ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

 تیم  فوتسال زنده یاد اسلام  قهرمان مسابقات فوتسال جام رمضان در شهرستان حاجی اباد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ،مسابقات فوتسال جام رمضان (یاد واره زنده یاد یونس اسماعیلی ) ویژه باشگاه ها و دستجات ورزشی شهرستان حاجی اباد با حضور 10تیم در 2 گروه از مورخه 3/3/97 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی اباد برگزار گردیده بود، با قهرمانی تیم زنده یاد اسلام حسن زاده به پایان رسید .

  بنا به اظهار مسعود اسماعیلی مسئول برگزاری، مسابقات فوق با حضور 10تیم در 2 گروه بصورت دوره ای از ابتدایی ماه مبارک رمضان با هدف  ایجاد اوقات فراغت ،تحرک و نشاط در بین جوانان و نوجوانان در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد برگزار گردیده بود ، در دیدار پایانی و اختتامیه این مسابقات که روز سه  شنبه مورخه 22/3/97 با حضور گسترده علاقمندان به این رشته ورزشی با قهرمانی تیم فوتسال زنده یاد اسلام  حسن زاده به پایان رسید.

   وی با بیان اینکه پس از رقابتهای گروهی و حذفی، تیمهای فوتسال اتحاد و زنده یاد اسلام به دیدار پایانی این مسابقات راه یافتند که در دیدار فینال تیم فوتسال زنده یاد اسلام موفق شد در یک دیدار جذاب و تماشایی و با نتیجه 2 بر 1 حریف خود را شکست داده و عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند و عناوین دوم و سوم هم به تیمهای اتحاد و یاران یونس رسید.

ایشان همچنین افزود: در برترین های این مسابقات نیز تیم فوتسال جوانان تربیت بعنوان تیم اخلاق، رضا خادمی از تیم فوتسال یاران یونس با 16گل زده بعنوان آقای گل مسابقات و فنی ترین بازیکن هم به مهدی دهقانی بازیکن ارزشمند یاران یونس رسید.

وی  در پایان  ضمن تقدیر و تشکر از همه مسئولین و تماشاگران در مراسم اختتامیه مسابقات ، از همکاری همه جانبه اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد ، هیئت فوتبال شهرستان ، شورای شهر و شهردار محترم شهر حاجی آباد ، تماشاگران ،مربیان، داوران ، ورزشکارانی  که در برگزاری این مسابقات با باشگاه یاران یونس همکاری و مساعدت داشتند، تقدیر و تشکر نمودند .




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۲۳
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی