ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

(( دونده حاجی آبادی عنوان سومی رقابت های دو و میدانی روستایی قهرمانی منطقه 2 کشور را کسب نمود ))

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، ام کلثوم میرزاده دختر دونده حاجی آبادی که در معیت تیم منتخب استان به مسابقات ورزش روستائیان و عشایر منطقه 2 کشور (جام خوشه چین) که به میزبانی استان چهارمحال بختیاری(شهرکرد) و با حضور تیم هایی از استان های فارس، بوشهر، هرمزگان، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری از مورخه 19/09/98 لغایت 22/09/98 برگزار شد، اعزام و موفق گردید در مسابقات دو این رقابت ها در ماده 2000 متر عنوان سومی این رقابت ها را کسب نماید و صاحب گردن آویز برنز گردد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آذر ۹۸ ، ۱۱:۲۷
مهسا حیدری

 بازی های بومی و محلی بانوان در رشته طناب کشی، پنج سنگ ،دارت  و کلاه به سر  در روستای  طاشکوئیه  شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد یکسری  بازی های  بومی و محلی ویژه بانوان  در رشته های: طناب کشی، پنج سنگ ،دارت و کلاه به با هدف  ارتقا تندرستی و نشاط و همچنین ترویج فرهنگ بازیهای سنتی، بومی و محلی در بین بانوان و دختران روستایی  با حضور تعداد  60 نفر از بانوان علاقمند به بازیهای سنتی، بومی ومحلی در رده های سنی مختلف در روستای طاشکوئیه ، یکشنبه  17 آذرماه 98 در روستای طاشکوئیه ،در یک رقابت دیدنی و جذاب که نشان دهنده شور و نشاط در بین بانوان روستایی هست . با همکاری امور ورزش بانوان   شهرستان  حاجی آباد برگزار گردید ./

شایان ذکر است که در پایان این مسابقات از طرف اداره ورزش و جوانان جوایزی به نفرات برتر هر یک از  بازیهای فوق اهداء گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۱:۳۶
مهسا حیدری

 

 

مرحله دوم از فاز ۳ طرح سنجش ساختار قامتی بانوان و دختران روستایی در روستای طاشکوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد اجرا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ؛  دومین کارگاه سنجش ساختار قامتی بانوان و دختران روستایی  در روستایی طاشکوئیه از توابع بخش  مرکزی  شهرستان حاجی آباد  با حضور 50 نفر از بانوان و دختران د رده های سنی 15 تا 70سال یک شنبه مورخه 17/9/98  برگزار گردید.

 

بنا به اظهارات فاطمه مرادی کارشناس ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد،  این طرح ملی   با هدف ارتقا تندرستی و نشاط زنان و دختران روستایی از طریق ورزش،  مرحله دوم فاز 3، طرح سنجش ساختار قامتی زنان و دختران روستایی،  روستایی طاشکوئیه از توابع بخش مرکزی شهرستان حاجی آباد به منظور بررسی وضعیت قامت و اصلاح ناهنجاری‌ های اسکلتی انان ، از جمله :پشت گرد، کف پای صاف، پای پرانتزی، پای ضربدری و غربالگری  در بین 50 نفر از بانوان این روستا در رده های سنی 15 تا 70 سال مورد ارزیابی قرار گرفت . مرادی عنوان نمود  متاسفانه یک باور غلط در بین زنان و دختران روستایی رایج است که فکر میکنند  کار و فعالیت سخت روزانه  همان ورزش کردن است .آنان در اثر فعالیت های زیاد مشکلات عدیده ای در حال حاضر و در آینده در زمینه مفاصل و درد های موضعی دارند که با ورزش میتوان این مشکلات را کم تر نمود. در پایان این سنجش ، نتایج طرح یاد شده حرکت‌ اصلاحی برای جلوگیری از عارضه‌های احتمالی  و همچنین ناهنجاری ها در آینده به بانوان  این روستا  آموزش های لازم  داده شد .

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۸ ، ۱۱:۲۹
مهسا حیدری

مسابقات فوتسال لیگ نونهالان شهرستان حاجی آباد شروع شد .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال لیگ نونهالان شهرستان حاجی آباد از روز پنج شنبه مورخه 14/98/98 با حضور 8 تیم بصورت دوره ای در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان آغاز شد .

بنا به اظهار محمود معصومی نایب رئیس هیئت فوتبال شهرستان حاجی آباد مسابقات فوتسال لیگ نونهالان شهرستان با حضور 8 تیم: امیر یاسین نوین ،آرش نوین ،پوریای ولی ،یاران یونس ،اینده سازان جنوب ،میعاد آینده سازان فارغان ،تربیت نوین شمیل از روز پنج شنبه مورخه 14/9/98بصورت دوره ای در سالن شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان آغاز گردید و درافتتاحیه این مسابقات نیز که بین تیم های امیر یاسین نوین و پوریای ولی در حضور علاقمندان برگزار گردید ،در یک بازی تماشایی و جذاب و پرگل با نتیجه 3 بر 3 به پایان رسید .

وی اظهار امیدواری نمود که  با  همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان و اعضا ء و کمیته های مختلف هیئت فوتبال شهرستان و تیم های شرکت کننده بتوانیم  با برگزاری منظم مسابقات در رده هایی مختلف و توجه به تیم های پایه گامی موثر در توسعه و پیشرفت ورزش شهرستان برداریم .

نتایج هفته اول مسابقات به شکل زیر رقم خورد :

امیر یاسین نوین 3-3 پوریای ولی

یاران یونس 7-4  تربیت نوین شمیل

آینده سازان جنوب 3- 3 آرش نوین

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ آذر ۹۸ ، ۰۹:۴۳
مهسا حیدری