ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

  جلسه کارشناسان ستاد ساماندهی امور جوانان با موضوع راهکار و تصیم سازی در خصوص معضلات و مشکلات جوانان شهرستان و روستاهای تابع  حاجی آباد برگزار گردید .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد جلسه کارشناسان  ستاد ساماندهی امور جوانان با حضور مسئولین واعضا روز دوشنبه  مورخه 96/6/20 در محل اداره ورزش و جوانان حاجی اباد برگزار گرد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید دبیر جلسه دستورکار جلسه را قرائت نمودند . 

در ادامه کارشناس جوانان شهرستان   ضمن خوش آمدگویی وتبریک اعیاد گذشته(قربان و غدیر) و همچنین میلاد باسعادت  امام موسی کاظم (ع) در خصوص موضوع جلسه واهداف ، برنامه ها مواردی بیان داشتند و هدف این جلسه را ارائه راهکار و تصمیم سازی در خصوص حل معظلات و مشکلات جوانان شهرستان و روستاهای تابع دانستند .

وی افزود:انتظار است اعضای ستاد ساماندهی امور جوانان و کارشناسان محترم این حوزه بایکدیگر همکاری و هماهنگی لازم داشته باشند و  باید یک همگرایی و خرد جمعی بین مسئولین به وجود آید، همه ما می‌دانیم مشکلات چیست و از کجا ناشی می شود، بنابراین به یک همت عمومی نیاز داریم تا با برنامه ریزی های بهتر بتوانیم مشکلات این قشر عظیم و آیندسازان کشور را کم رنگ کنیم . ما می توانیم با برنامه ریزی ها و راهکارهای لازم برای جوانان، شور و نشاط فراهم کنیم و انتظار می رود اعضا ستاد با جامعه هدف،  با توجه به حوزه فعالیت خود نشستی داشته باشند.  همچنین باید با شوراها و دهیاریها  تعامل بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم ظرفیت ها و پتانسیل های جوانان را شناسایی کنیم و کارگاه های اموزشی و مهارت آموزی را از این طرق  به سمت روستا ها سوق دهیم و با توجه به نقطه نظرات و پیشنهاد کارشناسان مشکلات و آسیب‌های حوزه جوانان بسیار زیاد و پیچیده است اما به نظر می‌رسد بر روی موضوع  اشتغال  خیلی باید عمیق و اساسی کار شود. زیرا اصلی‌ترین موضوع جوانان مساله اشتغال است، که اگر این مشکل حل شود و هر جوانی بتواند درآمد ثابتی برای خود داشته باشد به طبع آن مشکلاتی مثل ازدواج، بزهکاری و سایر آسیب‌های اجتماعی برطرف می‌شود .

در ادامه هر یک از حاضرین مطالبی بیان فرمودند وجلسه پس از جمع بندی مطالب و اتخاذ مصوبات با ذکر صلوات پایان یافت.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۲۱
مهسا حیدری

نظرات  (۱)

مسئولین حاجی آباد انشالله که در این هدف موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی