ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

آموزش والیبال در شهرستان حاجی اباد با 60 هنرجو توسط کمیته آموزش هیئت والیبال .

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد ،در راستای طرح غنی سازی اوقات فراغت و استعداد یابی ورزشی در شهرستان حاجی آباد تعداد 60والیبال آموز به آموزش این رشته ورزشی در شهرستان حاجی آباد  می پردازند .

حسن عباسی مسئول کانون آموزش والیبال در شهرستان حاجی آباد با بیان اینکه از ابتدایی سال 96 با همکاری اداره ورزش و جوانان و همچنین هیئت والیبال این شهرستان با کمک آقای خراسانی یکی دیگر از مربیان مجرب شهرستان اقدام به برگزاری کلاس های آموزش والیبال از سطح مبتدی نموده ایم . هم اینک تعداد 60هنرجوی والیبال در این کلاس به اموزش والیبال بصورت اصولی می پردازند که امیدواریم از این طریق گامی موثر در تداوم فعالیت این رشته ورزشی در شهرستان آموزش و آماده سازی والیبالیست ها جهت حضور در مسابقات استانی و کشوری برداریم .

وی همچنین بیان نمود اگر به دنبال رشد والیبال شهرستان در اینده باشیم ضمن آموزش اصولی و برگزاری فستیوال های ورزشی و میدان دادن به بازیکنان در رده  های سنی مختلف پایه شرایطی فراهم گردد با کسب تجربه ناشی از حضور در مسابقات عیار آن را بالا برد و اماده حضور در مسابقات رسمی و سطح بالاتر نمود . وی در پایان از هیئت والیبال و اداره ورزش و جوانان شهرستان در همکاری و مساعدت در برگزاری کلاسها تقدیر و تشکر نمود .



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۵
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی