ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

کارگاه اموزشی آسیب های اجتماعی ویژه بانوان در شهرستان حاجی آباد بمناسبت هفته جوان  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی  آسیب های اجتماعی بمناسبت  ولادت باسعادت حضرت علی اکبر (ع) و و هفته جوان  به همت اداره ورزش و جوانان و امور ورزش بانوان شهرستان روز دوشنبه  مورخه 10/2/97  با شرکت 40نفر از بانوان و ورزشکاران  با هدف اموزش در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی در سالن ورزشی خانه ایروبیک مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

عبدالهی کارشناس آسیب های اجتماعی اداره  بهزیستی شهرستان حاجی اباد ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و روز جوان خدمت حاضرین، در کارگاه آموزشی آسیب های اجتماعی و نحوه پیشگیری از آن در بین جوانان، ریشه یابی آن بروز این آسیب ها در جامعه  را برای مصون ماندن از خطرات و آسیب های احتمالی، امری ضروری و مهم  دانست.
وی در تشریح ابعاد آسیب های اجتماعی به رفتارهای پرخطر در بین جوانان  اشاره کرد و بیان نمود: خشونت و گسترش انواع آن در بین  جوانان  مخاطره آمیز ترین نوع آسیب اجتماعی است..
عبدالهی  آموزش مهارت های زندگی به فرزندان و جوانان  را اولین آموزش ایمن سازی جامعه  در برابر خطرات اجتماعی دانست و تصریح کرد: خانواده، مدرسه و جامعه مثلث تربیتی هستند و با تعامل این سه نهاد اجتماعی که دائما از همدیگر در حال تاتیر گذاری و تاثیر پذیری  می باشند، می توان از زمینه های بروز و گسترش انواع آسیب های اجتماعی در جامعه  جلوگیری کرد..

آموزش در خصوص پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آسیب شبکه های اجتماعی و اینترنتی و خشونت  در بین جوانان را  از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بود . در پایان این کارگاه آموزشی سوالاتی  کلیدی در رابطه با آسیب های اجتماعی  مطرح شد که با همکاری مدرس به آنان پاسخ داده شد.


 .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی