ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

منطقه تفریحی و گردشگری آبشار تزرج در شهرستان حاجی آباد توسط جمعی از علاقه منداق به محیط زیست پاکسازی گردید .


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد، محوطه اطراف منطقه گردشگری آبشار تزرج در شهرستان حاجی آباد ،توسط جمعی از علاقه مندان به محیط زیست ، عصر روز جمعه مورخه 30/4/96 پاکسازی گردید .

بنا به اظهارات مهدی حیدری در اگاهی مسئول برگزاری این حرکت شایسته و قابل تقدیر که توسط جمعی از علاقه مندان به محیط زیست از همه گروه ها اعم از آقایان و بانوان بویژه ورزشکاران شهرستان حاجی آباد در ان حضور داشتند را توجه جدی مردم مردم و مسئولین  به محیط زیست و تلاش در جهت حفظ آن بیان نمود .

وی همچنین با بیان اینکه در این پاکسازی تعداد 20نفر از گروه های مردمی این شهرستان بویژه ورزشکاران در آن شرکت داشتند، اظهار امیدواری نمود که انجام اینگونه حرکات تاثیر مثبتی در نگاه جامعه به حفظ و نگهداری همه جانبه محیط زیست با توجه به اهمیت آن در عصر حاضر و جذب علاقه مندان بیشتر به گروه های محیط زیستی برشمرد .

حیدری در اگاهی همچنین از تمامی افراد در پاکسازی آبشار تزرج که بدون هیچگونه چشمداشت و تنها به دلیل علاقهمندی در این کمپین حضور یافته بودند تقدیر و تشکر نمودند  .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۳۱
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی