ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

مسابقات 4 جانبه فوتسال ادارات گرامیداشت هفته دولت در شهر فارغان برگزار گردید.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد یک دوره مسابقات 4 جانبه فوتسال گرامیداشت هفته دولت ویژه کارکنان دولت با حضور 4 تیم شهرداری فارغان ، بسیج فارغان ، فرهنگیان و بانک کشاورزی فارغان روز دوشنبه 95/6/8 در سالن ورزشی شهر فارغان برگزار گردید.

 

بنا به اظهار کیوانی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش فارغان ، در دور اول این مسابقات تیمهای بانک کشاورزی و بسیج فارغان با غلبه بر حریفان خود به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند و تیمهای شهرداری و فرهنگیان نیز برگزار کننده دیدار رده بندی این مسابقات شدند.

در دور پایانی و نهایی این رقابتها ابتدا در دیدار رده بندی فرهنگیان فارغان توانست با نتیجه 2-1 از سد شهرداری بگذرد و به مقام سوم این مسابقات دست یافت و دیدار نهایی نیز که با حضور تماشاگران پرشور شهر فارغان برگزار گردید تیم فوتسال بانک کشاورزی با نتیجه 3-1 از سد بسیج گذشت و عنوان قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

همچنین کیوانی افزود این دوره از مسابقات با همکاری هیئت فوتبال این بخش برگزار گردید و به تیمهای اول تا سوم جوایزی نیز به رسم یاد بود اهداء گردید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۰۹
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی