ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

 سامان ارزوئیه قهرمان مسابقات فوتسال 4 جانبه دهه کرامت در شهرستان حاجی آباد  

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد مسابقات  فوتسال چهار جانبه در رده سنی بزرگسالان که با حضور 4 تیم نخل نوین دهستان ،شهید فرهادی ،پوریای ولی حاجی اباد و سامان ارزوئیه روز جمعه مورخه 5/5/96 بمناسبت دهه کرامت در سالن ورزشی بانوان شهرستان حاجی اباد برگزار گردیده بود ،با قهرمانی سامان ارزوئیه به پایان رسید .

بنا به اظهارات رضا رحیمی مسئول برگزاری این مسابقات در دور اول این مسابقات تیمهای سامان ارزوئیه و شهید فرهادی حاجی اباد با شکست حریفان خود برگزار کننده دیدار پایانی این مسابقات بودند که تیم سامان ارزوئیه موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم فوتسال شهید فرهادی را از پیش بردارد و به عنوان قهرمانی دست یابد و در دیدار رده بندی نیز تیم فوتسال پوریای  با نتیجه 4 بر 3 نخل نوین دهستان را با شکست بدرقه کرد و به عنوان سومی این مسابقات رسید .

رحیمی همچنین افزود :در مراسم اختتامیه این مسابقات به تیم های اول تا سوم این مسابقات کاپ و لوح تقدیر این مسابقات اهداء گردید و عنوان بازیکن اخلاق نیز به ابراهیم حسن زاده از تیم فوتسال نخل نوین دهستان رسید .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۰۸
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی