ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان با برتری 3 تیم فوتسال تربیت ، آرش و شهرداری فارغان از شهرستان حاجی آباد همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، هفته دوم مسابقات فوتسال لیگ برتر استان که روزهای پنجشنبه و جمعه مورخه 21 و 94/8/22 برگزار گردید تیم های فوتسال تربیت ، آرش و شهرداری فارغان نمایندگان حاجی آباد در این رقابتها موفق به شکست حریفان خود شدند.

در رقابتهای این هفته ابتدا شهرداری فارغان در روز پنجشنبه مورخه 94/8/21 در سالن ورزشی شهید ذاکری میزبان اروند جاسک بود که توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد حریف خود بگذرد.

و در دیگر بازیها که روز جمعه برگزار گردید تیم آرش توانست با نتیجه 4 بر 1 از سد میزبان خود مکران جاسک بگذرد و همچنین تیم فوتسال تربیت حاجی آباد نیز توانست با نتیجه 4 بر 3 از سد تیم فوتسال بیمارستان امام رضا(ع) بندرعباس بگذرد.

شایان ذکر است که هفته اول این مسابقات تیم شهرداری فارغان نتیجه را 3 بر 1 به میزبان خود آلومینیوم المهدی بندرعباس واگذار کرد و دیگر تیمهای شهرستان تربیت و آرش در هفته اول با قرعه استراحت همراه بودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی