ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد غلامعلی دانشور مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان روز یکشنبه مورخه 15/5/96 در شهرستان حاجی آباد حضور یافت و از پروژه های ورزشی در حال ساخت و مجموعه ورزشی انقلاب این شهرستان بازدید نمود.

 

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان حاجی آباد در این سفر که رستمی معاونت (نیروی انسانی)، مهندس ایرجی مسئول دفترفنی مهندسی  و سایر مسئولین  ایشان را همراهی می کردند از پروژه های ورزشی مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی آباد بازدید نمودند.

وی هدف از این بازدید را زیر نظر گرفتن روند اجرایی تمامی پروژه های ورزشی  خصوصا راه اندازی زمین چمن در سطح شهرستان بیان کرد و اظهار نمود در صورت بروز نواقص در پروژه ها در اسرع وقت نسبت به رفع آنها اقدام گردد.وی همچنین قول بازسازی سکوهای تماشگران و مرمت و بازسازی سیستم روشنایی زمین مذکور را نیز دادند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی