ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

تیم فوتسال نوجوانان طوفان قهرمان مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دولت در شهرستان حاجی آباد شد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد مسابقات 4 جانبه فوتسال رده سنی نوجوانان که به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان والا مقام رجایی و باهنر از روز دوشنبه مورخه 96/6/6 درمجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد آغاز گردیده بود با قهرمانی تیم فوتسال نوجوانان طوفان به پایان رسید.

بنا به اظهار ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد این مسابقات بمناسبت گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر با حضور 4 تیم یاران یونس-امیر یاسین نوین-طوفان و جوانان تربیت از روز دوشنبه 96/6/6 در مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد آغاز گردید که در دور اول این مسابقات تیمهای جوانان تربیت و طوفان با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی راه یافتند و تیمهای یاران یونس و امیر یاسین نوین نیز برگزار کننده دیدار رده بندی شدند.

ارشد با بیان اینکه دیدارهای پایانی این مسابقات روز سه شنبه 96/6/7 در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی و با حضور علاقمندان پیگیری شد افزود:

ابتدا تیمهای یاران یونس و امیریاسین نوین جهت کسب عنوان سومی این دوره از مسابقات به دیدار یکدیگر رفتند که در پایان تیم یاران یونس توانست در یک رقابت جذاب و نفس گیر که با نتیجه 5_5 در وقت قانونی به پایان رسید در ضربات پنالتی از سد حریف خود بگذرد و به عنوان سومی این رقابتها دست یابد و دیدار پایانی نیز که بین تیمهای طوفان و جوانان تربیت برگزار گردید تیم فوتسال نوجوانان طوفان توانست در یک بازی زیبا با نتیجه 3_1 جوانان تربیت را با شکست بدرقه کند و به عنوان قهرمانی این رقابتها دست یابد.

ارشد همچنین بیان نمود: مراسم اختتامیه این رقابتها که با حضور اعضاء شورای شهر و مسئولین هیئت فوتبال و سرپرستان تیمها برگزار گردید به تیمهای برتر مسابقات کاپ یادبود این رقابتها اهداء گردید.

وی همچنین در پایان از تمامی مسئولین برگزاری این مسابقات ورزشکاران.مربیان. داوران.هیئت فوتبال شهرستان و همچنین میهمانان گرانقدر مراسم اختتامه تقدیر و تشکر نمودند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۰۸
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی