک لیفت قهرمانی استان یادواره شهدای میناب ، که با حضور 6 تیم و 53 ورزشکار خانم در اوازن مختلف روز جمعه مورخه 28/4/98 در سالن ورزشی المهدی  شهرستان میناب برگزار گردیده بود موفق به ککسب یک نشان طلا و یک برنز شدند ./

 

بنا به اظهار سعیده هلاکوئی سرپرست تیمی اعزامی این مسابقات اولین دوره مسابقات تک لیفت قهرمانی باشگاه های استان (بانوان )  یادواره شهدای میناب به میزبانی شهرستان میناب با حضور 6 تیم با شرکت 53 ورزشکار خانم  در سالن ورزشی المهدی میناب برگزار که از شهرستان حاجی آباد محدثه خوشکام در وزن -80کلیو گرم مقام اول و سعیده هلاکوئی در وزن 60 کلیو گرم مقام سوم  و همچنین کاپ اخلاق را تیم اعزامی شهرستان حاجی آباد کسب نمود .

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۸
مهسا حیدری

استعدادیابی رشته ورزشی والیبال با طرح ملی تابستانه با ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد طرح ملی تابستانه با ورزش با استعدادیابی رشته ورزشی  والیبال ویژه دختران در شهرستان حاجی آباد با استقبال 50 نفر از علاقمندان به این رشته ورزشی همراه با همایش ورزشهای همگانی در سالن ورزشی شهید ذاکری برگزار گردید .

بنا به اظهار فاطمه مرادی مدیر و مربی  کانون والیبال عفاف شهرستان حاجی آباد استارت طرح ملی تابستانه با ورزش با استعداد یابی رشته ورزشی والیبال ویژه دختران همراه با همایش ورزش های همگانی در رده های سنی نونهالان و نوجوانان مورخه 21/4/98 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان با هدف‌گذاری و توجه به تیم‌های پایه ،  قهرمانی و اولویت دادن به برنامه های آموزش  که زیر بنایی علاقه مندان به رشته والیبال و همچنیین استعدادیابی این رشته ورزشی پر طرفدار در بین دختران جهت بالابردن سطح مهارت های پایه واساسی آغاز شد  همچنین  در راستای اهداف طرح ملی تابستانه با ورزش جهت شناخت استعداد های نهفته در این رشته ورزشی و سهیم شدن در تقویت بنیه تیم های شهرستانی و راهیابی به مسابقات استانی و کشوری از مهترین اهداف این طرح بود .


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۱۱:۳۳
مهسا حیدری

مسابقات ژیمناستیک دختران  دردو سطح  بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک کرامت  در شهرستان حاجی آباد برگزارگردید .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یکسری مسابقات ژیمناستیک بمناسبت دهه مبارک کرامت و هفته عفاف و حجاب  ویژه دختران  در دو سطح با حضور30 ژیمناستیک کار  روز دوشنبه مورخه 19 تیر ماه  در محل سالن خانه ایروبیک  مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان برگزار گردید .

شایان ذکر میباشد که در پایان این مسابقه لوح و جوایزی از طرف اداره ورزش و جوانان  به شرکت کنندگان اهداءگردید .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۹:۱۶
مهسا حیدری

جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان حاجی آباد با موضوع برنامه ریزی جهت برگزاری برنامه های هفته ازدواج برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد سومین  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع بررسی و ارائه راهکار جهت ترویج ازدواج آسان،آگاه سازی جوانان پیش از ازدواج و برنامه ریزی در خصوص گرامیداشت هفته ازدواج سه شنبه مورخه 25/4/98 درمحل سالن اجتماعات فرمانداری با حضور کلیه اعضا ستاد برگزار شد..

پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد  و دبیر جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان  ضمن تقدیر و تشکر از اعضا محترم ستاد ساماندهی امور جوانان دستورکار جلسه را قرائت نمود.

 در ادامه  جهانگیری  فرماندار محترم ضمن عرض  خوش آمد گویی به حاضرین و آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری ایشان با اشاره به موضوع ازدواج جوانان بیانات خود را با سخنی از رسول اکرم(ص)که می فرمایند: ((کسی که ازدواج کند، نصف دینش را حفظ کرده است))  بیان نمودند: ازدواج امری مقدس و مهم برای بقای جامعه ،که الزام عملی به آسان گرفتن آن در بین خانواده ها بسیاری از مشکلات پیش روی جوانان را حل خواهد کرد،. جوانان به عنوان سرمایه های اجتماعی و در فرایند توسعه جامعه از جایگاه مهمی برخوردارند . لذا سهم بسیار بالای در شکل دهی سرمایه انسانی و علمی دارند و توجه به نیازهای جوانان خصوصا ازدواج که یکی از پدیده های دوره جوانی است که می تواند بسترهای مناسب برای رشد و توسعه جامعه باشد.

 سپس تصریح نمودند : با توجه به  اهمیت ازدواج جوانان و ضرورت برنامه ریزی در این خصوص و توجه بیش از پیش به بحث آموزش با توجه به بالا رفتن آمار طلاق پرداخت.  که سرمایه گذاری مفید و مؤثر در  خصوص امر آموزش  صورت گیرد. وی در ادامه افزود : ازآنجا که عمده ترین مشکلات و موانع ازدواج جوانان ،مسائل فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی است . اگر چه ممکن است اهمیت عوامل مذکور یکسان نباشد ، اما بی تردید حل معظلات مربوط به ازدواج نیازمند جامع نگری و توجه همه جانبه به مشکلات ازدواج است باید امکاناتی نظیر تسهیل در وام ازدواج و..فراهم شود که به ازدواج جوانان تسهیل دهد وی همچنین ازدواج های زودرس ،عدم شناخت زوجین از همدگیر و  تجمل گرایی را ازآفت های اصلی ازدواج جوانان دانست و اظهارکرد: آموزش های لازم نیز توسط مراکز مشاوره و یا ارگان های دولتی دیگر باید انجام شود تا عامل آگاهی جوانان شده و جلوی هرگونه اشتباه و شکست را بگیردکه . وی همچنین و از کلیه دستگاه ها عضو ستاد ساماندهی امور جوانان  خواست تا در  برنامه ریزی جهت هفته ازدواج اهتمام داشته باشند.

در ادامه هریک از حاضرین مطالبی بیان و جلسه پس از جمع بندی مطالب و اتخاذ مصوبات ذیل با ذکر صلوات پایان  یافت.   


 

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۹۸ ، ۰۸:۵۲
مهسا حیدری

سرپرست  هیئت گلف شهرستان حاجی آباد منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، با حکمی از سوی شبانکاره رئیس هیئت گلف  استان هرمزگان ، امیر حسن زاده حاجی آبادی ، به عنوان سرپرست هیئت گلف شهرستان حاجی آباد منصوب شد. 

 گفتنی است در حکم ایشان آمده است  جناب آقای امیر حسن زاده نظر به سوابق تخصص و تجربیات ارزشمند جنابعالی  در این رشته ورزشی به موجب این ابلاغ بعنوان سرپرست هیئت گلف  شهرستان حاجی آباد منصوب می شوید امید است با یاری خداوند متعال و بهره گیری از کلیه امکانات ،منابع در انجام امور مربوطه موفق و موید باشید .

روابط عمومی اداره ورزش  و جوانان شهرستان حاجی اباد  ضمن تبریک انتصاب  جناب آقای حسن زاده بعنوان سرپرست هیئت گلف شهرستان حاجی آباد و آرزوی موفقیت برای نامبرده  باامید و اتکال به خداوند متعال و بهره گیری از تمام ظرفیت های بالقوه در راستای نیل به اهداف تبیین شده بویژه چشم انداز این ورزش بر اساس سیاست ها و برنامه های هیئت گلف استان هرمزگان حداکثر اهتمام را برای  پیشرفت و اداره  این ورزش در شهرستان بعمل آورده و در انجام وظایفی که بر عهده دارید موفق و موید باشید.

 


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ تیر ۹۸ ، ۱۰:۱۵
مهسا حیدری

 گروه کوهنودی شهرستان حاجی آباد، قله  هزار ارتفاعات استان کرمان را فتح نمودند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  گروه کوهنوردی شهرستان حاجی آباد با 7 کوه نورد روز جمعه 14/4/98 موفق به فتح قله هزار چهارمین قله بزرگ کشور با ارتفاع 4501 متر در استان کرمان شدند .

  بنا به اظهار  هرمز کریمی سرپرست گروه این صعود با شرکت 7 کوهنورد و طی دو رورز در  مورخه 13و14/4/98 با همکاری هیئت کوهنوردی شهرستان حاجی آباد صورت گرفت که این صعود به مدت 5 ساعت در طبیعت زیبایی کوه هزار، کوهی است در استان کرمان که در بخش  شهرستان راین در جنوب این شهرستان قرار دارد و بلندترین قله استان کرمان ،چهارمین کوه بزرگ ایران و مرتفع‌ترین قله جنوب کشور است صورت گرفت تا گروه موفق به فتح قله  در ارتفاع 4501 متری گردید .

کریمی با بیان اینکه این صعود اولین صعود گروه کوهنوردی شهرستان حاجی آباد در این ارتفاع می باشد اظهار امید واری نمود که بتوانیم با توجه به جذابیت های ورزش  و طبیعت گردی این رشته ورزشی بتوانیم نسبت به جذب علاقمندان این رشته ورزشی ،نسبت به برنامه ریزی در صعود های بیشتر و رونق این رشته ورزشی در شهرستان اقدام  نماییم .

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ تیر ۹۸ ، ۱۰:۲۶
مهسا حیدری