ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

ورزش حاجی آباد

پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد (هرمزگان)

آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۶ آبان ۹۷، ۱۰:۵۳ - حسین
    عالیه

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت برنامه ریزی و تدوین کلاس های اوقات فراغت سال جاری با حضور اعضاء برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان حاجی آباد دومین جلسه مسؤلین و اعضاء ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان روز دوشنبه 97/3/7 در محل سالن جلسات فرمانداری حاجی آباد برگزار گردید.

ابراهیم ارشد رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان و دبیر جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اعضاء ستاد ساماندهی امور جوانان دستور کار جلسه را قرائت نمود.

در ادامه جهانگیری فرماندار شهرستان ضمن خوش آمدگویی و قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و بندگی خدا و همچنین آرزوی سلامتی و طول عمر مقام معظم رهبری و آرزوی توفیق روز افزون دولت تدبیر و امید افزود : اوقات فراغت ویژه گروه یا بخش خاصی نیست و شامل همه گروه ها و رده های سنی می باشد و برگزاری کلاس های آموزشی و اوقات فراغت می تواند زمینه رشد فکری و بلوغ اجتماعی برای جوانان در این برهه زمانی بسیار حساس به همراه داشته باشد ، که می بایست با برنامه ریزی صحیح و برگزاری کلاسهای متنوع ، موجب بروز خلاقیت و نو آوری در بین جوانان سبب شد و چشم پوشی از این امر مهم هدر رفتن سرمایه های ملی تلقی می شود که خود می تواند زمینه ساز بسیاری از آسیب های اجتماعی باشد. وی در ادامه بیان نمود : هماهنگی و تقسیم کار بین دستگاه ها جهت جلوگیری از تداخل برنامه های اوقات فراغت ، استفاده بهینه از فضاهای موجود در شهرستان در زمینه های مختلف ، پرهیز از موازی کاری ، بازرسی و بازدید دقیق از کلاسها و ضرورت توجه به اجرای هدفمند برنامه های اوقات فراغت در روستاها وتنوع در برنامه ها ، لازمه اساسی برگزاری کلاس های اوقات فراغت می باشد که وظیفه تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی شهرستان است در پایان نیز هر یک از اعضاء مطالبی در جهت توسعه ، اجرا و برنامه ریزی مطلوب کلاس های اوقات فراغت مطرح نمودند و جلسه پس از جمع بندی و ذکر صلوات پایان یافت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۱۰
مهسا حیدری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی