ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

دانشور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان از اماکن ورزشی شهرستان حاجی آباد بازدید نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، دانشور مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در ادامه بازدیدهای دوره ای شهرستانهای استان روز سه شنبه از اماکن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمود.

دانشور با بیان اینکه امروزه ورزش یک امر ضروری است و ورزش کردن باعث رشد و پرورش تمایلات مثبت و جهت دهی ورزشکاران در رسیدن به هدف ها می شود ، افزود : همواره نگاه مثبت و یکسانی به تمام شهرستانهای استان داشته ایم و همواره سعی بر این بوده است که با حضور در شهرستانها و تعامل با فرمانداران محترم شهرستانها نسبت به پیگیری و رفع مشکلات اماکن ورزشی اقدام نمائیم.

شایان ذکر است که در این بازدید دانشور مدیرکل محترم ورزش و جوانان استان هرمزگان قول پیگیری تعمیر و مرمت سکوهای زمین چمن مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد و همچنین خرید تجهیزاتی همچون بالابر ، چمن زن و تجهیزات خوابگاهی جهت تکمیل خوابگاه ورزشکاران این شهرستان را دادند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۱۹
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی