ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی در حال ساخت این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان روز دوشنبه مورخه 94/7/13 در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی در حال ساخت و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.


 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان حاجی آباد در این سفر که رستمی معاونت (نیروی انسانی)، مهندس ایرجی مسئول دفترفنی و نایبی مسئول هماهنگی امور شهرستانها دانشور را همراهی می کردند از پروژه های ورزشی در روستاهای شمیل ، سرچاهان ، هاشم آباد ، معدنوئیه ، شهدادی و مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

وی هدف از این بازدید را زیر نظر گرفتن روند اجرایی تمامی پروژه های ورزشی در سطح شهرستان بیان کرد و اظهار نمود در صورت بروز نواقص در پروژه ها در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام گردد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۵
مهسا حیدری

نظرات  (۱)

ضمن عرض سلام وخسته نباشی
سوالی داشتم دال براین موضوع که از بیشتر رشته ها ظاهرا اسمی وفعالیتی دیده میشود بجز رشته زیبا و المپیکی تکواندو که حرفی ازش نیست.
خواهشن اگر امکان داره توضیحی بفرمایید
باتشکر
پاسخ:
باسلام و عرض ادب
اگر فعالیتی باشد و روابط عمومی هیئت تکواندو شهرستان گزارشی برای ارسال کنند قطعا در وبلاگ قرار خواهیم داد.
موفق و موید باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی