ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه دستجات و باشگاه های ورزشی در شهرستان حاجی آباد برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد، مسابقات فوتسال  رده سنی بزرگسالان ویژه باشگاه ها و دستجات ورزشی شهرستان حاجی اباد با حضور 10 تیم در 2 گروه:

گروه الف :آیندگان فارغان ، تربیت ، یاران یونس ، تالار ارزوئیه ، اتحاد

گروه ب:  دهیاری گیس ، دهیاری وکیل آباد ، امیر یاسین نوین ، شرکت عالیس و تیم فوتسال زنده یاد اسلام حسن زاده

از مورخه 3/3/97 در سالن ورزشی شهید ذاکری شهرستان حاجی اباد شروع و در حال برگزاری است.

  بنا به اظهار مسعود اسماعیلی مسئول برگزاری، این مسابقات  با حضور10 تیم در 2 گروه بصورت دوره ای از ابتدای ماه مبارک رمضان با هدف ایجاد اوقات فراغت مثبت، تحرک و نشاط ، صمیمیت و همدلی بیشتر بین ورزشکاران  در سالن ورزشی شهید ذاکری مجموعه ورزشی انقلاب شهرستان حاجی اباد  آغاز و در حال برگزاری است .

وی همچنین افزود: تاکنون 3 دور و 14 بازی  از این مسابقات برگزار گردیده که در گروه های مختلف تیمهای یاران یونس و اتحاد با 6 امتیاز  از گروه الف  و تیمهای زنده یاد اسلام با 9 امتیاز  و دهیاری وکیل آباد  از گروه ب با 5 امتیاز عناوین اول و دوم گروه های خود را در اختیار دارند.

وی همچنین با بیان اینکه این دوره از مسابقات توسط باشگاه ورزشی یاران یونس شهرستان حاجی اباد با همکاری همه جانبه هیئت فوتبال شهرستان حاجی اباد در حال برگزاری است، از همکاری همه دست اندرکاران اعم از تماشاگران، مربیان، داوران، ورزشکاران و... در برگزاری این دوره از مسابقات ویژه ماه مبارک رمضان با باشگاه یاران یونس همکاری و مساعدت داشتند تقدیر و تشکر نمودند .

((شایان ذکر است که علاوه برمسابقات فوتسال رده سنی بزرگسالان مسابقات فوتسال ادارات و نونهالان نیز در سالن ورزشی شهید ذاکری در حال برگزاری است و تا پایان ماه مبارک رمضان نیز ادامه دارد .))


 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۸
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی