ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

مسابقات چهارجانبه والیبال (جام ولایت) گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ورزشکار شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات 4 جانبه والیبال با حضور تیمهای : بسیج شمیل ، حاجی آباد ب و فرمانداری شهرستان ارزوئیه و بنیاد وکیل آباد از استان کرمان روز جمعه مورخه 30/8/94 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

در دور اول این رقابتها که صبح روز جمعه برگزار گردید ابتدا تیم والیبال بسیج شمیل توانست در 3 ست متوالی تیم بنیاد وکیل آباد را شکست دهد و در دیگر دیدار نیز تیم فرمانداری ارزوئیه توانست با نتیجه 3 1 تیم حاجی آباد ب را از پیش رو بردارد تا به همراه بسیج شمیل برگزار کننده دیدار پایانی این رقابتها باشد ، در دیدارهای پایانی نیز ابتدا حاجی آباد ب موفق گردید با نتیجه 3 0 بنیاد وکیل آباد را از پیش رو بردارد و در دیدار نهایی نیز بسیج شمیل در 3 ست پیاپی فرمانداری ارزوئیه را شکست داد و به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت و تیمهای فرمانداری ارزوئیه و حاجی آباد ب نیز به مقامهای دوم و سوم این رقابتها دست یافتند.


در مراسم اختتامیه این مسابقات که با حضور ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ، ابتدا وی ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین اجرایی مسابقات و تیمهای شرکت کننده بیان نمود : برگزاری مسابقات یادواره شهدا ورزشکار این شهرستان در آغاز هفته بسیج نشان دهنده جایگاه عظیم شهداء در جامعه هست که مردم ما بویژه ورزشکاران همیشه قدردان از خودگذشتگی شهداء با پیروی از اندیشه و آرمانهای آنان هستند.

وی همچنین ضمن تقدیر از تیمهای شرکت کننده در این رقابتها ادامه داد با توجه به حضور تیم والیبال بسیج شمیل در مسابقات لیگ برتر استان دنبال این بودیم که سطح والیبال این تیم با شهرستانهای همجوار مورد سنجش قرار گیرد تا با رفع نقاط ضعف با آمادگی بیشتری در این مسابقات حضور یابد. ارشد همچنین از آقایان شاهرخی ، عباسی ، امیری مسئولین برگزاری این مسابقات بدلیل این حرکت ارزشمند تقدیر و تشکر نمودند.

شایان ذکر است که در پایان این مسابقات به تیمهای اول تا سوم با اهداء کاپ یادبود مسابقات تجلیل گردید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ آبان ۹۴ ، ۱۱:۲۶
مهسا حیدری

هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان با برتری 3 تیم فوتسال تربیت ، آرش و شهرداری فارغان از شهرستان حاجی آباد همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان که روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه 21 و 94/8/22 برگزار گردید تیم های فوتسال تربیت ، آرش و شهرداری فارغان نمایندگان حاجی آباد در این رقابتها موفق به شکست حریفان خود شدند.

در رقابتهای این هفته ابتدا شهرداری فارغان در روز پنجشنبه مورخه 94/8/21 در سالن ورزشی شهید ذاکری میزبان اروند جاسک بود که توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد حریف خود بگذرد.

و در دیگر بازیها که روز جمعه برگزار گردید تیم آرش توانست با نتیجه 4 بر 1 از سد میزبان خود مکران جاسک بگذرد و همچنین تیم فوتسال تربیت حاجی آباد نیز توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم فوتسال بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس بگذرد.

شایان ذکر است که هفته اول این مسابقات تیم شهرداری فارغان نتیجه را 3 بر 1 به میزبان خود آلومینیوم المهدی بندرعباس واگذار کرد و دیگر تیمهای شهرستان تربیت و آرش در هفته اول با قرعه استراحت همراه بودند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۴ ، ۱۴:۴۱
مهسا حیدری