ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی اباد  جلسه کارگروه ورزش با موضوع برنامه ریزی و سازماندهی طرح اوقات فراغت تابستان 97 با حضور اعضاء کارگروه ورزش  روز سه شبنه  مورخه 97/3/29 در محل اداره ورزش و جوانان حاجی اباد برگزار گردید.

در ادامه ارشد رئیس  اداره ورزش و جوانان و مسئول کارگروه ورزش شهرستان  ضمن  عرض سلام و خیر مقدم به حاضرین  و تبریک به مناسبت  عید سعید فطر وآرزوی قبولی طاعات و عبادات  در ماه پرخیر و برکت رمضان  به حاضرین،با بیان اینکه اوقات فراغت سالم  یکی از نیاز های اساسی و پایه ای جوانان و نوجوانان و گذراندن اوقات فراغت مثبت می تواند مانع از گسترش آسیب های اجتماعی در جوانان گردد و عدم برنامه ریزی صحیح در خصوص کلاس های اوقات فراغت می تواند سرنوشت جوانان و نوجوانان را  را تهدید نماید ،افزود :یکی از روشها و برنامه هایی که می تواند اوقات فراغت افراد جامعه را بصورت گسترده زیر پوشش قرار داد و بسیاری از ضعف ها و کمبود های جسمانی و روانی را رفع نماید، ورزش و تفریحات سالم می باشد که می تواند استعداد های ذهنی ،جسمی ، تربیتی و حرکتی افراد علاقمند را مرتفع سازد . بنابراین ، برگزاری کلاسهای ورزشی در اوقات فراغت و بکارگیری توانمندی ها ،ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در شهرستان می توان اوقات فراغت سالم ،مثبت  در جهت شکوفایی استعداد های ورزشی در شهرستان باشد که در این زمینه نیاز به همکاری ،همدلی و مساعدت تمامی دستگاههای اجرایی شهرستان هستیم . سپس حاضرین در جلسه مطالبی  در جهت  بهبود وضعیت کلاسهای ورزشی تابستان در شـهرستان ، استعدادیابی هنرجویان و نظارت بیشتر در برگزاری این کلاسها  و... نظرات خود را ارائه دادند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی