ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

همایش کوهپیمایی خانواده به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همایش کوهپیمایی خانواده بمناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش روز جمعه مورخه 94/7/17 در کوه مهاجرین واقع در حومه شهر حاجی آباد با حضور جمع کثیری از علاقمندان محیط زیست و رشته ورزشی کوهنوردی  برگزار گردید.

ابراهیم ارشد سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد در این باره بیان نمود این همایش کوهپیمایی در راستای توسعه بعد همگانی ورزش کوهنوردی و تکریم هفته تربیت بدنی و ورزش و با همکاری ارگانها و نهادهای شهرستان بویژه هیئت کوهنوردی شهرستان ، جمعیت هلال احمر ، ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد و نیروی انتظامی در کوه مهاجرین این شهرستان و با حضور 300 علاقمند طبیعت و رشته ورزشی کوهنوردی برگزار گردید.

ارشد همچنین بیان نمود در این همایش کوهپیمایی که با حضور گرم و صمیمی حجت الاسلام مختاری امام جمعه شهرستان حاجی آباد با ورزشکاران همراه بود پس طی مسافت 5/3 کیلومتر کوهپیمایی تا رسیدن به اوج قله و اهتراز پرچم جمهوری اسلامی ایران در حرکتی زیبا که از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد صورت گرفت در اعتراض به بی تدبیری آل سعود در مناسک حج امسال که منجر به فاجعه ای عظیم و از دست دادن جان تعدادی از حاجیان بویژه حاجیان کشور عزیزمان ایران اسلامی گردید با قرائت قطعنامه ای محکوم گردید.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد همچنین گفت با توجه به اینکه تقریباً و در برخی موارد همایش های پیاده روی ، ماهیت و اهداف خود را از دست داده و اغلب شرکت کنندگان دنبال هدفهای دیگری همچون جوایز همایش و .... می باشند و کمتر به ترویج فرهنگ ورزش و توسعه سلامت گام بر می دارند می توان با برگزاری همایش های کوهنوردی علاوه بر توسعه ورزش همگانی به نگهداری محیط زیست نیز کمک کرد.

شایان ذکر است این همایش کوهپیمایی که همزمان بود با هفته نیروی انتظامی جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان نیز شرکت کنندگان همایش کوهپیمایی را همراهی نمودند.

همچنین از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد به قید قرعه جوایزی که عموماً تجهیزات ورزشی بود به شرکت کنندگان در همایش اهداء گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۸
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی