ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی اباد :باید مسئولین تمام تلاش خود را بکار گیرند تا زمینه ورزش همگانی را در شهرستان فراهم نمایند  .

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش شهرستان حاجی اباد حمید جهانگیری فرماندار شهرستان حاجی اباد روز یکشنبه  مورخ 15/5/96در جلسه شورای ورزش شهرستان که  در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار گردید  ضمن خوش امد گوی به متولی ورزش استان هرمزگان جناب اقای دانشور و هیئت همراه  ،از  تمامی مسئولین و دستندکاران ورزش خواستند که زمینه و امکانات لازم برای رشد و پیشرفت ورزش همگانی فراهم نمایند. همچنین تقدیر و تشکر از مدال اوران رشته های مخلف ورزشی را با کمک نهادهای مختلف در سر لوحه کار خود قرار دهند جهانگیری  سپس خواستار پیشنهاد از  طرف خود ورزشکاران برای جذب اسپانسر در رشته های مختلف  ورزشی شدند .

 

جهانگیری افزود :با بیان اینکه رویکرد  دولت تدبیر و امید به ورزش و جوانان ویژه میباشد و شهرستان حاجی اباد نیز از این رویکرد بی نصیب نبوده است و در این سال ها پیشرفت خوبی در ساخت و ساز پروژه های ورزشی در سطح روستاها و بخش ها و شهرستان شاهد بودیم و چندین طرح ورزشی نیز در دست احداث میباشد که با افتتاح زمین چمن ورزشی شهرستان  بسیاری از مشکلات ورزشی خصوصا در رشته  فوتبال را مرتفع خواهد کرد .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۵/۲۳
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی