ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

کارگاه اموزشی ازدواج ویژه آقایان  در شهرستان حاجی آباد بمناسبت هفته جوان  برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، کارگاه آموزشی ازدواج  بمناسبت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و هفته جوان در شهرستان حاجی اباد روز دوشنبه مورخه 10/2/97 در سالن ورزشی رزمی مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان برگزار گردید.

  ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ضمن عرض تبریک بمناسبت اعیاد بزرگ شعبانیه و هفته جوان خدمت تمامی جوانان عزیز  شهرستان بیان نمودند : به منظور افزایش سطح آگاهی های پیش از ازدواج و  تصمیم گیری صحیح ازدواج موفق، و همچنین پیامدهای بعد از ازدواج کار گاه آموزشی ازدواج ویژه آقایان  با  هدف ترویج فرهنگ ازدواج سالم که اموزش را سرلوحه آن قرار دهیم .

 سپس حجت الاسلام و المسلمین پاساد مدرس  و مشاور خانواده در حوزه های  علمیه شهرستان حاجی آباد  مدرس این کارگاه آموزشی با بیان اینکه هر فردی قبل از ازدواج قدرت و اختیار  بالایی در تصمیم گیری دارد، آموزش پیش از ازدواج سعی دارد پیش از اینکه افراد درگیر یک قرارداد  ،بین فردی، اجتماعی، اقتصادی ، قانونی و عاطفی شوند،آنان را با وجوه مختلف این قرارداد چند وجهی و مهم  آشنا کند.

وی در ادامه گفت: بسیاری از افراد مهارت آموزی و مشاوره ازدواج را به زمان بعد از ازدواج  موکول می کنند ،حتی بسیاری از دختر و پسرهای جوان آشنایی با منابع و کتبی که در آنها مهارت های ارتباطی و مسائل مرتبط با ازدواج شرح و توصیف شده است را امری غیر ضروری و غیر لازم  به شمار می آورند ، در حالی که انسان برای ورود به هر دوره جدیدی از زندگی نیازمند دانش و آموزش است. اگر زندگی زناشویی را جدی ترین دوره رشد هر انسان تلقی کنیم، ، نیازمند راهنمایی  و آموزش هستیم،  که بسیار هم لازم  و مهم شماره شده است .

 گفتنی است  جوانان  در این کارگاه با مهارت هایی همچون: اهمیت ازدواج ،ازدواج موفق ،سن ازدواج و تناسب در ازدواج آشنا شدند.  

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۲/۱۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی