ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

 دومین دوره مسابقات کاراته بانوان  سبک kwf بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات کاراته سبک کیوکوشین kwf بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش (26 مهر لغایت 2 آبان) روز جمعه مورخه 97/7/27 با حضور تیم کاراته بانوان شهرستان ارزوئیه و باشگاه شهید محمد بهرامی شهرستان در سالن رزمی شهداء مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

بنا به اظهار خدیجه رفعتی نائب رئیس هیئت کاراته شهرستان حاجی آباد ، این مسابقات به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش(26 مهر لغایت 2 آبان) روز جمعه مورخه 27 مهرماه  با شرکت 70 کاراته کار از 2 باشگاه شهید بهرامی و تیم کاراته بانوان شهرستان ارزوئیه  در سه رده سنی نونهالان ، نوجوانان و جوانان با حضور گسترده علاقمندان و خانواده ها  در سالن رزمی شهداء شهرستان حاجی آباد برگزار و در پایان نیز به نفرات اول تا سوم هر وزن حکم قهرمانی و مدال این رقابتها اهداء گردید.

وی در پایان از تمام مسئولین برگزاری این مسابقات اعم از داوران، مربیان، سرپرستان باشگاهها و اداره ورزش و جوانان که با هیئت کاراته شهرستان در برگزاری مسابقات فوق همکاری نمودند ، تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است که در شهرستان حاجی آباد تعداد ۶۰ کاراته کار در سبک کیوکوشین به فعالیت می پردازند که در سال جاری ۶ عنوان کشوری در مسابقات قهرمانی کشور که در استان تهران برگزار گردید ، را از آن خود کردند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۹
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی