ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

مربی حاجی آبادی در دوره مربیگری فوتسال درجه 1 آسیا شرکت کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد رضا رحیمی  در دوره مربیگری فوتسال درجه 1 آسیا 20لغایت 25/9/96 با شرکت 19 مربی زیر نظر ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال جمهوری اسلامی و مدرس بین المللی در مجموعه ورزشی کارگران بندرعباس  برگزار گردید، شرکت و توانست این دوره مربیگری را با اخذ مدرک دریافت نماید .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آذر ۹۶ ، ۰۸:۵۲
مهسا حیدری

نوجوانان تربیت جایگاه دوم مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی استان را به خود اختصاص داد.

به گزاراش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات فوتسال نوجوانان قهرمانی استان که با حضور 17 تیم در چهار گروه در حال برگزاری است ، در گروه یک این مسابقات تیم فوتسال تربیت حاجی آباد در دور رفت مرحله گروهی این مسابقات موفق گردید جایگاه دوم این رقابتها را از آن خود نماید .

بنا به اظهار مجید مسعودی مربی تیم فوتسال تربیت حاجی آباد مسابقات مرحله گروهی این رقابتها در گروه 1 از روز دوشنبه مورخه 96/9/13 با حضور تیمهای تربیت حاجی آباد ، پرواز بندرعباس ، فانوس هرمز ، پرسپولیس و ابومسلم بندرعباس به میزبانی ابومسلم در شهر بندرعباس برگزار گردید که تیم فوتسال نوجوانان تربیت موفق گردید با غلبه بر تیمهای پرواز بندرعباس ، فانوس هرمز ، ابومسلم بندرعباس و یک شکست برابر پرسپولیس بندرعباس و کسب 9 امتیاز جایگاه دوم گروه اول این مسابقات را در دور رفت به خود اختصاص دهد.

وی ضمن ابراز رضایت از مسابقات و نتایج اخذ شده از میزبانی تربیت در دور برگشت مسابقات در شهرستان حاجی آباد نیز خبر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۶ ، ۱۰:۰۹
مهسا حیدری

دانشور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان از اماکن ورزشی شهرستان حاجی آباد بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه بازدیدهای دوره ای شهرستانهای استان روز سه شنبه از اماکن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمود.

دانشور با بیان اینکه امروزه ورزش یک امر ضروری است و ورزش کردن باعث رشد و پرورش تمایلات مثبت و جهت دهی ورزشکاران در رسیدن به هدف ها می شود ، افزود : همواره نگاه مثبت و یکسانی به تمام شهرستانهای استان داشته ایم و همواره سعی بر این بوده است که با حضور در شهرستانها و تعامل با فرمانداران محترم شهرستانها نسبت به پیگیری و رفع مشکلات اماکن ورزشی اقدام نمائیم.

شایان ذکر است که در این بازدید دانشور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان قول پیگیری تعمیر و مرمت سکوهای زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد و همچنین خرید تجهیزاتی همچون بالابر ، چمن زن و تجهیزات خوابگاهی جهت تکمیل خوابگاه ورزشکاران این شهرستان را دادند.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ آذر ۹۶ ، ۰۸:۲۹
مهسا حیدری

همایش تجلیل  از ورزشکاران و مدال آوران سال 95-96 و خیرین ورزشیار با حضور دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید ))

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،همایش تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران سال 95-96 ،خیرین ورزش یار شهرستان حاجی آباد روز سه شنبه مورخه 14/9/96 با حضور دانشور مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان ،میرزاده معاونت محترم فرماندار شهرستان  و جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان حاجی آباد برگزار گردید .

بنا به اظهارات ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همایش  تجلیل از ورزشکاران ،خیرین  ورزشیار شهرستان باهدف ایجاد رقابت و ایجاد انگیزه بیشتر بین ورزشکاران جهت حضور در رقابتهاکه با همکاری شهرداری و شورای شهر حاجی آباد برگزار گردید، از 67 ورزشکار مدال اور این شهرستان در مسابقات بین المللی ،کشوری و استانی در رشته های کاراته ،ووشو ،دومیدانی ،کشتی ،بدنسازی و پرورش اندام ،هندبال و فوتبال و ... با حضور دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان ،میرزاده معاونت محترم فرماندار شهرستان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان تجلیل بعمل آمد .

ارشد همچنین ،با بیان اینکه در این همایش از خیرین ورزشیار شهرستان ،روسای سابق  اداره ورزش و جوانان شهرستان و مسئولین دستگاههای که در امر توسعه ورزش با این اداره همکاری داشته اند تقدیر بعمل آمد  ،از همه دستگاههای که در برگزاری این همایش بویژه دانشور مدیر کل محترم ورزش و جوانان استان ،جهانگیری فرماندار محترم شهرستان ،شهردار و شورای شهر حاجی اباد ،همکاران در اداره ورزش و جوانان شهرستان تقدیر و تشکر نمودند .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آذر ۹۶ ، ۱۳:۱۷
مهسا حیدری