ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

((کسب مقام سوم تیم کاراته کیوکوشین حاجی آباد در رقابتهای قهرمانی استان هرمزگان))

 

تیم کاراته کیوکوشین آقایان شهرستان حاجی آباد موفق به کسب مقام سومی تیمی در رقابتهای کاراته قهرمانی استان شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد تیم کاراته کیوکوشین آقایان شهرستان حاجی آباد که به مسابقات قهرمانی استان هرمزگان در این سبک اعزام شده بود موفق به کسب مقام سوم تیمی این رقابتها گردید.

 

علی رفعتی رئیس هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد در این خصوص بیان نمود این رقابتها روز جمعه مورخه 94/6/6 با حضور تیمهایی از رودان ، میناب ، حاجی آباد ، قشم ، هشتبندی میناب و بندرعباس در سالن تختی شهرستان رودان برگزار گردید که شهرستان حاجی آباد با 13 ورزشکار در رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان بهمراه یک مربی و سرپرست به این مسابقات اعزام گردید که پس از انجام این رقابتها تیم کاراته شهرستان حاجی آباد پس از تیمهای رودان و میناب موفق به کسب مقام سوم تیمی در بخش کاتا و کومیته گردید.

رفعتی افزود که تیم شهرستان حاجی آباد در این دوره از رقابتها بدون حضور بزرگسالان خود به این رقابتها اعزام گردیده بود که در صورت اعزام نفرات بزرگسال خود می توانست به مقامی بهتر در این مسابقات دست یابد.

رئیس هیئت کاراته شهرستان همچنین بیان نمود که این مسابقات باعث ایجاد انگیزه و افزایش سطح فنی ورزشکاران جوان حاجی آباد در این رقابتها گردید که می توان به توسعه کاراته در این شهرستان کمک کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی